Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Ik kwam erachter dat degenen waar ik in de pauze bij sta mijn enige telefoonboekcontacten zijnquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik heb te veel sex denk ik, daar word je dom van schijnt
Trevje.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:06 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
trusten trevjequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:06 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Mooie TTquote:
Wel knap, van 4 mannen zwangerquote:
Dat is de oplossing! Ik snapte het hele " 4 x met 1 vrouw op 1 dag kan niet " niet, maar je moet dus 4x op 1 dag met 4 mensenquote:
Ciao Bella!quote:
minstens 4 keer op een dag, hoor ik netquote:
maar gezien het publiek in het radio topic was het 2e uur een beter ideequote:
ja in mijn hoofd liep dat ook al vastquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is de oplossing! Ik snapte het hele " 4 x met 1 vrouw op 1 dag kan niet " niet, maar je moet dus 4x op 1 dag met 4 mensen
[..]
Maakt me niet uit hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar gezien het publiek in het radio topic was het 2e uur een beter idee
vier keer per dag een quintet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is de oplossing! Ik snapte het hele " 4 x met 1 vrouw op 1 dag kan niet " niet, maar je moet dus 4x op 1 dag met 4 mensen
[..]
Ciao Bella!![]()
Owwwwwwwquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
minstens 4 keer op een dag, hoor ik net
Dat zal een boel zaad opleveren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vier keer per dag een quintet?
DAMN!
glijmiddel in de aanslag en blijven lachenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vier keer per dag een quintet?
DAMN!
quote:
droplulquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat een klote burenHeeft er eentje net de muziek even keihard aangezet, met van die lekkere bas erin
Smile and wave boysquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
glijmiddel in de aanslag en blijven lachen
quote:
Geen moeite mee, maar van andere mannenquote:
Kan je nog wat bewaren voor laterquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geen moeite mee, maar van andere mannen
Of euhm, om te koken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan je nog wat bewaren voor later![]()
in je holle kies ofzo.
Trouwens, het kan ook een VVVVM zijn he, dan denk ik dat de hoeveelheid zaad meevalt
ach er komen er dan nog drie na die eerstequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelijk wassen.Anders plakt alles dicht en vast.
Ik had mn voorlopige doel op 3 gezet, gelijk naar 4 is ook zo'n stapquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan je nog wat bewaren voor later![]()
in je holle kies ofzo.
Trouwens, het kan ook een VVVVM zijn he, dan denk ik dat de hoeveelheid zaad meevalt
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat een klote burenHeeft er eentje net de muziek even keihard aangezet, met van die lekkere bas erin
quote:
Nee, het ging om een quintetquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Of euhm, om te koken.
Maar het ging toch over 4 mannen?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'lekkere keiharde bas', dat zei laatst een jongen in de klas, alleen dat vond ene Bas niet zo'n leuke opmerking![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]t verschilt ook echt onwijs per man... soms is het onwijs glibberig en plakkerig, maar soms ook weer helemaal niet... ik vind t maar n vaag goedje
Oh!quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'lekkere keiharde bas', dat zei laatst een jongen in de klas, alleen dat vond ene Bas niet zo'n leuke opmerking![]()
![]()
Ik ben 11, wat is dit was hetquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh!
Ik snap hem ineens![]()
![]()
![]()
"Ik ben 12, wat is dit?"
Daar hem jij weer gelijk in.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, het ging om een quintet![]()
Daar kan je je eigen invulling aan geven
Slaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Nou ja, dat is beter dan de kut herrie die hier opstaat
![]()
Achterlijk klapjosti!!
De cadeauverpakkingen stonden naast de seksartikelen in de Etos, staat de jongste opeens met een enorme fles paars glijmiddel in d'r handen... Wat is dit?quote:
Ik ben 11 zelfs, wat is ditquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh!
Ik snap hem ineens![]()
![]()
![]()
"Ik ben 12, wat is dit?"
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De cadeauverpakkingen stonden naast de seksartikelen in de Etos, staat de jongste opeens met een enorme fles paars glijmiddel in d'r handen... Wat is dit?![]()
![]()
[..]
Ik ben 11 zelfs, wat is dit
Sorry? Zonder wat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maar Marijke, dus altijd zonder gedaan?
Ik moest heel hard lachen en zei dat het niets voor haar wasquote:
Ik dacht dat jij je gewoon vergist had met een fles shampoo ofzo, van een 11-jarige is dat anders natuurlijkquote:
Nogmaalsquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen en zei dat het niets voor haar wasze moest maar naar rechts kijken
En ik hoopte vurig dat ze niet over de vibrators begon die daar boven stonden
Lekker slapenquote:
Ohquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je gewoon vergist had met een fles shampoo ofzo, van een 11-jarige is dat anders natuurlijk
quote:
Jij ookquote:
En langs de seksshop lopen was ook al zo fijnquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De cadeauverpakkingen stonden naast de seksartikelen in de Etos, staat de jongste opeens met een enorme fles paars glijmiddel in d'r handen... Wat is dit?![]()
![]()
Daar struikel je over in A'dam.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En langs de seksshop lopen was ook al zo fijn![]()
Nu ff zacht, en rustigquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daaaag
[..]
Jij ook![]()
Of anders, indien je dat prefereert
Gelukkig viel het mee, we hebben er maar eentje gezienquote:
Hans?quote:
Marteling?quote:
Abba net.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Marteling?Welk liedje wordt gedraaid?
Andersquote:
Fijne stofzuigmuziekquote:
Meppel heb ik veel gestapt. Murphy's Pub, Lord Nelson enzo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
He maar JJH, waar ging/ga jij altijd stappen dan?
Of dat kindje bij de DA laatst; loopt ze (een lief onschuldig 5-jarig meisje) naar haar moeder met een doos tampons 'Mama, deze heb jij toch altijd?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig viel het mee, we hebben er maar eentje gezien![]()
maar er hingen wel overal zeer ehm bijzonder kunstige foto's zeg maar...
Dat was ook al fijn
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of dat kindje bij de DA laatst; loopt ze (een lief onschuldig 5-jarig meisje) naar haar moeder met een doos tampons 'Mama, deze heb jij toch altijd?' big-smile
Whehe![]()
![]()
Ik zat veel in het vroegere Blues cafe (is nu de heeren) en de docterquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Meppel heb ik veel gestapt. Murphy's Pub, Lord Nelson enzo.
Nu bijna nooit meer, en als ik al in Zwolle uit ga dan de Belg of de vier jaargetijden, en de rest waar we dan uitkomen. De Heeren vind ik ook wel een leuke tent.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of dat kindje bij de DA laatst; loopt ze (een lief onschuldig 5-jarig meisje) naar haar moeder met een doos tampons 'Mama, deze heb jij toch altijd?' big-smile
Whehe![]()
![]()
Ja maar dat dat kind wist welke...quote:
Daar woonde ik toen (in de buurt) en dan is dat de makkelijkste keuze. Meppel is trouwens serieus leuk stappen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zat veel in het vroegere Blues cafe (is nu de heeren) en de docterGa nu eigenlijk nooit meer uit... Waarom ging je altijd in Meppel stappen dan?
Kom je daar vandaan?
Maar tampons zijn nog niet zo erg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe![]()
![]()
T-bonequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
zal ik de T-bone steak bakken of zal ik nog wat lamskoteletten bakken
T-bone.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
T-bonequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
Aha, vandaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar woonde ik toen (in de buurt) en dan is dat de makkelijkste keuze. Meppel is trouwens serieus leuk stappen.
Die zal wel druk zijn...quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb friemel trouwens al weer even niet hier gezien
OMGquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar tampons zijn nog niet zo erg.
Ik schijn vroeger een keer in de drogist te hebben gestaan. "Papa, dat met je vinger in mijn bil moet je niet meer doen"
Was ik ziek geweest en had ik een zetpil gehad.
Ik heb een keeer bij slager geroepen 'En weeg dat vlees nu eens zonder plastic bakje"quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar tampons zijn nog niet zo erg.
Ik schijn vroeger een keer in de drogist te hebben gestaan. "Papa, dat met je vinger in mijn bil moet je niet meer doen"
Was ik ziek geweest en had ik een zetpil gehad.
quote:
quote:
quote:
te laat de koteletten zijn het gewordenquote:
Whehehe, ik ging altijd alleen maar mee voor de worst die ik dan kreeg. Zou niet durven daarna nog te klagen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een keeer bij slager geroepen 'En weeg dat vlees nu eens zonder plastic bakje"
Ik vond dat mijn moeder afgezet werd.
spelbrekerquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
te laat de koteletten zijn het geworden
dat zal welquote:
En als ik echt er even uit wil doe ik het liever ook in een andere stad, ik ken hier teveel mensen door mijn werk, ik weet niet of het uitmaakt, maar ik wil geen reputatie opbouwen.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een keeer bij slager geroepen 'En weeg dat vlees nu eens zonder plastic bakje"
Ik vond dat mijn moeder afgezet werd.
VRAAG HET ONS DAN NIETquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
T-Bone is voor morgennachtquote:
Gooi die T-bone er dan voor mij maar op. Koppig ventje.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
jij zei helemaal nietsquote:
dan zal je wel naar hier toe moeten komenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gooi die T-bone er dan voor mij maar op. Koppig ventje.
Ik moet toch niks met een bot erinquote:
Dat heb ik nooit gedaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:31 schreef JJH het volgende:
[..]
verder was ik altijd best braaf. Op het obligatory huilen in het winkelcentrum na.
De stem van het volkquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet toch niks met een bot erin![]()
GEEN koteletten dus
Geen probleem.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal je wel naar hier toe moeten komen
deze koteletten valt het vlees zo van afquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet toch niks met een bot erin![]()
GEEN koteletten dus
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen probleem.
Hoewel, technisch gezien zou het gebrek aan een rijbewijs/auto of geld voor OV wel een probleem kunnen zijn. Maar verder ben ik nu al onderweg hoor!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen probleem.
Hoewel, technisch gezien zou het gebrek aan een rijbewijs/auto of geld voor OV wel een probleem kunnen zijn. Maar verder ben ik nu al onderweg hoor!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
deze koteletten valt het vlees zo van af
zo mals zijn ze
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De stem van het volk Dr_Flash
bij deze kalfs T-Bones valt dat heel erg meequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
Niemand die begint over hoeveel bot er in een T-bone zit
Klein koetje, kleine botjes.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij deze kalfs T-Bones valt dat heel erg mee
omdat we het over eten hebbenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:37 schreef Myraela het volgende:
Waarom heb ik nu trek in kebab. Ookal heb ik dat eigenlijk altijd wel.
Ik denk dat het sneller is om eerst in 128 lessen en 17 examens je rijbewijs te halen en vervolgens met je blokfluit op het dorpsplein van Roodeschool te gaan staan totdat je geld genoeg hebt om een Rolls-Royce Corniche Convertible te kopen, en daarmee naar GF te rijden,quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen probleem.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat het sneller is om eerst in 128 lessen en 17 examens je rijbewijs te halen en vervolgens met je blokfluit op het dorpsplein van Roodeschool te gaan staan totdat je geld genoeg hebt om een Rolls-Royce Corniche Convertible te kopen, en daarmee naar GF te rijden,
dan te kiezen voor het openbaar vervoer
rollsquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat het sneller is om eerst in 128 lessen en 17 examens je rijbewijs te halen en vervolgens met je blokfluit op het dorpsplein van Roodeschool te gaan staan totdat je geld genoeg hebt om een Rolls-Royce Corniche Convertible te kopen, en daarmee naar GF te rijden,
Ik zou al blij zijn als ik het met maar 17 examens zou halen, ik reed al de struiken in met mijn moeders automaat en zo'n 10km per uur. Ik stuurde alsof ik op een fiets zat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Scheelt dat ik die lessen niet meer hoeft maar die RR wil ik wel hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik was eerstquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Scheelt dat ik die lessen niet meer hoeft maar die RR wil ik wel hebben.
Goeie thuisreis.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:40 schreef DaMart het volgende:
Gewoon 6 topics gemist, stelletje spammers...
Nu eens naar huis. Tot straks.
Was het eten een beetje binnen te houden?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:40 schreef DaMart het volgende:
duidelijk dat je niet met een automaat moet gaan lessenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou al blij zijn als ik het met maar 17 examens zou halen, ik reed al de struiken in met mijn moeders automaat en zo'n 10km per uur. Ik stuurde alsof ik op een fiets zat.
laters DMquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:40 schreef DaMart het volgende:
Het stuur zit niet anders in een schakelbak hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duidelijk dat je niet met een automaat moet gaan lessen
schakelen ftwquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar deze is uniekquote:
Ik houd van schakelenquote:
Sowieso nog even niet lessen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de bussen waar ik in rijd hebben allemaal automaatquote:
Maar als ik aan het werk ben, en ik moet bellen en schrijven enzo, dan is het makkelijk als je een hand voer hebt.quote:
Kan je een beetje met een blokfluit overweg?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Scheelt dat ik die lessen niet meer hoeft maar die RR wil ik wel hebben.
In een sportieve auto zeker.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de bussen waar ik in rijd hebben allemaal automaatop zich relaxed, maar schakelen is toffer
Ik krijg er vast wat geluid uit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je een beetje met een blokfluit overweg?
Jij speelt niet graag met je pook?quote:
Heb je daar nog hulp mee nodig? Want ik praat nog liever over erectiestoornissen dan auto's.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:44 schreef RockNijntje het volgende:
Auto's? Dan ga ik wel weer even proefwerk leren...
ten allen tijde met een hand op de pookquote:
Het is geen biologieproefwerk en ik heb geen hulp nodig bij een erectiestoornis want... nou... lijkt me logischquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je daar nog hulp mee nodig? Want ik praat nog liever over erectiestoornissen dan auto's.
Whehehequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is geen biologieproefwerk en ik heb geen hulp nodig bij een erectiestoornis want... nou... lijkt me logisch
Dat los je zelf op?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is geen biologieproefwerk en ik heb geen hulp nodig bij een erectiestoornis want... nou... lijkt me logisch
Vrouwen zijn sowieso de enige mensen die ooit over erectiestoornissen praten. En dat kan je alle kanten op uitleggen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je daar nog hulp mee nodig? Want ik praat nog liever over erectiestoornissen dan auto's.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sowieso de enige mensen die ooit over erectiestoornissen praten. En dat kan je alle kanten op uitleggen.
Ken je die reclame niet? Dat is een vrouwenstemquote:
Ja echt wel KapiteinPornoquote:
die heb ik nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:49 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb nog nooit n erectiestoornis gezien
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:49 schreef littledrummergirl het volgende:
Veertien jaar, en zoeen praatquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja echt wel KapiteinPornotot zover de tussenbeense anatomie van een vrouwenlichaam dus
![]()
![]()
het was een zware bevalling, (hand)scheerapparaat "gebroken"quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:49 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb nog nooit n erectie gezien
alleen maar ready to attackquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:49 schreef littledrummergirl het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het was een zware bevalling, (hand)scheerapparaat "gebroken"
Whut?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
heb ik me op me buro me pc omgezet en ook mijn asbak
Nee, maar wel om moeten giechelen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik niet![]()
maar vertel heb je die al meegemaakt
weet je zeker dat je niet "me asbak" bedoelt, Belg?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
heb ik me op me buro me pc omgezet en ook mijn asbak
3x raden waar ik me as dus in probeerde te doenquote:
denken zuinig te zijn door een keer een Kruidvat model te kopen.quote:
nou dit viel nog best mee hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veertien jaar, en zoeen praatT is toch wat
![]()
ik denk dat ik de enige ben die het met je eens isquote:
Géén idee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
3x raden waar ik me as dus in probeerde te doen
brabo hequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weet je zeker dat je niet "me asbak" bedoelt, Belg?
dat klinkt angstaanjagendquote:
'me asbak' is eerder Tokkies dan Brabants hoorquote:
op welke zender zie je dat tegenwoordig nogquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:53 schreef sararaats het volgende:
Ik geniet van heerlijke WWE wedstrijden.
Ik ben te tenger om te worstelen
Ik heb al 8 of negen jaar (zolang als ik nat scheer) een mach3 houdertje, doet het nog perfect. En mesjes haal ik voor 13 of 14 euro ofzo per tien geloof ik bij de op=op voordeeelshop.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denken zuinig te zijn door een keer een Kruidvat model te kopen.
Mesjes een stuk goedkoper inderdaad, maar apparaat inferieur
Bar Beebjequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:53 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond saam!
hoe is het er hier mee?? gaat het weer over het al dan niet kunnen hebben van sex??
munne asbak is meer braboquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'me asbak' is eerder Tokkies dan Brabants hoor
Europsport komt nog wel eens wat voorbij.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op welke zender zie je dat tegenwoordig nog
Bar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:53 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond saam!
hoe is het er hier mee?? gaat het weer over het al dan niet kunnen hebben van sex??
Niet in je asbak iig...quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
3x raden waar ik me as dus in probeerde te doen
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat vinden jullie van deze gympen?
[ afbeelding ]
mja, moet eens kijken welke houders ik allemaal ook nog heb liggen, wel een van Gilette maar weet ff niet welke. En een van Wilkinson ook nog. Ga morgen wel mesjes scorenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb al 8 of negen jaar (zolang als ik nat scheer) een mach3 houdertje, doet het nog perfect. En mesjes haal ik voor 13 of 14 euro ofzo per tien geloof ik bij de op=op voordeeelshop.
Ik vind ze wel tof.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
vind t goud niet zo mooiquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
een beetje.... paars..quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik kan ze niet zien, het plaatje is te grootquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
tot wat??quote:
Nicequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil die volvo kwijt, en als ik een vervanger tegenkomen met automaat laat ik hem er niet om staan. Mits de automaat een beetje normaal schakeld, want dat verschilt echt per auto.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat ik de enige ben die het met je eens is
Ik heb nu voor het eerst in 15 jaar een schakelbak omdat het met een automaat kut paardentrailers trekken is
Ik heb WWE Summerslam 2009 op dvd. Die heb ik een tijdje geleden gekocht maar nog nooit gezien. Tot vandaag dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op welke zender zie je dat tegenwoordig nog
Hoi BarBabequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:53 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond saam!
ahhhhh okquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik heb WWE Summerslam 2009 op dvd. Die heb ik een tijdje geleden gekocht maar nog nooit gezien. Tot vandaag dus
ehmmm... geen ideequote:
Ik had hiervoor een diesel automaatquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil die volvo kwijt, en als ik een vervanger tegenkomen met automaat laat ik hem er niet om staan. Mits de automaat een beetje normaal schakeld, want dat verschilt echt per auto.
ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Kacke mit BirnenIk moet echt gaan pitten, morgen vroeg op
neuhhquote:
boerinquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'me asbak' is eerder Tokkies dan Brabants hoor
Waarom niet dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had hiervoor een diesel automaat
Maar die kan geen paard trekken helaas
haai!quote:
nope.. daar krijg ik stress vanquote:
*bedenkt scheldwoordquote:
tsja.. als we nou al uitnodigingen hadden ..quote:
ik kom uit Eindhovenquote:
Yep, en jij gaat gewoon een hele mooie bruid wordenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. als we nou al uitnodigingen hadden ..
maar het gaat wel snel nu allemaal!![]()
quote:
quote:
Ze zijn echt vet in de aanbiedingquote:
quote:[img]http://i.fokzi[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/10s.gif[/img] Op dinsdag 5 april 2011 23:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een beetje.... paars..ne.net/templates/forum2009/i/p/99s.gif[/img] Op dinsdag 5 april 2011 23:56 schreef littledrummergirl het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd van paars en zoek gympen![]()
[..]
vind t goud niet zo mooi![]()
maar moet bekennen dat ik nu zelf ook afzichtelijke conversejes aanhebroze/oranje geruit
[/quote]
Ik houd normaal ook niet zo van goud, maar vond deze wel tof![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
slaap ze ldgquote:Op woensdag 6 april 2011 00:00 schreef littledrummergirl het volgende:
lieve vriendjes en vriendinnetjesik ga mn dekentje knuffelen
slaap lekker allemaal, niet te laat gaan slapen
en morgen fris weer op
truste LDGquote:Op woensdag 6 april 2011 00:00 schreef littledrummergirl het volgende:
en morgen fris weer op
Trusten.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:00 schreef littledrummergirl het volgende:
en morgen fris weer op
Of je hebt ze spontaan verholpenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:49 schreef littledrummergirl het volgende:
Doenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ze zijn echt vet in de aanbiedingVoor 35 euro incl verzendkosten zijn ze van mij
Ik houd normaal ook niet zo van goud, maar vond deze wel tofquote:Op woensdag 6 april 2011 00:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze zijn echt vet in de aanbiedingVoor 35 euro incl verzendkosten zijn ze van mij
[..]
ne.net/templates/forum2009/i/p/99s.gif[/img] Op dinsdag 5 april 2011 23:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind t goud niet zo mooi![]()
maar moet bekennen dat ik nu zelf ook afzichtelijke conversejes aanhebroze/oranje geruit
tsja, je doet er zo weinig aan als je er gevoelig voor bentquote:
voor dat geld zou ik ze doen iddquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor dat geld zou ik ze doen idd
Ah, dan ga ik naar bed.quote:
het gaat idd redelijk snel hierquote:
Mierloquote:Op woensdag 6 april 2011 00:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn papa woonde in Mierlo. Toen ging ik altijd winkelen in Eindhoven.
geen zin om te pogen het te volgen, dus welterusten alvast. En bijhoudt ze voor de nachtbrakersquote:Op woensdag 6 april 2011 00:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het gaat idd redelijk snel hier
trustequote:Op woensdag 6 april 2011 00:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen zin om te pogen het te volgen, dus welterusten alvast. En bijhoudt ze voor de nachtbrakers
in mierlo is idd weinig te winkelenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn papa woonde in Mierlo. Toen ging ik altijd winkelen in Eindhoven.
slaap ze pinguinquote:Op woensdag 6 april 2011 00:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen zin om te pogen het te volgen, dus welterusten alvast. En bijhoudt ze voor de nachtbrakers
Trusten.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:04 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 draait zichzelf ook weer in een bolletje..
lekker slapen.. BarMan komt vanzelf wel thuis
tot morgen ochtend!!
truste Barquote:Op woensdag 6 april 2011 00:04 schreef Barretje80 het volgende:
tot morgen ochtend!!
trusten barretjequote:Op woensdag 6 april 2011 00:04 schreef Barretje80 het volgende:
tot morgen ochtend!!
op je DVD toch hopelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 00:05 schreef sararaats het volgende:
Ik ben zo terug, nu wordt het echt een bloedbad.
Mierleau is deaud. Maar was wel mooi wonen daar, ze woonde tegenover de weilanden waar de NK paardrijden werden gehouden.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in mierlo is idd weinig te winkelen
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:05 schreef sararaats het volgende:
Ik ben zo terug, nu wordt het echt een bloedbad.
quote:
daar heb ik de catering nog gedaanquote:Op woensdag 6 april 2011 00:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mierleau is deaud. Maar was wel mooi wonen daar, ze woonde tegenover de weilanden waar de NK paardrijden werden gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |