quote:Op woensdag 6 april 2011 00:59 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Hou op,ik lig dubbel!
Jij licht aan in mijn bodemloze put vol emotie`s
Nee er zit ook geen slechts in Alex, hij heeft alleen andere mensen nodig om zichzelf goed te voelen. Hij beleeft zelf nooit iets, heeft zelf geen mening, andermans vrienden zijn ook zijn vrienden. Vrees alleen dat als je hem 1 vinger geeft hij allebei je handen pakt. en je nooit meer van hem af komt. Echt nooit!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ben geen fan van alex ,maar er zit volgens mij niets verkeerd in die man ..
ik zou zelf echter ook niet weten wat ik met hem aan zou moeten (zelfde als met maik eigenlijk)
de outputt is zo weinig ..niet verkeerd..maar zo is saai en juiste woord?
Uuh die laatste zin snap ik niet helemaalquote:Op woensdag 6 april 2011 00:59 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Hou op,ik lig dubbel!
Klopt als een bus!quote:Op woensdag 6 april 2011 01:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nee er zit ook geen slechts in Alex, hij heeft alleen andere mensen nodig om zichzelf goed te voelen. Hij beleeft zelf nooit iets, heeft zelf geen mening, andermans vrienden zijn ook zijn vrienden. Vrees alleen dat als je hem 1 vinger geeft hij allebei je handen pakt. en je nooit meer van hem af komt. Echt nooit!
nog 1 minuut....quote:Op woensdag 6 april 2011 01:01 schreef syllys het volgende:
Ik ben al lang blij dat klef en niet-klef niet liggen te smakken
Dat klonk dan weer een beetje viezigquote:Op woensdag 6 april 2011 00:59 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Hou op,ik lig dubbel!
leuke missie voor derquote:Op woensdag 6 april 2011 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet Mo dat allemaal uit haar hoofd leren
Vraag maar aan Laura.. Hij ligt verdomme de hele week op dat mens. Daar word je toch knetter vanquote:Op woensdag 6 april 2011 01:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nee er zit ook geen slechts in Alex, hij heeft alleen andere mensen nodig om zichzelf goed te voelen. Hij beleeft zelf nooit iets, heeft zelf geen mening, andermans vrienden zijn ook zijn vrienden. Vrees alleen dat als je hem 1 vinger geeft hij allebei je handen pakt. en je nooit meer van hem af komt. Echt nooit!
haha zit jij in de regie?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:01 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nog 1 minuut....
edit: ze liggen al
Die van mij ookquote:Op woensdag 6 april 2011 01:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nee, dit wil ik niet zien.. Mijn grens is bereikt!!
Tot morgen!
Beterquote:
Ze ligt nou in zijn bed hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Vraag maar aan Laura.. Hij ligt verdomme de hele week op dat mens. Daar word je toch knetter van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |