Abba net.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Marteling?Welk liedje wordt gedraaid?
Andersquote:
Fijne stofzuigmuziekquote:
Meppel heb ik veel gestapt. Murphy's Pub, Lord Nelson enzo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
He maar JJH, waar ging/ga jij altijd stappen dan?
Of dat kindje bij de DA laatst; loopt ze (een lief onschuldig 5-jarig meisje) naar haar moeder met een doos tampons 'Mama, deze heb jij toch altijd?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig viel het mee, we hebben er maar eentje gezien![]()
maar er hingen wel overal zeer ehm bijzonder kunstige foto's zeg maar...
Dat was ook al fijn
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of dat kindje bij de DA laatst; loopt ze (een lief onschuldig 5-jarig meisje) naar haar moeder met een doos tampons 'Mama, deze heb jij toch altijd?' big-smile
Whehe![]()
![]()
Ik zat veel in het vroegere Blues cafe (is nu de heeren) en de docterquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Meppel heb ik veel gestapt. Murphy's Pub, Lord Nelson enzo.
Nu bijna nooit meer, en als ik al in Zwolle uit ga dan de Belg of de vier jaargetijden, en de rest waar we dan uitkomen. De Heeren vind ik ook wel een leuke tent.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of dat kindje bij de DA laatst; loopt ze (een lief onschuldig 5-jarig meisje) naar haar moeder met een doos tampons 'Mama, deze heb jij toch altijd?' big-smile
Whehe![]()
![]()
Ja maar dat dat kind wist welke...quote:
Daar woonde ik toen (in de buurt) en dan is dat de makkelijkste keuze. Meppel is trouwens serieus leuk stappen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zat veel in het vroegere Blues cafe (is nu de heeren) en de docterGa nu eigenlijk nooit meer uit... Waarom ging je altijd in Meppel stappen dan?
Kom je daar vandaan?
Maar tampons zijn nog niet zo erg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe![]()
![]()
T-bonequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
zal ik de T-bone steak bakken of zal ik nog wat lamskoteletten bakken
T-bone.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
T-bonequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
Aha, vandaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar woonde ik toen (in de buurt) en dan is dat de makkelijkste keuze. Meppel is trouwens serieus leuk stappen.
Die zal wel druk zijn...quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb friemel trouwens al weer even niet hier gezien
OMGquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar tampons zijn nog niet zo erg.
Ik schijn vroeger een keer in de drogist te hebben gestaan. "Papa, dat met je vinger in mijn bil moet je niet meer doen"
Was ik ziek geweest en had ik een zetpil gehad.
Ik heb een keeer bij slager geroepen 'En weeg dat vlees nu eens zonder plastic bakje"quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar tampons zijn nog niet zo erg.
Ik schijn vroeger een keer in de drogist te hebben gestaan. "Papa, dat met je vinger in mijn bil moet je niet meer doen"
Was ik ziek geweest en had ik een zetpil gehad.
quote:
quote:
quote:
te laat de koteletten zijn het gewordenquote:
Whehehe, ik ging altijd alleen maar mee voor de worst die ik dan kreeg. Zou niet durven daarna nog te klagen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een keeer bij slager geroepen 'En weeg dat vlees nu eens zonder plastic bakje"
Ik vond dat mijn moeder afgezet werd.
spelbrekerquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
te laat de koteletten zijn het geworden
dat zal welquote:
En als ik echt er even uit wil doe ik het liever ook in een andere stad, ik ken hier teveel mensen door mijn werk, ik weet niet of het uitmaakt, maar ik wil geen reputatie opbouwen.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een keeer bij slager geroepen 'En weeg dat vlees nu eens zonder plastic bakje"
Ik vond dat mijn moeder afgezet werd.
VRAAG HET ONS DAN NIETquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
T-Bone is voor morgennachtquote:
Gooi die T-bone er dan voor mij maar op. Koppig ventje.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
jij zei helemaal nietsquote:
dan zal je wel naar hier toe moeten komenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gooi die T-bone er dan voor mij maar op. Koppig ventje.
Ik moet toch niks met een bot erinquote:
Dat heb ik nooit gedaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:31 schreef JJH het volgende:
[..]
verder was ik altijd best braaf. Op het obligatory huilen in het winkelcentrum na.
De stem van het volkquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet toch niks met een bot erin![]()
GEEN koteletten dus
Geen probleem.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal je wel naar hier toe moeten komen
deze koteletten valt het vlees zo van afquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet toch niks met een bot erin![]()
GEEN koteletten dus
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen probleem.
Hoewel, technisch gezien zou het gebrek aan een rijbewijs/auto of geld voor OV wel een probleem kunnen zijn. Maar verder ben ik nu al onderweg hoor!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen probleem.
Hoewel, technisch gezien zou het gebrek aan een rijbewijs/auto of geld voor OV wel een probleem kunnen zijn. Maar verder ben ik nu al onderweg hoor!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
deze koteletten valt het vlees zo van af
zo mals zijn ze
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De stem van het volk Dr_Flash
bij deze kalfs T-Bones valt dat heel erg meequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
Niemand die begint over hoeveel bot er in een T-bone zit
Klein koetje, kleine botjes.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij deze kalfs T-Bones valt dat heel erg mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |