Dat is zijn taak daar, hij waakt over haar. Hij gaat haar nu in slaap kijken, dan kan hij daarna met een gerust hart naar bed.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:12 schreef versabommie het volgende:
Die flip ligt dus weer op zijn buik naast de dekens naast Joanna ... OMFG! Die gast moet echt even wat euro's krijgen voor hele nieuwe testikelen!
Als het mijn zoon was geweest had je mij al in beeld gezien , binnengedrongen in het huis om hem een paar ketsen voor zijn harses te geven.. wakeup call!quote:Op woensdag 6 april 2011 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is zijn taak daar, hij waakt over haar. Hij gaat haar nu in slaap kijken, dan kan hij daarna met een gerust hart naar bed.
Houden die er wel rekening mee dat ze met meerdere in dat huis wonen en dat het een gedeelde slaapkamer is?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:15 schreef bamby het volgende:
[..]
Wie denk je mootje weerweer haast een paar boxen en trommelvliesen naar de
knoppen
Hoi Bamby.. weet jij waar je moeder is?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:15 schreef bamby het volgende:
[..]
Wie denk je mootje weerweer haast een paar boxen en trommelvliesen naar de
knoppen
In Monique's hoofd is er niemand op de aardkloot behalve zijzelf!quote:Op woensdag 6 april 2011 01:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Houden die er wel rekening mee dat ze met meerdere in dat huis wonen en dat het een gedeelde slaapkamer is?
Wippen zonder te bewegen?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:17 schreef Kwaliteit het volgende:
volgens mij zijn alex en laura aan het wippen op stream 1
geloof je het zelfquote:Op woensdag 6 april 2011 01:17 schreef Kwaliteit het volgende:
en haar neukpop..quote:Op woensdag 6 april 2011 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
In Monique's hoofd is er niemand op de aardkloot behalve zijzelf!
denkbeeldige sex, alex zijn specialiteitquote:
flip heeft daar zo'n 1,5 jaar voor nodig.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als het mijn zoon was geweest had je mij al in beeld gezien , binnengedrongen in het huis om hem een paar ketsen voor zijn harses te geven.. wakeup call!
uuh alex en laura aan t wippen?? jij ziet ook alleen wat je wilt zien hequote:Op woensdag 6 april 2011 01:17 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:19 schreef BobHarris het volgende:
[..]
uuh alex en laura aan t wippen?? jij ziet ook alleen wat je wilt zien he
Z.n intro filmpjequote:Op woensdag 6 april 2011 01:18 schreef Day het volgende:
[..]
flip heeft daar zo'n 1,5 jaar voor nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |