Welke kant ga je op dit uurtje?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben helaas afgehaakt, ik moet een uur eerder dus ik ben muziek aan het zoeken
Ik luister nooit vrees ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
luisteren jullie nogof vinden jullie het takkeherrie
Waarom niet? Jouw muziek nu ook wel volgens mijquote:
Ik kies liever zelf wat ik luisterquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom niet? Jouw muziek nu ook wel volgens mij
Ik luister ook niet veel radioquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kies liever zelf wat ik luister
Qua radio luister ik alleen naar BBC Radio 1
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:47 schreef JJH het volgende:
[..]
In de auto altijd, verder ook niet veel.
Same herequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:47 schreef JJH het volgende:
[..]
In de auto altijd, verder ook niet veel.
Oké, ik hoor het wel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van alles wat en verzoekjes via PM
Wordt jij met de auto naar school gebrachtquote:
Ja, misschien dat ik straks even een filmpje kijk eerst thoughquote:
Nee, maar ik breng dus ook niet al mijn tijd op school door.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wordt jij met de auto naar school gebracht![]()
's Ochtends dus nooit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same here
In de auto Chris Moyles in de ochtend
Je zit soms je huiswerk te maken in de autoquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, maar ik breng dus ook niet al mijn tijd op school door.
Jij zal wel veel radio luisterenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:48 schreef JJH het volgende:
[..]
's Ochtends dus nooit.
Veel 3fm en Veronica.En soms Q.
Ik volg je niet meer nu hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zit soms je huiswerk te maken in de auto
Over het algemeen als ik naar de radio luister is het wel 3fmquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:48 schreef JJH het volgende:
[..]
's Ochtends dus nooit.
Veel 3fm en Veronica.En soms Q.
Groot gelijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Te lui om te gaan lopen kutten met cd's enzo.
CD'squote:Op dinsdag 5 april 2011 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Te lui om te gaan lopen kutten met cd's enzo.
Ik begin een aardige collectie op te bouwen. Maar ik koop liever een goede LP dan een goede cd. Meeste Cd's die ik heb zijn van recente artiesten.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:51 schreef JJH het volgende:
[..]
En vaak speelt het toch maar op de achtergrond.
Kutquote:
Ride The Lightning?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kut
Die zet ik net in de map voor straks
Ik zoek wel ff een andere van Metallica
Ride The Lighting?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kut
Die zet ik net in de map voor straks
Ik zoek wel ff een andere van Metallica
Nouuu niet verklappen, ik zit nog bij het vorige nummerquote:
gewoon een goed album, zag ook wel dat jij 'm had gepost, maar ik vind 'm gewoon goedquote:
Het is toch alleen maar leuk dat je weet dat er iets goeds komt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouuu niet verklappen, ik zit nog bij het vorige nummer
Vooruit spoelen danquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouuu niet verklappen, ik zit nog bij het vorige nummer
Ohquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gewoon een goed album, zag ook wel dat jij 'm had gepost, maar ik vind 'm gewoon goed
Dat ook wel weer jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is toch alleen maar leuk dat je weet dat er iets goeds komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |