Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Je probeert het niet eensquote:
Ik heb er namelijk ook last vanquote:
Ojaa ik kan Alt+S'en hequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je probeert het niet eens
Hoeveel plezier heb je NU al van ALt+S? Nou dan
Op nieuw verbinding makenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb er namelijk ook last vanMaar dat werkte
En ik hoor nu alleen het "op dit moment is geen dj verbonden met de server" dingie
Ohquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb er namelijk ook last vanMaar dat werkte
En ik hoor nu alleen het "op dit moment is geen dj verbonden met de server" dingie
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier staat hij nu dus even op heel zacht
dat had ik gedaan en dat werktequote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dat had ik gedaan en dat werkte
Heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dat had ik gedaan en dat werkte
Wat heb je gekocht?quote:
je hoeft ons niet in te halen, hoogstens bij te houdenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:03 schreef sararaats het volgende:
Ik kan jullie niet inhalen.
Vakantie graag traag
ga naast sararaats zitten, die gaat ook traag!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:05 schreef MPG het volgende:
En we zijn nog steeds niet thuis.. Nog lange niet, nog lange niet...
Al meer dan 2 uur op een traject van 40 min.
Middeleeuwerquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ojaa ik kan Alt+S'en heIk doe nog steeds tabtabenter
Balenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:05 schreef MPG het volgende:
oh das echt ergquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:05 schreef MPG het volgende:
Ow tedju, dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je hoeft ons niet in te halen, hoogstens bij te houden
Waar is de NS mee bezig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:05 schreef MPG het volgende:
Ik ken hetquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:05 schreef MPG het volgende:
Stel je niet zo belachelijk aan jijquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:05 schreef MPG het volgende:
quote:Mogelijk extra reistijd tussen Venlo-Eindhoven
Oorzaak
Tussen Eindhoven en Deurne rijden minder Sprinters door een defecte trein.
Verwachting
De verstoring is naar verwachting rond 20:30 uur verholpen.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min.
Ik zou echt kappen met grammarnazi uitlokkenquote:
Ah, daar komt de beruchte aap uit de mouw! Of zit hij in die defecte trein?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je niet zo belachelijk aan jij
[..]
Ik moet jouw muziek nu missenquote:
Tofquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Eeehm, 4 t-shirts, 2 dikkere shirts
He, anders houden we het gezelligquote:
Na verwachting ja, bij NS kan je er altijd nog een half uur bij optellenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je niet zo belachelijk aan jij
[..]
Daar zie ik hem wel voor aanquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, daar komt de beruchte aap uit de mouw! Of zit hij in die defecte trein?
Okequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof
[..]
He, anders houden we het gezellig
Hoezo zie je hem er voor aan?quote:
www.onzinradio.nl/tunein/quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:08 schreef Pheno het volgende:
Wat was dat linkje naar de radio dan? misschien dat het nu wel werkt.
There comes the monkey out of the sleeve.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Thanksquote:
Tuurlijk, hij moet meehelpen de trein fixenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo zie je hem er voor aan?Alsof hij er wat aan kan doen dat die trein stuk is
Een trein erna. Moest terug naar ehv. Vanaf brandevoort in slakkengang.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon een gavequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo zie je hem er voor aan?Alsof hij er wat aan kan doen dat die trein stuk is
quote:126 Teletekst di 05 apr
Astronauten ISS schuilen voor puin
` De astronauten in het ruimtestation
ISS moeten vanavond schuilen voor een
stuk puin.Ruimtevaartorganisatie NASA
heeft het rondvliegende schroot te laat
ontdekt om het ISS nog van koers te
laten veranderen.
De drie astronauten aan boord moeten in
een reddingscapsule aan het ISS gaan
zitten rond de tijd dat het puin
langskomt.Het stuk schroot is 40 cm
groot en afkomstig van een Chinese
satelliet.Het vliegt waarschijnlijk op
een afstand van vijf kilometer voorbij.
De vorige keer dat de bemanning van het
ISS moest schuilen,was in 2009.Toen
passeerde een veel kleiner stuk puin.
Ja, hij als echte techneut kan datquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij moet meehelpen de trein fixen![]()
Ik heb toetsweek, vandaar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Thanks
hoe is het daar trouwens? heb je een tijdje niet gezien
Weet je hoe dichtbij dat is voor ruimtebegrippen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor iets wat op 5 km weg gaat schuilen
Aha, ja wel goed je best doen he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb toetsweek, vandaar.
Hier is het prima, geen ruzie ect. Toetsweek gaat wel rot. Niet goed geleerd ect.
Hoe is het daar in Zwolle?
Als nog best wel verquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Weet je hoe dichtbij dat is voor ruimtebegrippen.
Weet ik ook wel maar iets van 40 cm groot zie je over 5 km niet eensquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:13 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ze tellen in de ruimte met lichtjaren.
Ik moet afleren zo maar binnen te vallen, dit leest vrij apart nu...quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik ook wel maar iets van 40 cm groot zie je over 5 km niet eens
Mja nou ja, de kans dat iets van 40 cm groot PRECIES die 5 km buiten zijn baan komt, EN in de goede richting om het ISS te raken, is gewoon heeeeeel erg klein. Misschien dat het risico gezien wordt als het product van kans en gevolg. Maar dan heeft het in dit geval nog geen zin om te gaan schuilen, want ALS je dus geraakt wordt, dan gaat dat blijkbar met een dusdanige snelheid dat dat hele ISS in een miljard splinters gaat. Nou, schuil daar maar eens tegenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Weet je hoe dichtbij dat is voor ruimtebegrippen.
Het gaat niet om een pinguīnlulquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet afleren zo maar binnen te vallen, dit leest vrij apart nu...
Jaquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaAlleen hoor ik nu niets meer
![]()
Ik hoor helemaal niksquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:17 schreef JJH het volgende:
Iedere keer de eerste paar maten en dan weer buffer.
Of jij bent de aanstichter!quote:
Daar zie ik hem wel voor aanquote:
Gelukkig niet! Alleen als ie ijs- en ijskoud is!quote:
En dan is ie geen 40cm meer....quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig niet! Alleen als ie ijs- en ijskoud is!
OMG waar gaat dit over?quote:
LL was ook op msn offlinequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:18 schreef JJH het volgende:
In het onzradio topic hebben ze er ook last van...
Ik krijg Chop Suey nogquote:
Okeequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
dat was internet
chop suey komt zo nog een keer
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
dat was internet
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
dat was internet
Werken, school (school was trouwens wel echt onwijs grappig) daarna nog met collega mee naar huis omdat we nog iets moest doen voor school, en toen boodschappen... Nu net thuis, ben dus van vanmorgen kwart voor 8 tot tien over 8 vanavond druk geweestquote:
Not too bad thanks en hoe is het met jouquote:
Gelukkig is dat niet elke dag zo, mag ik hopen...quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Werken, school (school was trouwens wel echt onwijs grappig) daarna nog met collega mee naar huis omdat we nog iets moest doen voor school, en toen boodschappen... Nu net thuis, ben dus van vanmorgen kwart voor 8 tot tien over 8 vanavond druk geweest
Nude lijkt me ook niks neequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering. Die vind ik AANGEKLEED al niks
Dat is wel een lange dagquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Werken, school (school was trouwens wel echt onwijs grappig) daarna nog met collega mee naar huis omdat we nog iets moest doen voor school, en toen boodschappen... Nu net thuis, ben dus van vanmorgen kwart voor 8 tot tien over 8 vanavond druk geweest
Gelukkig niet. En normaal trek ik dit soort dagen ook prima, maar heb de afgelopen 2 nachten bij elkaar zo'n 6 uur geslapen... dus dat schiet ook niet opquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet elke dag zo, mag ik hopen...
Dus het was even de druppel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gelukkig niet. En normaal trek ik dit soort dagen ook prima, maar heb de afgelopen 2 nachten bij elkaar zo'n 6 uur geslapen... dus dat schiet ook niet op
Ik las snotbevallingquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:25 schreef sararaats het volgende:
Kutverdomme, ik heb een snotvalling.
Ik ga zo m'n nieuwe dvd kijken
Een snotvalling?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:25 schreef sararaats het volgende:
Stuquote:
Oh in dat gevalquote:
Een film?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:25 schreef sararaats het volgende:
Dat heb je somsquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:26 schreef RockNijntje het volgende:
Soms is het best een redding als je erachter komt dat je op de verkeerde bladzijde zit te kijken in je agenda
Marijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
StuHoe is het? Lang niet gezien
Waarom doe je het dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:26 schreef RockNijntje het volgende:
Soms is het best een redding als je erachter komt dat je op de verkeerde bladzijde zit te kijken in je agenda
Nou, wat zie ik staan: Boekverslag, Economie proefwerk, Geschiedenis SOquote:
quote:
Ah. Vrolijk verder FOK!ken dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, wat zie ik staan: Boekverslag, Economie proefwerk, Geschiedenis SOEn toen kwam ik erachter dat dat vorige week was
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ziekenhuis, rolstoel? Basket Case?
Edit: Jaaaaa
Ik had hem even op pauze een paar minuten geledenquote:
Natuurlijkquote:
Wel jammer inderdaad. De beste periode is juni/juli dus ik heb goede hoopquote:
Dat is het bijnaquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel jammer inderdaad. De beste periode is juni/juli dus ik heb goede hoop
Precies, tot die tijd maar even wachten dusquote:
stuartquote:
Ik hoop dat ik hier maar eens snel wat vindquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, tot die tijd maar even wachten dus
Ik luister nog.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
luisteren jullie nogof vinden jullie het takkeherrie
Alles tot nu toe nog beter als je eerste nummerquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
Heerlijke takkeherriequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben helaas afgehaakt, ik moet een uur eerder dus ik ben muziek aan het zoekenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
spacemanquote:
Welke kant ga je op dit uurtje?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben helaas afgehaakt, ik moet een uur eerder dus ik ben muziek aan het zoeken
Ik luister nooit vrees ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom niet? Jouw muziek nu ook wel volgens mijquote:
Ik kies liever zelf wat ik luisterquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom niet? Jouw muziek nu ook wel volgens mij
Ik luister ook niet veel radioquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kies liever zelf wat ik luister
Qua radio luister ik alleen naar BBC Radio 1
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:47 schreef JJH het volgende:
[..]
In de auto altijd, verder ook niet veel.
Same herequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:47 schreef JJH het volgende:
[..]
In de auto altijd, verder ook niet veel.
Oké, ik hoor het wel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van alles wat en verzoekjes via PM
Wordt jij met de auto naar school gebrachtquote:
Ja, misschien dat ik straks even een filmpje kijk eerst thoughquote:
Nee, maar ik breng dus ook niet al mijn tijd op school door.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wordt jij met de auto naar school gebracht![]()
's Ochtends dus nooit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same here
In de auto Chris Moyles in de ochtend
Je zit soms je huiswerk te maken in de autoquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, maar ik breng dus ook niet al mijn tijd op school door.
Jij zal wel veel radio luisterenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:48 schreef JJH het volgende:
[..]
's Ochtends dus nooit.
Veel 3fm en Veronica.En soms Q.
Ik volg je niet meer nu hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zit soms je huiswerk te maken in de auto
Over het algemeen als ik naar de radio luister is het wel 3fmquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:48 schreef JJH het volgende:
[..]
's Ochtends dus nooit.
Veel 3fm en Veronica.En soms Q.
Groot gelijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Te lui om te gaan lopen kutten met cd's enzo.
CD'squote:Op dinsdag 5 april 2011 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Te lui om te gaan lopen kutten met cd's enzo.
Ik begin een aardige collectie op te bouwen. Maar ik koop liever een goede LP dan een goede cd. Meeste Cd's die ik heb zijn van recente artiesten.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:51 schreef JJH het volgende:
[..]
En vaak speelt het toch maar op de achtergrond.
Kutquote:
Ride The Lightning?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kut
Die zet ik net in de map voor straks
Ik zoek wel ff een andere van Metallica
Ride The Lighting?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kut
Die zet ik net in de map voor straks
Ik zoek wel ff een andere van Metallica
Nouuu niet verklappen, ik zit nog bij het vorige nummerquote:
gewoon een goed album, zag ook wel dat jij 'm had gepost, maar ik vind 'm gewoon goedquote:
Het is toch alleen maar leuk dat je weet dat er iets goeds komt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouuu niet verklappen, ik zit nog bij het vorige nummer
Vooruit spoelen danquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouuu niet verklappen, ik zit nog bij het vorige nummer
Ohquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gewoon een goed album, zag ook wel dat jij 'm had gepost, maar ik vind 'm gewoon goed
Dat ook wel weer jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is toch alleen maar leuk dat je weet dat er iets goeds komt?
Heb al doorgespoeld hoorquote:
die stokstaart moet je niet serieus nemen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef RockNijntje het volgende:
Die Stokstaart is gewoon stomHij noemde me RukNijn
WB CRVquote:
Schop hemquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef RockNijntje het volgende:
Deze is veel beter dan het origineelquote:
Doe ik ook nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
die stokstaart moet je niet serieus nemen!
stuquote:
In deze context is het wel heel erg foutquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
die stokstaart moet je niet serieus nemen!
quote:
quote:
Iddquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
In deze context is het wel heel erg fout
ik deed het er niet om ofzo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
In deze context is het wel heel erg fout
Ik ben de mijne kwijtquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:59 schreef Stuart het volgende:
Ik heb weer 5 weken UK Lottery tickets te controleren![]()
Hij is echt vaag, eerste 5 minuten dat hij hier in de KSC was noemde hij me al een kankerhomo, en 2 minuten daarna had hij een mailtje naar Danny gestuurd dat er te veel mongolen op FOK! zaten zei 'iequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef RockNijntje het volgende:
echtquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hij is echt vaag, eerste 5 minuten dat hij hier in de KSC was noemde hij me al een kankerhomo, en 2 minuten daarna had hij een mailtje naar Danny gestuurd dat er te veel mongolen op FOK! zaten zei 'ie
Kwijtquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben de mijne kwijtJaha, eckte Lottery tickets
Ze zaten bij de Q van een paar maanden geleden
Gezellig figuurquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hij is echt vaag, eerste 5 minuten dat hij hier in de KSC was noemde hij me al een kankerhomo, en 2 minuten daarna had hij een mailtje naar Danny gestuurd dat er te veel mongolen op FOK! zaten zei 'ie
Mooiquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Marijk
Ja, wel goed hoor thanks en met jou
Ik kom hier ook niet zoveel meer![]()
land waar we naar kijken en huisquote:
graag!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:03 schreef crv het volgende:
[..]
land waar we naar kijken en huis
ff noddig hoor ben niet zo snel
Graagquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:03 schreef crv het volgende:
[..]
Doe maar kalm aan hoor, ik loop niet weg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:03 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, niet druk maar minder interesse en net als jij moe. Ik kijk nu wat meer films op mijn laptop, doe wat meer met Facebook en verder niets eigenlijk. Fok! komt wel weer misschienquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MooiHier alles goed, behalve moe
En ben je druk?
Ah, ja dat kan, even een fokpauzequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet druk maar minder interesse en net als jij moe. Ik kijk nu wat meer films op mijn laptop, doe wat meer met Facebook en verder niets eigenlijk. Fok! komt wel weer misschien
Nope, als hij er plezier in heeft...quote:
Het lijkt wel vakantiequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef crv het volgende:
Grondstuk vanaf ondseraan de "oprit"
[ afbeelding ]
En deze is genomen vanaf de "beek" aan het eind
[ afbeelding ]
Belachelijk...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nope, als hij er plezier in heeft...
hij is fanatieke Feyenoorder!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hai lieverdquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, ja dat kan, even een fokpauzeLekker rustig aan doen als je moe bent
Hoe is het op je werk? En drink je al iets minder?
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |