Maakt me niet uit hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar gezien het publiek in het radio topic was het 2e uur een beter idee
vier keer per dag een quintet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is de oplossing! Ik snapte het hele " 4 x met 1 vrouw op 1 dag kan niet " niet, maar je moet dus 4x op 1 dag met 4 mensen
[..]
Ciao Bella!![]()
Owwwwwwwquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
minstens 4 keer op een dag, hoor ik net
Dat zal een boel zaad opleveren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vier keer per dag een quintet?
DAMN!
glijmiddel in de aanslag en blijven lachenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vier keer per dag een quintet?
DAMN!
quote:
droplulquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat een klote burenHeeft er eentje net de muziek even keihard aangezet, met van die lekkere bas erin
Smile and wave boysquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
glijmiddel in de aanslag en blijven lachen
quote:
Geen moeite mee, maar van andere mannenquote:
Kan je nog wat bewaren voor laterquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geen moeite mee, maar van andere mannen
Of euhm, om te koken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan je nog wat bewaren voor later![]()
in je holle kies ofzo.
Trouwens, het kan ook een VVVVM zijn he, dan denk ik dat de hoeveelheid zaad meevalt
ach er komen er dan nog drie na die eerstequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelijk wassen.Anders plakt alles dicht en vast.
Ik had mn voorlopige doel op 3 gezet, gelijk naar 4 is ook zo'n stapquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan je nog wat bewaren voor later![]()
in je holle kies ofzo.
Trouwens, het kan ook een VVVVM zijn he, dan denk ik dat de hoeveelheid zaad meevalt
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat een klote burenHeeft er eentje net de muziek even keihard aangezet, met van die lekkere bas erin
quote:
Nee, het ging om een quintetquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Of euhm, om te koken.
Maar het ging toch over 4 mannen?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'lekkere keiharde bas', dat zei laatst een jongen in de klas, alleen dat vond ene Bas niet zo'n leuke opmerking![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]t verschilt ook echt onwijs per man... soms is het onwijs glibberig en plakkerig, maar soms ook weer helemaal niet... ik vind t maar n vaag goedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |