quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'lekkere keiharde bas', dat zei laatst een jongen in de klas, alleen dat vond ene Bas niet zo'n leuke opmerking![]()
![]()
Ik ben 11, wat is dit was hetquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh!
Ik snap hem ineens![]()
![]()
![]()
"Ik ben 12, wat is dit?"
Daar hem jij weer gelijk in.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, het ging om een quintet![]()
Daar kan je je eigen invulling aan geven
Slaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Nou ja, dat is beter dan de kut herrie die hier opstaat
![]()
Achterlijk klapjosti!!
De cadeauverpakkingen stonden naast de seksartikelen in de Etos, staat de jongste opeens met een enorme fles paars glijmiddel in d'r handen... Wat is dit?quote:
Ik ben 11 zelfs, wat is ditquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh!
Ik snap hem ineens![]()
![]()
![]()
"Ik ben 12, wat is dit?"
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De cadeauverpakkingen stonden naast de seksartikelen in de Etos, staat de jongste opeens met een enorme fles paars glijmiddel in d'r handen... Wat is dit?![]()
![]()
[..]
Ik ben 11 zelfs, wat is dit
Sorry? Zonder wat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maar Marijke, dus altijd zonder gedaan?
Ik moest heel hard lachen en zei dat het niets voor haar wasquote:
Ik dacht dat jij je gewoon vergist had met een fles shampoo ofzo, van een 11-jarige is dat anders natuurlijkquote:
Nogmaalsquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen en zei dat het niets voor haar wasze moest maar naar rechts kijken
En ik hoopte vurig dat ze niet over de vibrators begon die daar boven stonden
Lekker slapenquote:
Ohquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je gewoon vergist had met een fles shampoo ofzo, van een 11-jarige is dat anders natuurlijk
quote:
Jij ookquote:
En langs de seksshop lopen was ook al zo fijnquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De cadeauverpakkingen stonden naast de seksartikelen in de Etos, staat de jongste opeens met een enorme fles paars glijmiddel in d'r handen... Wat is dit?![]()
![]()
Daar struikel je over in A'dam.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En langs de seksshop lopen was ook al zo fijn![]()
Nu ff zacht, en rustigquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daaaag
[..]
Jij ook![]()
Of anders, indien je dat prefereert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |