niet voor Alex hoop ik ?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:53 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Heb ik gedaan op Twitter, overigens voordat ik wist dat Alex ook genomineerd stond..
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik deed nu echt alleen maar het stukje mannelijke masturbatie, poedewoepsie!
haha mooi, tnxquote:Op woensdag 6 april 2011 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mijn enorme bodemloze ranzige harses![]()
of: Synoniemen voor sexuele handelingen
Ach, een loopjongen is altijd makkelijk toch??quote:Op woensdag 6 april 2011 00:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
niet voor Alex hoop ik ?Sorry, hoop echt niet dat hij zich bij jullie vriendenkring gaat voegen
Klopt, ik heb geretweetquote:Op woensdag 6 april 2011 00:53 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Heb ik gedaan op Twitter, overigens voordat ik wist dat Alex ook genomineerd stond..
je moest goed opletten maar het was er zeker jaquote:Op woensdag 6 april 2011 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Vrij live, want ik dacht dat ze dat plat op de bek vallen van Bart wel zouden kunnen verdoezelen, maar begreep dat het gewoon in de uitzending te zien was
Hallo, dat meisie is net 20 jaar.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja dat valt me vies van haar tegen. Na alles wat zij met Jo heeft meegemaakt zou je toch haast wel denken dat juist zij moet weten hoe Jo is maar nee, ze is het 100% met haar eens. En dan ook nog eens niet naar Gerards kant van het verhaal luisteren.
Graag gedaan, jij stralend licht aan het einde van deze enorme bizarre tunnel vol emoties!quote:
ben geen fan van alex ,maar er zit volgens mij niets verkeerd in die man ..quote:Op woensdag 6 april 2011 00:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
niet voor Alex hoop ik ?Sorry, hoop echt niet dat hij zich bij jullie vriendenkring gaat voegen
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:56 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik groet u, Oh FOK!bewoners.....
Ik zeg welterusten en tot morgen![]()
![]()
Die is al geilquote:Op woensdag 6 april 2011 00:57 schreef BobHarris het volgende:
Maik tegen Mo: wordt je al happy..?
Iedereen weet natuurlijk dat ie bedoelt: wordt je al geil?
ja dat ja en dat hij vroeg aan gerard om in hem te gaan investeren enzoquote:Op woensdag 6 april 2011 00:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ben geen fan van alex ,maar er zit volgens mij niets verkeerd in die man ..
ik zou zelf echter ook niet weten wat ik met hem aan zou moeten (zelfde als met maik eigenlijk)
de outputt iz zo weinig ..niet verkeerd..maar zo is saai en juiste woord?
GG denk dat ie aan karim meer in het spel heeft dan alex, sneu voor alex maar om geer sterk te houden in het spel, wat veel hier willen, zou ik toch de stemmers voor karim laten gaan idd.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:53 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
ben het met je eens.. maar alex is zo saai en suf dat ik t echt een zak stront vindquote:Op woensdag 6 april 2011 00:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ben geen fan van alex ,maar er zit volgens mij niets verkeerd in die man ..
ik zou zelf echter ook niet weten wat ik met hem aan zou moeten (zelfde als met maik eigenlijk)
de outputt is zo weinig ..niet verkeerd..maar zo is saai en juiste woord?
Hou op,ik lig dubbel!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Graag gedaan, jij stralend licht aan het einde van deze enorme bizarre tunnel vol emoties!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |