Alex snapt toch alles wat zij doetquote:Op woensdag 6 april 2011 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En Laura doet het ook niet, de nominatie overnemen, terwijl ze tegen hem zei dat ze het heel erg vindt. Dus misschien opent dat zijn ogen dan
Kun je nagaan hoeveel ik er 'ken'quote:Op woensdag 6 april 2011 00:28 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die zijn er genoeg hoor, maar dat zie je dan dus niet
nee joh. Die opent zijn ogen nooit. Hij is er van overtuigd dat Lauwlauw zijn vrouw is en wat Lauw ook zegt of wat Lauw ook doet, dat verandert helemaal niks aan zijn denkbeeld.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En Laura doet het ook niet, de nominatie overnemen, terwijl ze tegen hem zei dat ze het heel erg vindt. Dus misschien opent dat zijn ogen dan
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Zei Maik nu tegen Mo; jij bent nu mijn hoertje?
Hij zei mootje maar bedoelde wel wat jij zei!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Zei Maik nu tegen Mo; jij bent nu mijn hoertje?
Eh...hij ligt haar net z'n liefde te verklaren.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik denk ook dat Maik allang doorheeft wat voor vlees hij in de kuip heeft met Mo. Hij ligt zich nu te bedenken hoe hij in vredesnaam van dat wijf afkomt zonder vermoord te worden.
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:29 schreef Chuckster het volgende:
Ik ben er weer vandoor people, fijne nacht nog!
Als je haar de keuze geeft zelf de nominatie te nemen (het is haar schuld) en ze doet het niet, zet je haar in elk geval flink te kakken bij kijkers, voor als ze ooit weer genomineerd is.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:29 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
nee joh. Die opent zijn ogen nooit. Hij is er van overtuigd dat Lauwlauw zijn vrouw is en wat Lauw ook zegt of wat Lauw ook doet, dat verandert helemaal niks aan zijn denkbeeld.
Oh, geweldig! Dat een hoogbegaafde daar zelf ook niet op kan komen hč.tond niet bij de 5000 quizvragen die ze in haar hoofd moest stampen.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:28 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Toen het publiek vragen mocht stellen die via de rode telefoon gesteld werden,
toen vroeg de Stem aan Mo: Wat denk
je wat je ouders ervan vinden van jouw sex met Maik?
Sindsdien is ze chagerijnig...
Part of the planquote:Op woensdag 6 april 2011 00:29 schreef Day het volgende:
[..]
Eh...hij ligt haar net z'n liefde te verklaren.
O nee??? Moet jij eens opletten straks. Dat soort patienten denken dat ze alles met seks op kunnen lossen.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:27 schreef Chuckster het volgende:
agossie een knuffel tussen MoMa, sex zit er niet in iig.
Ja, hij wil morgen wel in 1 stuk wakker worden hequote:Op woensdag 6 april 2011 00:29 schreef Day het volgende:
[..]
Eh...hij ligt haar net z'n liefde te verklaren.
hij is best traag.. Denk zijn hersens ookquote:Op woensdag 6 april 2011 00:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar zou het bij die dombo niet in zijn hoofd opkomen dat dat meisje in
Nederland ook die beelden van hem en die Limbodebiel gezien zou kunnen hebben en dat zij allang weer een ander heeft.
quote:
Wat ben ik toch gemeen...quote:Op woensdag 6 april 2011 00:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij zei mootje maar bedoelde wel wat jij zei!
Als hij sex met haar heeft , houdt ie van haarquote:Op woensdag 6 april 2011 00:30 schreef Coos het volgende:
[..]
O nee??? Moet jij eens opletten straks. Dat soort patienten denken dat ze alles met seks op kunnen lossen.
Ze heeft natuurlijk altijd gedacht dat het niet uitgezonden zou worden..quote:Op woensdag 6 april 2011 00:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, geweldig! Dat een hoogbegaafde daar zelf ook niet op kan komen hč.tond niet bij de 5000 quizvragen die ze in haar hoofd moest stampen.
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, hij wil morgen wel in 1 stuk wakker worden he
En dat Jo best genomineerd kan worden, ondanks het feit dat ze zo zielig (quote:Op woensdag 6 april 2011 00:31 schreef ABundy het volgende:
Wanneer gaan de bewoners nou snappen dat Mo en Maik geen boterbriefje behoren te hebben bij de nominaties?
ze was verslaafd aan Bart en Sabine van Big brother en weet heus wel hoe het werktquote:Op woensdag 6 april 2011 00:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze heeft natuurlijk altijd gedacht dat het niet uitgezonden zou worden..
Trouwens, dat filmpje dat ze spuugde naar de camera vind ik ook niet van veel stijl getuigen!
Filmpje staat in haar topic!
Ik verstond het ook zoquote:Op woensdag 6 april 2011 00:31 schreef BobHarris het volgende:
zegt maik nou weer: lekker kutje heb je zeg..
Ja. Ik zag dat eerst in de tuin Jo (na aldoor te hebben aangedrongen op dat ze op Maik wilde drukken, ondanks relatiebreuk) had besloten toch maar niet te willen drukken. Ze gooide het op haar emotionele zwakheid maar dat vond Geer dus niet aannemelijk omdat ze eerder (ondanks de breuk en het verdriet) wel gewoon het spel kon spelen en wilde drukken. Toen ze zei dat ze haar tactiek had veranderd, maakte hij een sarcastische opmerking in de trant van: Ja, dat kun je wel zeggen ja. Dat vond Jo niet tof en ze liep naar hem toe om te vragen waar dat over ging. Toen uitte Geer zijn ongenoegen omdat hij het gevoel had dat ze haar zwakheid in scene zette (dit omdat ze zelf ander gedrag had vertoond eerder die dag en wel wilde drukken). Toen was ze ineens zwaar aangedaan en vond ze hem gemeen. Ik zeg: Geer heeft gelijk en heeft een goed gevoel voor wat zuiver of niet is. Ik vind Joanna overigens niet onsympathiek maar zoals haar moeder al zegt, ze kan wel heeeel goed toneelspelen NIET dat het verdriet om haar vriend niet echt was maar wel dat ze er ineens een draai aan gaf dat ze niet wilde drukken vanwege haar emotionele gesteldheid (terwijl het overduidelijk een speltechnische afweging was). Maar alles is toegestaan in liefde, oorlog en Secret Storyquote:Op woensdag 6 april 2011 00:14 schreef Day het volgende:
[..]
Hoi Fenneke, heb je al een beter beeld gekregen over wat er tussen gerard en jo gebeurd is vanmiddag?
Nou, dat spugen naar de camera, hoe onbeheerst en ordinair. Belachelijk dat daar geen sanctie voor gekomen is.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze heeft natuurlijk altijd gedacht dat het niet uitgezonden zou worden..
Trouwens, dat filmpje dat ze spuugde naar de camera vind ik ook niet van veel stijl getuigen!
Filmpje staat in haar topic!
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:33 schreef Day het volgende:
Leuk, relatietips van een vrouw die net gedumpt is.
Alex voegt niks toe aan deze RLS, ik zal er niet rouwig om zijn als hij donderdag het veld moet ruimen.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:22 schreef meneertje1972 het volgende:
ik ga slapen. tot de volgende keer allemaal en hopelijk dat het een grap is dat Alex is genomineerd door Laura dat is echt niet eerlijk als je zo het spel moet verlaten, want hij ligt er dan ook echt uit donderdag. Hij zelf ziet dat allemaal niet zo en zit ook boos op mezelf te zijn nu dat ik me er erg druk om maak terwijl hij met Laura loopt te smakken as we speak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |