die stokstaart moet je niet serieus nemen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef RockNijntje het volgende:
Die Stokstaart is gewoon stomHij noemde me RukNijn
WB CRVquote:
Schop hemquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef RockNijntje het volgende:
Deze is veel beter dan het origineelquote:
Doe ik ook nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
die stokstaart moet je niet serieus nemen!
stuquote:
In deze context is het wel heel erg foutquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
die stokstaart moet je niet serieus nemen!
quote:
quote:
Iddquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
In deze context is het wel heel erg fout
ik deed het er niet om ofzo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
In deze context is het wel heel erg fout
Ik ben de mijne kwijtquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:59 schreef Stuart het volgende:
Ik heb weer 5 weken UK Lottery tickets te controleren![]()
Hij is echt vaag, eerste 5 minuten dat hij hier in de KSC was noemde hij me al een kankerhomo, en 2 minuten daarna had hij een mailtje naar Danny gestuurd dat er te veel mongolen op FOK! zaten zei 'iequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef RockNijntje het volgende:
echtquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hij is echt vaag, eerste 5 minuten dat hij hier in de KSC was noemde hij me al een kankerhomo, en 2 minuten daarna had hij een mailtje naar Danny gestuurd dat er te veel mongolen op FOK! zaten zei 'ie
Kwijtquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben de mijne kwijtJaha, eckte Lottery tickets
Ze zaten bij de Q van een paar maanden geleden
Gezellig figuurquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hij is echt vaag, eerste 5 minuten dat hij hier in de KSC was noemde hij me al een kankerhomo, en 2 minuten daarna had hij een mailtje naar Danny gestuurd dat er te veel mongolen op FOK! zaten zei 'ie
Mooiquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Marijk
Ja, wel goed hoor thanks en met jou
Ik kom hier ook niet zoveel meer![]()
land waar we naar kijken en huisquote:
graag!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:03 schreef crv het volgende:
[..]
land waar we naar kijken en huis
ff noddig hoor ben niet zo snel
Graagquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:03 schreef crv het volgende:
[..]
Doe maar kalm aan hoor, ik loop niet weg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:03 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, niet druk maar minder interesse en net als jij moe. Ik kijk nu wat meer films op mijn laptop, doe wat meer met Facebook en verder niets eigenlijk. Fok! komt wel weer misschienquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MooiHier alles goed, behalve moe
En ben je druk?
Ah, ja dat kan, even een fokpauzequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet druk maar minder interesse en net als jij moe. Ik kijk nu wat meer films op mijn laptop, doe wat meer met Facebook en verder niets eigenlijk. Fok! komt wel weer misschien
Nope, als hij er plezier in heeft...quote:
Het lijkt wel vakantiequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef crv het volgende:
Grondstuk vanaf ondseraan de "oprit"
[ afbeelding ]
En deze is genomen vanaf de "beek" aan het eind
[ afbeelding ]
Belachelijk...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nope, als hij er plezier in heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |