Ik vroeg me af wanneer je een meisje een slet kunt noemen.
Namelijk: mijn ex vriendin en ik gingen de eerste week van maart uitelkaar, vervolgens blijkt ze twee weken later met een gozer van internet afgesproken te hebben waar ze ook meteen seks mee had en die is blijven slapen. De volgende dag is ie naar huis gegaan en heeft m'n ex gezegd dat ze nog niet klaar voor een relatie is. Twee dagen later had m'n ex een feestje en is ze met een collega naar bed gegaan. Twee dagen daarna kwam ik nog wat spullen ophalen bij m'n ex en was ze blijkbaar al geil van de hele situatie waarin ze zat want ik kreeg r zo t bed in en heb r nog ff geneukt, toen wist ik nog niet van de zaken hiervoor. Met de eerste gozer houdt ze nog contact en blijft zeggen dat ze nog niet klaar is voor een relatie. Vervolgens blijft ze via internet daten en heeft ze dit weekend met een andere gozer afgesproken en hier ook mee geneukt. Ondertussen bleef ze gewoon via internetsites daten en sexchatten met gasten en kwam ik er ook nog achter dat ze nu met een oude bekende via hyves gaat afspreken (driemaal raden wat de afloop wordt)
Oh ja ze vertelde me als "goede vrienden" dat ze het leuk vond om een beetje te flikflooien, ben je dan sowieso al niet een slet ? Oh ja en elke keer dat ik haar neukte vond ze het geil als ik r voor geile slet uitmaakte. En ze slikte de pil nog maar heel kort dus er is een kans dat ze van 3 of in het ergste geval van 4 mannen zwanger kan zijn als ze geen condoom gebruikte.
[ Bericht 5% gewijzigd door ohwyeah op 04-04-2011 18:31:44 ]