Alex snapt toch alles wat zij doetquote:Op woensdag 6 april 2011 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En Laura doet het ook niet, de nominatie overnemen, terwijl ze tegen hem zei dat ze het heel erg vindt. Dus misschien opent dat zijn ogen dan
Kun je nagaan hoeveel ik er 'ken'quote:Op woensdag 6 april 2011 00:28 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die zijn er genoeg hoor, maar dat zie je dan dus niet
nee joh. Die opent zijn ogen nooit. Hij is er van overtuigd dat Lauwlauw zijn vrouw is en wat Lauw ook zegt of wat Lauw ook doet, dat verandert helemaal niks aan zijn denkbeeld.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En Laura doet het ook niet, de nominatie overnemen, terwijl ze tegen hem zei dat ze het heel erg vindt. Dus misschien opent dat zijn ogen dan
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Zei Maik nu tegen Mo; jij bent nu mijn hoertje?
Hij zei mootje maar bedoelde wel wat jij zei!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Zei Maik nu tegen Mo; jij bent nu mijn hoertje?
Eh...hij ligt haar net z'n liefde te verklaren.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik denk ook dat Maik allang doorheeft wat voor vlees hij in de kuip heeft met Mo. Hij ligt zich nu te bedenken hoe hij in vredesnaam van dat wijf afkomt zonder vermoord te worden.
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:29 schreef Chuckster het volgende:
Ik ben er weer vandoor people, fijne nacht nog!
Als je haar de keuze geeft zelf de nominatie te nemen (het is haar schuld) en ze doet het niet, zet je haar in elk geval flink te kakken bij kijkers, voor als ze ooit weer genomineerd is.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:29 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
nee joh. Die opent zijn ogen nooit. Hij is er van overtuigd dat Lauwlauw zijn vrouw is en wat Lauw ook zegt of wat Lauw ook doet, dat verandert helemaal niks aan zijn denkbeeld.
Oh, geweldig! Dat een hoogbegaafde daar zelf ook niet op kan komen hè.tond niet bij de 5000 quizvragen die ze in haar hoofd moest stampen.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:28 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Toen het publiek vragen mocht stellen die via de rode telefoon gesteld werden,
toen vroeg de Stem aan Mo: Wat denk
je wat je ouders ervan vinden van jouw sex met Maik?
Sindsdien is ze chagerijnig...
Part of the planquote:Op woensdag 6 april 2011 00:29 schreef Day het volgende:
[..]
Eh...hij ligt haar net z'n liefde te verklaren.
O nee??? Moet jij eens opletten straks. Dat soort patienten denken dat ze alles met seks op kunnen lossen.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:27 schreef Chuckster het volgende:
agossie een knuffel tussen MoMa, sex zit er niet in iig.
Ja, hij wil morgen wel in 1 stuk wakker worden hequote:Op woensdag 6 april 2011 00:29 schreef Day het volgende:
[..]
Eh...hij ligt haar net z'n liefde te verklaren.
hij is best traag.. Denk zijn hersens ookquote:Op woensdag 6 april 2011 00:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar zou het bij die dombo niet in zijn hoofd opkomen dat dat meisje in
Nederland ook die beelden van hem en die Limbodebiel gezien zou kunnen hebben en dat zij allang weer een ander heeft.
quote:
Wat ben ik toch gemeen...quote:Op woensdag 6 april 2011 00:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij zei mootje maar bedoelde wel wat jij zei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |