Ik zag precies hetzelfde!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ja. Ik zag dat eerst in de tuin Jo (na aldoor te hebben aangedrongen op dat ze op Maik wilde drukken, ondanks relatiebreuk) had besloten toch maar niet te willen drukken. Ze gooide het op haar emotionele zwakheid maar dat vond Geer dus niet aannemelijk omdat ze eerder (ondanks de breuk en het verdriet) wel gewoon het spel kon spelen en wilde drukken. Toen ze zei dat ze haar tactiek had veranderd, maakte hij een sarcastische opmerking in de trant van: Ja, dat kun je wel zeggen ja. Dat vond Jo niet tof en ze liep naar hem toe om te vragen waar dat over ging. Toen uitte Geer zijn ongenoegen omdat hij het gevoel had dat ze haar zwakheid in scene zette (dit omdat ze zelf ander gedrag had vertoond eerder die dag en wel wilde drukken). Toen was ze ineens zwaar aangedaan en vond ze hem gemeen. Ik zeg: Geer heeft gelijk en heeft een goed gevoel voor wat zuiver of niet is. Ik vind Joanna overigens niet onsympathiek maar zoals haar moeder al zegt, ze kan wel heeeel goed toneelspelen NIET dat het verdriet om haar vriend niet echt was maar wel dat ze er ineens een draai aan gaf dat ze niet wilde drukken vanwege haar emotionele gesteldheid (terwijl het overduidelijk een speltechnische afweging was). Maar alles is toegestaan in liefde, oorlog en Secret Story
Goeie samenvatting.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ja. Ik zag dat eerst in de tuin Jo (na aldoor te hebben aangedrongen op dat ze op Maik wilde drukken, ondanks relatiebreuk) had besloten toch maar niet te willen drukken. Ze gooide het op haar emotionele zwakheid maar dat vond Geer dus niet aannemelijk omdat ze eerder (ondanks de breuk en het verdriet) wel gewoon het spel kon spelen en wilde drukken. Toen ze zei dat ze haar tactiek had veranderd, maakte hij een sarcastische opmerking in de trant van: Ja, dat kun je wel zeggen ja. Dat vond Jo niet tof en ze liep naar hem toe om te vragen waar dat over ging. Toen uitte Geer zijn ongenoegen omdat hij het gevoel had dat ze haar zwakheid in scene zette (dit omdat ze zelf ander gedrag had vertoond eerder die dag en wel wilde drukken). Toen was ze ineens zwaar aangedaan en vond ze hem gemeen. Ik zeg: Geer heeft gelijk en heeft een goed gevoel voor wat zuiver of niet is. Ik vind Joanna overigens niet onsympathiek maar zoals haar moeder al zegt, ze kan wel heeeel goed toneelspelen NIET dat het verdriet om haar vriend niet echt was maar wel dat ze er ineens een draai aan gaf dat ze niet wilde drukken vanwege haar emotionele gesteldheid (terwijl het overduidelijk een speltechnische afweging was). Maar alles is toegestaan in liefde, oorlog en Secret Story
alles is toegestaan behalve het bashen van ONZE Geerquote:Op woensdag 6 april 2011 00:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Wat een onzin, Genialex is de enige mastermind in deze spelshow, met zijn uitmuntende timing en goede mensenkennis weet hij ze allemaal goed te bespelen !quote:Op woensdag 6 april 2011 00:33 schreef willem67 het volgende:
[..]
Alex voegt niks toe aan deze RLS, ik zal er niet rouwig om zijn als hij donderdag het veld moet ruimen.
Ik moet er niet aandenken dat straks Alex, Laura en Maik in de finale zitten.
Dan kunnen ze beter gelijk de stekker eruit halen.
Maik zou nu echt een standbeeld krijgen als hij nu zou zeggen: "Klinkt allemaal leuk Jo maar hoe kom je aan die wijsheid? Heb je een geslaagde relatie? Ohw wacht..."quote:Op woensdag 6 april 2011 00:34 schreef Ifa het volgende:
Jo geeft relatie-advies. Moet niet gekker worden.
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
En nu zonder te lachen!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:35 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Wat een onzin, Genialex is de enige mastermind in deze spelshow, met zijn uitmuntende timing en goede mensenkennis weet hij ze allemaal goed te bespelen !
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:35 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Wat een onzin, Genialex is de enige mastermind in deze spelshow, met zijn uitmuntende timing en goede mensenkennis weet hij ze allemaal goed te bespelen !
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:35 schreef suzi1 het volgende:
oftewel deze vrouwen zijn aandachtshoeren en heben keer op keer bevestiging nodig
Wat een onzin, Genialex is de enige mastermind in deze spelshow, met zijn uitmuntende timing en goede mensenkennis weet hij ze allemaal goed te bespelen !quote:
Henk slikt dezelfde placebo's als Jo.quote:
jij zegt hetquote:Op woensdag 6 april 2011 00:35 schreef suzi1 het volgende:
oftewel vrouwen zijn aandachtshoeren en heben keer op keer bevestiging nodig
Dit is bloedserieus!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt goed schatje
De enige sterren van de show hadden een kleine clash.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Gerard is gewoon te sterk voor haar. Ik heb al gezegd, als er iemand haar een beetje stabiliteit bij kan brengen is dat Geer wel. Maar ze blijft liever in haar slachtofferrol hangen, gewoon omdat ze zo de mannen om haar vingers kan winden en haar zin krijgt. Ik hoop dat Gerard tegen haar opgewassen blijft, maar ik denk dat dat wel goed zit!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Zit zich af te peren...om toch nog het gevoel te hebben een leuke avond gehad te hebben...quote:Op woensdag 6 april 2011 00:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
Onee Lauw zit op de damesslaapkamer en Flex is .....ergens anders.
Hoop dat het morgen ook zo in de uitzending naar voren komt. Er wordt al gauw (ook door de bewoners) gezegd van: ooh, die Geer, wat gemeen, terwijl ze net zo emo is.. die reactie vind ik oliedom en ongenuanceerd. Hij heeft haar oprecht medeleven getoond toen ze verdriet had en dit stond er los van, juist omdat ze het spel gewoon bleef spelen ondanks haar verdriet. Hij nam haar gewoon serieus, een sterke vrouw zoals hij het ook noemde.quote:
Is het gezellig in de isoleercel?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo goed dat hij zichzelf zelfs compleet op het verkeerde been zetquote:Op woensdag 6 april 2011 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
af te peren??quote:Op woensdag 6 april 2011 00:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zit zich af te peren...om toch nog het gevoel te hebben een leuke avond gehad te hebben...
Brrr... mannen die erin trappen of denken dat ze dan een held zijn door zo'n manipulatief meisje te willen beschermen..quote:Op woensdag 6 april 2011 00:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gerard is gewoon te sterk voor haar. Ik heb al gezegd, als er iemand haar een beetje stabiliteit bij kan brengen is dat Geer wel. Maar ze blijft liever in haar slachtofferrol hangen, gewoon omdat ze zo de mannen om haar vingers kan winden en haar zin krijgt. Ik hoop dat Gerard tegen haar opgewassen blijft, maar ik denk dat dat wel goed zit!
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik denk al huh, ik heb er toch echt niet deze tussen gezet?!!?
Die kans is vrij klein. Als je de versie op de secret story site al ziet.. dan weet je hoe het morgen op tv komt. compleet verkniptquote:Op woensdag 6 april 2011 00:37 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Hoop dat het morgen ook zo in de uitzending naar voren komt. Er wordt al gauw (ook door de bewoners) gezegd van: ooh, die Geer, wat gemeen, terwijl ze net zo emo is.. die reactie vind ik oliedom en ongenuanceerd. Hij heeft haar oprecht medeleven getoond toen ze verdriet had en dit stond er los van, juist omdat ze het spel gewoon bleef spelen ondanks haar verdriet. Hij nam haar gewoon serieus, een sterke vrouw zoals hij het ook noemde.
Karim kan haar ook goed aan, hoor. Maar die is dat net weer te politiek correct om haar echt de waarheid te zeggen.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gerard is gewoon te sterk voor haar. Ik heb al gezegd, als er iemand haar een beetje stabiliteit bij kan brengen is dat Geer wel. Maar ze blijft liever in haar slachtofferrol hangen, gewoon omdat ze zo de mannen om haar vingers kan winden en haar zin krijgt. Ik hoop dat Gerard tegen haar opgewassen blijft, maar ik denk dat dat wel goed zit!
had je al die meiden van de jo-fanclub eens moeten zien huilen op twitter dat geer zo gemeen was tegen haarquote:Op woensdag 6 april 2011 00:37 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Hoop dat het morgen ook zo in de uitzending naar voren komt. Er wordt al gauw (ook door de bewoners) gezegd van: ooh, die Geer, wat gemeen, terwijl ze net zo emo is.. die reactie vind ik oliedom en ongenuanceerd. Hij heeft haar oprecht medeleven getoond toen ze verdriet had en dit stond er los van, juist omdat ze het spel gewoon bleef spelen ondanks haar verdriet. Hij nam haar gewoon serieus, een sterke vrouw zoals hij het ook noemde.
Maakt niet uit hoe het in de show naar voren komt, Geer heeft genoeg aanhang en kan wel tegen een stootjequote:Op woensdag 6 april 2011 00:37 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Wat precies? Zijn nominatie? Nee hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:38 schreef Niki.P het volgende:
Ik ga nu slapen, houden jullie voor mij bij of Laura het vannacht goedmaakt met Alex in bed
Tot Morgen!!
Karim is niet goed in confrontaties.. Maar ook daar kan ze veel van leren, ja, daar moet ik mamajo gelijk in geven!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:39 schreef Day het volgende:
[..]
Karim kan haar ook goed aan, hoor. Maar die is dat net weer te politiek correct om haar echt de waarheid te zeggen.
an uwen aap sleuren, afrukken, afkarnen, aftrekken, choppen (tjoppen), de aap op zijn bakkes geven, DIY, Doet het zelvert, "een-en-twintig, twee-en-twintig", er effe een haal aan geven, fappen, fierljeppen, geilpompen, handgymnastiek, met de handkar gaan, handneuken, heren enkelspel, het kwaad der knapen, je beste vriend verwennen, lekker jurren, losse flodders schieten, schwoengen(Limburgs) masten, melken, de paling strippen, piemelen, het plafond witten, rukken, roeiepoetsen, sausje maken, schudden, sjorren, sjorsen, slingeren, snokken (Zeeuws en Vlaams), stoksnokken, trekken, voorhuid-joggen, wieksen (Limburgs), hand-jiven, maandag josdag, stroepen (Noord NL), paalhangen, paalwalsen, roppen, lijn 5 nemen, de Duitse helm poetsen, De een-ogige slang gedag zeggen, vendelzwaaien met de korte stok, handballen, jeux des boules, mijn vriend de hand schudden, snukken, stengel zwengelen, tirren, met de handkar over de zolder, seks uit t vuistje, vuistvogelen, de president een hand geven, de yoghurtfles leegschudden, vuistjes dochter, je ponnie melkenquote:
Wordt grappig als Bart haar dan vragen gat stellen over Gerard....quote:Op woensdag 6 april 2011 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die kans is vrij klein. Als je de versie op de secret story site al ziet.. dan weet je hoe het morgen op tv komt. compleet verknipt
datquote:Op woensdag 6 april 2011 00:40 schreef henkvandetillaart het volgende:
Fenneke, hoop jij ook dat gerard er achter komt dat de schreeuwerige geniepige monique ook in zijn gezicht zit te liegen dat ze het hem niet kwalijk neemt, maar achteraf wel alle bewoners tegen hem gaat opzetten dat ze vindt dat Gerard dat echt niet kon maken?
En dat ze buiten direct vroeg of de 3 musketiers een afspraak hadden gemaakt over het nominerenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:40 schreef henkvandetillaart het volgende:
Fenneke, hoop jij ook dat gerard er achter komt dat de schreeuwerige geniepige monique ook in zijn gezicht zit te liegen dat ze het hem niet kwalijk neemt, maar achteraf wel alle bewoners tegen hem gaat opzetten dat ze vindt dat Gerard dat echt niet kon maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |