Ik zie geen knopje met tvp hoor.quote:
Gisteren was er ook wat in de flat, zie vanuit mn keukenraam ineens een dikke witte rookpluim opstijgen, snel de galerij op staan er 2 brandweerwagens voor de flat en een slang naar boven, blijkbaar 2 verdiepingen lager de vlam in de pan geslagen oid.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:01 schreef lynda het volgende:
Jups.. ik hoorde weer een aantal brandweerauto's die kant op gaan dan staat p2000 snel open
Als ik geld te veel had (als in loterijwinnaar) dan had ik het zeker wel persoonlijk af laten leverenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou er ook echt gebruik worden gemaakt van de personal delivery-optie vraag ik me af.
In Nieuw Zeeland?quote:
T-shirt persoonlijk laten bezorgen?quote:
Vergeet je trappetje niet!quote:
Nee, maar het bedrag komt er wel bij in de buurt.. broekenvoorraad weer aangevuld, paar schoenen voor mrs. Ener-G, wat los spul voor de vakantie en trouwringenquote:
Goh wat rot.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:39 schreef Bart het volgende:
Trouwringen zijn idd niet goedkoop.
Op het terras bij Koekenbier lunchen op kosten van de baas trouwens wel.
Nope gewoon in Nederland! LOL ik heb dr nu al zin inquote:
Die zal ik wel nodig hebben. De grootste heeft een schofthoogte van 2.07mquote:
quote:
quote:
Bedanktquote:
Vrouwenquote:
Totdat je auto weer eens stuk is, of je pc geeft zwart beeld, of je fiets heeft een lekke band, of de tv wil niet aan, of die doos moet van de bovenste plank gepakt worden.quote:
Ja duh, ik maak graag misbruik van mijn vrouwelijke charmes.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Totdat je auto weer eens stuk is, of je pc geeft zwart beeld, of je fiets heeft een lekke band, of de tv wil niet aan, of die doos moet van de bovenste plank gepakt worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof er niks van. Je vind het vast net zo lekker als lentevla in je korte broekquote:Op woensdag 13 april 2011 11:40 schreef Bart het volgende:
We trappen er niet in, vrouwen zijn als glas voor ons. We doen het in het algemeen om maar van het gezeur af te zijn.
Dat komt omdat wij dat goed kunnen verbergen. Mannen zijn topacteurs.quote:
Wat vind ik net zo lekker? En die vla heb ik liever uit mijn broek.quote:Je vind het vast net zo lekker als lentevla in je korte broek
Vast, jij een topacteurquote:Op woensdag 13 april 2011 11:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij dat goed kunnen verbergen. Mannen zijn topacteurs.
[..]
Wat vind ik net zo lekker? En die vla heb ik liever uit mijn broek.
Iedereen kan dit lezen.quote:
Ja, maar wil je nu nog gaan lunchen?quote:Op zondag 17 april 2011 12:35 schreef lynda het volgende:
Iemand die nog een leuke lunchgelegenheid in de stad / om de stad weet voor vandaag?
J. heeft het zelf gedaan vorige weekquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:46 schreef Bart het volgende:
Lekker in het zonnetje bij de Profile wachten tot de zomerbandjes er weer onder zitten
Dan is het net zo makkelijk om het te laten doen jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:49 schreef Bart het volgende:
Waarom zou ik het zelf doen als de baas betaalt
Ja! Maar waarschijnlijk gaan we niet eens op vakantie omdat we ons huis gaan verkopenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:04 schreef lynda het volgende:
Gezellig buurtje hebben we toch![]()
al opvang voor katjes gevonden?
We willen naar Zaandam maar het hangt ervan af of we ons appartement kunnen verkopen voordat de woning die we op het oog hebben verkocht is...quote:
quote:
Bijna. Vrijdag komt de makelaar langs, zal volgende week wel ergens te koop komen te staan. Ken je nog iemand met interesse?quote:
Daarvoor hebben ze hypotheken uitgevonden.quote:
Weet ik. Maar dan nog...quote:Op donderdag 21 april 2011 08:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze hypotheken uitgevonden.
In principe kan iemand in zijn eentje die flat wel betalen hoor, mits een redelijk salaris...quote:
Daar gaat het ook misquote:Op donderdag 21 april 2011 08:41 schreef Bart het volgende:
[..]
In principe kan iemand in zijn eentje die flat wel betalen hoor, mits een redelijk salaris...
Weuh wanneer was datquote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef Bart het volgende:
En we hadden weer een toffe arrestatie actie in de wijk
Gisteravond ja, ongeveer 2 minuten voor ik het geüpload hebquote:Op donderdag 21 april 2011 09:56 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Weuh wanneer was datGisteravond? Ik zat Tron Legacy te kijken met de set op standje goederentrein, dus heb dan weinig gehoord
Nou maar snel senior worden danquote:Op donderdag 21 april 2011 09:17 schreef douche-eendje het volgende:
Ik zit nu op 2145 bruto, in juni ruim 100 euro per maand bruto meer. Gaat nog wel even duren dus, of ik moet op korte termijn ineens senior analist willen worden. Slechte baan zeker niet, maar alles word in de zorg gekoppeld aan de gouden standaard: de verpleegkundige.
3e taak? Ik heb nog wel een was die gedaan moet worden.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Moet ik eerst nog even een 3e taak zien te vinden. Binnenkort weer een r&o
Als jij bij je baas het voor elkaar krijgt dat hij je meer salaris geeft als je mijn was komt doen én mijn appartement koopt, dan ben ik ook voor.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:43 schreef douche-eendje het volgende:
Prima, als ik daarvoor zo'n loonsverhoging krijg...
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 21 april 2011 11:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Als jij bij je baas het voor elkaar krijgt dat hij je meer salaris geeft als je mijn was komt doen én mijn appartement koopt, dan ben ik ook voor.
Goed planquote:Op donderdag 21 april 2011 12:38 schreef douche-eendje het volgende:
btw, bart! als jij alkmaar gaat verlaten moet er natuurlijk wel een "bart gaat alkmaar verlaten-meet" komen. Maar dat snap je zelf ook wel
Ik zou zeggen, iemand moet beginnen.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:45 schreef Bart het volgende:
Ja oke, maar dan moet ik toch niet aangeven wanneer ik kan. Dan moet iedereen dat aangeven...
Als we zo gaan zeveren hebben we over ene jaar nog geen meet gehadquote:Op donderdag 21 april 2011 13:45 schreef Bart het volgende:
Ja oke, maar dan moet ik toch niet aangeven wanneer ik kan. Dan moet iedereen dat aangeven...
*Aangevinkt heeft*quote:Op donderdag 21 april 2011 20:00 schreef Bart het volgende:
Hier dan:
http://www.doodle.com/d2euqgky76twss87
Aanvinken wanneer je kan.
Wat had je in gedachten qua tijd?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:22 schreef Bart het volgende:
Linkje maar even per pm naar iedereen gestuurd die hier de afgelopen tijd wel eens gepost heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |