Gelukkig is dat niet elke dag zo, mag ik hopen...quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Werken, school (school was trouwens wel echt onwijs grappig) daarna nog met collega mee naar huis omdat we nog iets moest doen voor school, en toen boodschappen... Nu net thuis, ben dus van vanmorgen kwart voor 8 tot tien over 8 vanavond druk geweest
Nude lijkt me ook niks neequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering. Die vind ik AANGEKLEED al niks
Dat is wel een lange dagquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Werken, school (school was trouwens wel echt onwijs grappig) daarna nog met collega mee naar huis omdat we nog iets moest doen voor school, en toen boodschappen... Nu net thuis, ben dus van vanmorgen kwart voor 8 tot tien over 8 vanavond druk geweest
Gelukkig niet. En normaal trek ik dit soort dagen ook prima, maar heb de afgelopen 2 nachten bij elkaar zo'n 6 uur geslapen... dus dat schiet ook niet opquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet elke dag zo, mag ik hopen...
Dus het was even de druppel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gelukkig niet. En normaal trek ik dit soort dagen ook prima, maar heb de afgelopen 2 nachten bij elkaar zo'n 6 uur geslapen... dus dat schiet ook niet op
Ik las snotbevallingquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:25 schreef sararaats het volgende:
Kutverdomme, ik heb een snotvalling.
Ik ga zo m'n nieuwe dvd kijken
Een snotvalling?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:25 schreef sararaats het volgende:
Stuquote:
Oh in dat gevalquote:
Een film?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:25 schreef sararaats het volgende:
Dat heb je somsquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:26 schreef RockNijntje het volgende:
Soms is het best een redding als je erachter komt dat je op de verkeerde bladzijde zit te kijken in je agenda
Marijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
StuHoe is het? Lang niet gezien
Waarom doe je het dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:26 schreef RockNijntje het volgende:
Soms is het best een redding als je erachter komt dat je op de verkeerde bladzijde zit te kijken in je agenda
Nou, wat zie ik staan: Boekverslag, Economie proefwerk, Geschiedenis SOquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |