Eerder hoi. Tussen WWE Summerslam 2009 door kom ik even piepen.quote:
Gelukkig viel het mee, we hebben er maar eentje gezienquote:
Hans?quote:
Marteling?quote:
Abba net.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Marteling?Welk liedje wordt gedraaid?
Andersquote:
Fijne stofzuigmuziekquote:
Meppel heb ik veel gestapt. Murphy's Pub, Lord Nelson enzo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
He maar JJH, waar ging/ga jij altijd stappen dan?
Of dat kindje bij de DA laatst; loopt ze (een lief onschuldig 5-jarig meisje) naar haar moeder met een doos tampons 'Mama, deze heb jij toch altijd?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig viel het mee, we hebben er maar eentje gezien![]()
maar er hingen wel overal zeer ehm bijzonder kunstige foto's zeg maar...
Dat was ook al fijn
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of dat kindje bij de DA laatst; loopt ze (een lief onschuldig 5-jarig meisje) naar haar moeder met een doos tampons 'Mama, deze heb jij toch altijd?' big-smile
Whehe![]()
![]()
Ik zat veel in het vroegere Blues cafe (is nu de heeren) en de docterquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Meppel heb ik veel gestapt. Murphy's Pub, Lord Nelson enzo.
Nu bijna nooit meer, en als ik al in Zwolle uit ga dan de Belg of de vier jaargetijden, en de rest waar we dan uitkomen. De Heeren vind ik ook wel een leuke tent.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of dat kindje bij de DA laatst; loopt ze (een lief onschuldig 5-jarig meisje) naar haar moeder met een doos tampons 'Mama, deze heb jij toch altijd?' big-smile
Whehe![]()
![]()
Ja maar dat dat kind wist welke...quote:
Daar woonde ik toen (in de buurt) en dan is dat de makkelijkste keuze. Meppel is trouwens serieus leuk stappen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zat veel in het vroegere Blues cafe (is nu de heeren) en de docterGa nu eigenlijk nooit meer uit... Waarom ging je altijd in Meppel stappen dan?
Kom je daar vandaan?
Maar tampons zijn nog niet zo erg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe![]()
![]()
T-bonequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
zal ik de T-bone steak bakken of zal ik nog wat lamskoteletten bakken
T-bone.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
T-bonequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |