Op het matje geroepen nog wel..?quote:Op het matje geroepen
5 april om 16.04
Gerard wordt aangesproken op zijn gedrag tegenover Joanna.
De bewoners vinden dat Gerard wel een beetje te ver is gegaan. Vooral omdat hij op het moment, dat Joanna erg zwak is, met haar in discussie gaat. Philip en Sharon denken dat er al eerder iets heeft afgespeeld tussen de twee. Monique vindt het erg wat Gerard gezegd heeft tegen Joanna en vindt dat hij deze keer echt te ver is gegaan. De bewoners besluiten om Joanna te overtuigen om te blijven want ze zien haar liever niet vertrekken.
Spindokter?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:12 schreef Blackprinces het volgende:
Is er nog geen dokter voor jo opgeroepen?
Die opmerking van Karim was dus de boosdoener en daar kan ik dus wel inkomen dat ze daar van emo raakt. Ze zit er waarschijnlijk nog omdat de redaktie het graag wil wnat ik neem aan dat ze zelf toch ook het liefst naar huis was gegaan. Overigens snap ik de opmerking van Karim wel maar hij maakt de situatie er niet beter op.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:08 schreef Chanel5 het volgende:
Thnx Flash!!!!!!
Ten eerste zoekt ze zelf de confrontatie op met Geer.
Geer zei, 5 minuten geleden zei je nog te willen drukken en nu ineens niet meer.
Verandering van taktiek volgens Jo omdat ze emo is?
Wat heeft dat er mee te maken?
Jo weet dat er 2 mensen willen drukken op Maik die het geheim niet goed hebben en dat betekent 5000 meer in zijn kluis, daarom gaat het!
Toen Gerard wegliep was er nog niks aan de hand later bij Karim, die haar vertelde dat haar situ van invloed was op de hele groep, liep ze jankend weg.
En zo hard vond ik Geer niet.
B.t.w. zei ze zelf niet dat ze kon janken op komando?????
nee was gewoon eerlijk. henkvdtillaart was de lapo dus die heeft toch het recht binnen een minuut een nieuwe te maken ?quote:
klopt dan had ze haar geheim eruit gegooid en directe exit gehad.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:12 schreef Angela78 het volgende:
Als Joanna echt naar huis wilde en zeker het in haar emoties riep en meende had ze er wel uitgegooid wat haar geheim was...
Dit is gewoon overduidelijk aandacht vragen en dramaqueenen ten top!
En wat anderen al gezegd hebben...ze wil geen confrontatie, zoek em dan ook niet op en zeker niet bij iemand waarvan je weet dat je daar niet goed mee gaat...gevalletje eigen schuld dikke bult hoor!
Mee eens!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:13 schreef delfse het volgende:
Het is heel op vallend dat geen ene ex bewoner een eigen mening heeft . Behalve Servio die wel durft toetegeven dat Mo tegenvalt. De rest vindt iedereen even lief en aardig dat kan nooit.
Toch blijf ik van mening dat Jojanka het zelf opzocht en uitlokte....quote:Op het matje geroepen
5 april om 16.04
De bewoners vinden dat Gerard wel een beetje te ver is gegaan. Vooral omdat hij op het moment, dat Joanna erg zwak is, met haar in discussie gaat. Philip en Sharon denken dat er al eerder iets heeft afgespeeld tussen de twee. Monique vindt het erg wat Gerard gezegd heeft tegen Joanna en vindt dat hij deze keer echt te ver is gegaan. De bewoners besluiten om Joanna te overtuigen om te blijven want ze zien haar liever niet vertrekken.
Ik zit echt niet te timen tot ik de lapo heb ofzo hoor HAHAquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
nee was gewoon eerlijk. henkvdtillaart was de lapo dus die heeft toch het recht binnen een minuut een nieuwe te maken ?
Jaaaa ben ik het ook mee eens. Ze lijkt er zichtbaar van te genietenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Toch blijf ik van mening dat Jojanka het zelf opzocht en uitlokte....
hahahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik zit echt niet te timen tot ik de lapo heb ofzo hoor HAHA
Ik ben niet zo goed als Genialex die dat kan
We zijn hier al bezig...quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
nee was gewoon eerlijk. henkvdtillaart was de lapo dus die heeft toch het recht binnen een minuut een nieuwe te maken ?
shirt of ?????quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel wacht op de achterkant van Jurien(z'n shirt)
Lees 2 cosjes terug en je weet het, zit zelfs een filmpje inquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:15 schreef Darklight het volgende:
Wat is er dan gebeurd tussen Gerard en Joanna
Dat is niet bij te houden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:15 schreef Danny het volgende:
zouden we niet eens moeten turven hoe vaak joanna 'ik' zegt op een dag?
volgens mij heb je dan heel snel je complete muur getext met "ik"quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:15 schreef Danny het volgende:
Nou zo gaat het IN het huis ook hoor. Sharon zei net al, ahhh ik vind het zo moeilijk iemand te nomineren, ik vind iedereen echt even aardig!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:13 schreef delfse het volgende:
Het is heel op vallend dat geen ene ex bewoner een eigen mening heeft . Behalve Servio die wel durft toetegeven dat Mo tegenvalt. De rest vindt iedereen even lief en aardig dat kan nooit.
Cynthia heeft na gister ook wel een mening over Sharon, ze zei over twitter "dat ze haar ass had!"quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:13 schreef delfse het volgende:
Gerard heeft voor de derde keer lelijk gedaan tegen Jo en drie keer scheeps is recht, dus? Automatische exitquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:15 schreef Darklight het volgende:
In de vorige COS staat een filmpje van Flash waar je precies kunt zien wat er gebeurdequote:Op dinsdag 5 april 2011 16:15 schreef Darklight het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:15 schreef Darklight het volgende:
Ok, zal ik eens gaan doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:16 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Lees 2 cosjes terug en je weet het, zit zelfs een filmpje inFlashbox
Past vast niet op één A4tjequote:Op dinsdag 5 april 2011 16:15 schreef Danny het volgende:
Die zou dat dus juist niet kunnen he.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik zit echt niet te timen tot ik de lapo heb ofzo hoor HAHA
Ik ben niet zo goed als Genialex die dat kan
Ja dag, ik heb geen zin in een lamme handquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:15 schreef Danny het volgende:
Nee ze was daarvoor al druk bezig met innemen joh!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:16 schreef beequeen het volgende:
Btw, nu slaapt ze wel zonder slaappil of XTC?
Ik ook .... maar volgens mij heeft hij onze vraag hierom niet (willen) gelezenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel wacht op de achterkant van Jurien(z'n shirt)
En...
Haar ass had lopen promoten toen ze genomineerd wasquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Cynthia heeft na gister ook wel een mening over Sharon, ze zei over twitter "dat ze haar ass had!"![]()
Geen idee hoe dat op te vatten maargoed.
ja joh, maak iedereen maar blij met een dooie musquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:16 schreef DjinN het volgende:
Omg het lijkt wel of ze daar echt dood ligt op bedNet zo'n lijk uit een crimiserie
finaly iemand die ook opgelet heeft this is the truth and nothing buth the truthquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:16 schreef Day het volgende:
Flash, bedankt voor het filmpje! Het bevestigd precies wat ik al dacht.![]()
Ten eerste zit mevrouw daar weer keihard te liegen door d'r relatie als excuus te gebruiken waarom ze na die discussie van vanmorgen niet meer wil drukken. Jo wilde niet meer drukken nadat ze met Mo gesproken heeft. In dat gesprek gaf ze aan dat zij op maik's geheim wilde drukken en flip daarna op haar, zodat hij met een flinke pot de finale in kan gaan, zij weet nl. 200 fakking procent zeker dat hij bij de laatste 3 zit. Mo was daar niet zo blij mee en wilde liever het gelijk eerlijker verdelen. Toen Flip, Maik en mo haar ervan overtuigd hadden dat zowel alex als gerard het geheim van maik niet zouden raden, zag zij van het eerst drukken af. Daarom en alleen om die reden deed ze dus niet niet meer moeilijk over het drukken.
Gerard had dit allang door, confronteerde zelfs flip ermee, die natuurlijk deed alsof zijn neus bloedde. Gerard werd dus terecht pissed net, dat hele 'doe maar alex, want ik ben i.v.m. mijn verbroken relatie, toch niet met het spel bezig'-gezeik. Dat was dus gewoon een zware GST-acteeractie van Jo.
Misschien wordt hij er wel verlegen vanquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:17 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik ook .... maar volgens mij heeft hij onze vraag hierom niet (willen) gelezen
Dat kan niet ze verkopen allemaal daar hun eigen ik. Alles voor het geld behalve gerard en karim die blijven hun zelf die lopen niet met iedereen mee.om niet genomineerd te worden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:16 schreef Roguee het volgende:
[..]
Nou zo gaat het IN het huis ook hoor. Sharon zei net al, ahhh ik vind het zo moeilijk iemand te nomineren, ik vind iedereen echt even aardig!
Kijk even terug, een filmpje van Flashfbox.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:17 schreef mazaru het volgende:
Gloeiende, gloeiende!! Heb ik de confrontatie tussen Gerard en jankbekkie gemist
Heb je trouwens gezien hoeveel ze precies in heeft genomen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:17 schreef Danny het volgende:
[..]
ja joh, maak iedereen maar blij met een dooie mus
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:16 schreef Day het volgende:
Ten eerste zit mevrouw daar weer keihard te liegen door d'r relatie als excuus te gebruiken waarom ze na die discussie van vanmorgen niet meer wil drukken. Jo wilde niet meer drukken nadat ze met Mo gesproken heeft. In dat gesprek gaf ze aan dat zij op maik's geheim wilde drukken en flip daarna op haar, zodat hij met een flinke pot de finale in kan gaan, zij weet nl. 200 fakking procent zeker dat hij bij de laatste 3 zit. Mo was daar niet zo blij mee en wilde liever het geld eerlijker verdelen. Toen Flip, Maik en mo haar ervan overtuigd hadden dat zowel alex als gerard het geheim van maik niet zouden raden, zag zij van het eerst drukken af. Daarom en alleen om die reden deed ze dus niet niet meer moeilijk over het drukken.
Gerard had dit allang door, confronteerde zelfs flip ermee, die natuurlijk deed alsof zijn neus bloedde. Gerard werd dus terecht pissed net, dat hele 'doe maar alex, want ik ben i.v.m. mijn verbroken relatie, toch niet met het spel bezig'-gezeik. Dat was dus gewoon een zware GST-acteeractie van Jo.
2quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heb je trouwens gezien hoeveel ze precies in heeft genomen?
Heb dat gemist, eerlijk gezegd....
wtf is datquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zoals Betty erbij ligt met de kuit zo op de rand van het bed, gaat je voet slapen.
Straks wil ze uit bed stappen en krijgt ze ....
[ afbeelding ]
justum...quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:16 schreef Day het volgende:
Ten eerste zit mevrouw daar weer keihard te liegen door d'r relatie als excuus te gebruiken waarom ze na die discussie van vanmorgen niet meer wil drukken. Jo wilde niet meer drukken nadat ze met Mo gesproken heeft. In dat gesprek gaf ze aan dat zij op maik's geheim wilde drukken en flip daarna op haar, zodat hij met een flinke pot de finale in kan gaan, zij weet nl. 200 fakking procent zeker dat hij bij de laatste 3 zit. Mo was daar niet zo blij mee en wilde liever het geld eerlijker verdelen. Toen Flip, Maik en mo haar ervan overtuigd hadden dat zowel alex als gerard het geheim van maik niet zouden raden, zag zij van het eerst drukken af. Daarom en alleen om die reden deed ze dus niet niet meer moeilijk over het drukken.
Misschien moeten we het gewoon nog 'n keer lief vragenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien wordt hij er wel verlegen van
Ik stel voor dat we daar heel stil over zijn. Geen woord daarover zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we daar heel stil over zijn. Geen woord daarover zeggen.
Mocht het waar zijn dan.........rip Jo.
Je was een feeks aardig mens........
Goed planquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:19 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Misschien moeten we het gewoon nog 'n keer lief vragen
nee , het ademt nog.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Over de doden niets dan goeds, maar zullen we voor de zekerheid eerst maar op bevestiging wachten?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
verdomme, ik heb nooit geen geluk he in me leven...quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:20 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
nee , het ademt nog.....
hoort zo een laken niet wit te zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:21 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Over de doden niets dan goeds, maar zullen we voor de zekerheid eerst maar op bevestiging wachten?
Kijken? Luisteren!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:21 schreef Aimy het volgende:
Goed kijken, ze ademt nog. geen overdosis dus.
Correct, ik kan er nog wel ff aan toevoegen dat Gerard wel degelijk wist dat Joan Maik's geheim weet door zijn gesprek met Flip, die zich weer een verlulde, de vuile bekstekker!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:17 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
finaly iemand die ook opgelet heeft this is the truth and nothing buth the truth
En niemand maakt mij meer wijs dat mevrouw niet met het spel bezig is. Dat is ze wel. Sterker nog, d'r mislukte relatie wordt nu zwaar ingezet (dat weet Gerard ook en zelfs Karim, maar die durft het weer niet ronduit te zeggen). De rest tuint er met open ogen in.quote:
vast niet genoeg...quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:18 schreef Capt1caveman het volgende:
Heb je trouwens gezien hoeveel ze precies in heeft genomen?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:21 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Geer toont Jo zn ware gezicht
hahahahquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:22 schreef Lauzer het volgende:
En giraffke loopt nog steeds door het bad te banjeren
Super ..... en nou maar weer afwachtenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed plan
JurienWil je ook een foto maken van de achterkant van je shirt?
![]()
en een klein beetje naar beneden richten, want dan kunnen we zien hoelang het shirt is
Ze mag alex niet meer kriebelen, die loopt met haar (aan de duivel verkochte ziel) onder haar arm.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:22 schreef Lauzer het volgende:
En giraffke loopt nog steeds door het bad te banjeren
Juist en zet er dan een passend muziekje bijquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:21 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
hoort zo een laken niet wit te zijn
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze mag alex niet meer kriebelen, die loopt met haar (aan de duivel verkochte ziel) onder haar arm.
Ja ik ga nu wel naar huis... maar als hij hem neerzet, pm me de link dan evenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:23 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Super ..... en nou maar weer afwachten![]()
Nee, ze hield altijd zo van blauwquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:21 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
hoort zo een laken niet wit te zijn
en me man kijkt waarom ik als een debiel zit te lachenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist en zet er dan een passend muziekje bij
Ik ben er mee bezig!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk even terug, een filmpje van Flashfbox.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Yep, heb er ook bij niemand horen klagen dat ze de 'discussie' met alex zo zwaar vond, want ze had het met mo en flip over het drukken en niet over alex en de discussie. Ook verzonnen dus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:22 schreef Day het volgende:
[..]
En niemand maakt mij meer wijs dat mevrouw niet met het spel bezig is. Dat is ze wel. Sterker nog, d'r mislukte relatie wordt nu zwaar ingezet (dat weet Gerard ook en zelfs Karim, maar die durft het weer niet ronduit te zeggen). De rest tuint er met open ogen in.
Ipobrofens .quote:
Uiteraard ..... ik houd het even in de gaten hierquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ga nu wel naar huis... maar als hij hem neerzet, pm me de link dan even![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:24 schreef Danny het volgende:
[..]
twee
Wat een fakking amateur pillenpopper
laat me alleen,alleen met al mijn verdrietquote:
Vind ik de "Annie de Rooij" uitvoering toch leuker :pquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mag ze niet slikken. Placebomolletjes dus.quote:
Ah en dan tijdens de uitvaart Annie laten optreden!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Vind ik de "Annie de Rooij" uitvoering toch leuker :p
kan dat filmpje niet gepost worden op die SST site , dat ze niet zo hypocriet moeten doen ... en dat ze er zelf om vroeg ! ( en dan was ie indd. nog nieteens zo erg )quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezig!![]()
Tot nu toe vind ik Gerard vrij mild tegen haar. Ik had het heel anders verwacht na wat er op de site van SST staat.
LOL. Ik doelde meer op het feit dat saaie Laura dit altijd zegt, ipv Iboprufen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:25 schreef suzi1 het volgende:
ze waren wit, niet roze (ze slikt wrs niets wat roze is)
Over die vinger wikkelen, dat zei Sofia volgens mij.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:26 schreef trollie67 het volgende:
vanaf het begin vond ik sharon en karim leuk
gerard vond ik een afknapper met zijn gedrag en dat stemmetje als di gydoooooo riep..laura met de binnenkomst:ik ga elke man om de vinger wikkelen..ze had al een neuker thuis??walgelijk...ik zie haar de mannen ook steeds enthusiast begroeten en de dames koel ontvangen...
ondertussen..karim nog steeds leuk ,sharon...jong..respekt voor haar verhaal..maar gezakt omdat ze nu toch meedoet met de pik ladies...alex,flip en maaik??overleggen niet waard...is niets en woord niets...ik gun het karim...alhoewel ik diep respekt voor geer heb dat ie eindelijk durft te zeggen wat iedereen denkt....![]()
Gebeurd wel vaker met info op die site schijnt het.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezig!![]()
Tot nu toe vind ik Gerard vrij mild tegen haar. Ik had het heel anders verwacht na wat er op de site van SST staat.
Nee, Laura in haar intro-filmpje.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:27 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Over die vinger wikkelen, dat zei Sofia volgens mij.
En ik vond dat Guiiiiiiiiidyoooo en Geeeeerard fakking grappig jonge, ik zweer ut je
Lopen de kijkers weer binnen he.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Gebeurd wel vaker met info op die site schijnt het.![]()
![]()
![]()
Kijken ze hoe ze Jo zelf zo snel mogelijk kunnen lozen ??quote:
ja zag ook pas na mn submit dat je ipobrofens had geschrevenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL. Ik doelde meer op het feit dat saaie Laura dit altijd zegt, ipv Iboprufen.
Maar ze zijn verder echt niet partijdig hoor!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Gebeurd wel vaker met info op die site schijnt het.![]()
![]()
![]()
Hoe iedereen ook ibuprofen typtquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja zag ook pas na mn submit dat je ipobrofens had geschreven
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:28 schreef NenaLois het volgende:
Volgens mij wil Faalex een gesprek aangaan met Mo, maar Mo reageert er niet erg op
Tsja, maar mamajo is het hier natuurlijk niet mee eens. Jeweeeeetzzz.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:26 schreef mazaru het volgende:
Nou!!
Ik zie niet in waarom Gerard hiervoor op het matje zou worden geroepen.
Zo cru was hij niet. Het is gewoon een fakking dramaqueen.
He!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:28 schreef NenaLois het volgende:
Volgens mij wil Faalex een gesprek aangaan met Mo, maar Mo reageert er niet erg op
Zo spreekt Laura het uit...quote:
*krekelsound*quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:29 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
He!
Alex is fakking wel de Lijpste!
Zwembad is geen optie, want die blijft zelfs aan een molensteen nog drijven met die siliconen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:28 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Kijken ze hoe ze Jo zelf zo snel mogelijk kunnen lozen ??
pijnstillerquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:29 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je kan het ook gewoon brufen noemen hoor..
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:30 schreef Little_Lunatic het volgende:
is stef vandaag overigens nog gezien ?
Placebo's.quote:
Ik vind eigenlijk dat je mijn cap van Genialex ff tot ava moet makenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:30 schreef Reksie1981 het volgende:
Effe stofzuigen daar in het water, fakking lijp dat glas!
Woooooooooorddd!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, maar mamajo is het hier natuurlijk niet mee eens. Jeweeeeetzzz.
Fred ook.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:30 schreef Little_Lunatic het volgende:
Kan zweetharses dat niet doen? De hele dag rusten is helemaal niet goed met een zere knie, in beweging blijven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:30 schreef Reksie1981 het volgende:
Effe stofzuigen daar in het water, fakking lijp dat glas!
Wel even cap van gemaakt toch voor me?quote:
Ja!!!! Heel mooie gifs van Mazaruquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:30 schreef Little_Lunatic het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:31 schreef Urb het volgende:
Nieuwe POLL op SST site.
Wie is jouw favoriete SST man?
Alex7%
Gerard30%
Karim19%
Maik3%
Philip41%
Allemaal flugelsletjes die een stem uitbrengen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:31 schreef Urb het volgende:
Nieuwe POLL op SST site.
Alex7%
Gerard30%
Karim19%
Maik3%
Philip41%
Dat dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:08 schreef Chanel5 het volgende:
Thnx Flash!!!!!!
Ten eerste zoekt ze zelf de confrontatie op met Geer.
Geer zei, 5 minuten geleden zei je nog te willen drukken en nu ineens niet meer.
Verandering van taktiek volgens Jo omdat ze emo is?
Wat heeft dat er mee te maken?
Jo weet dat er 2 mensen willen drukken op Maik die het geheim niet goed hebben en dat betekent 5000 meer in zijn kluis, daarom gaat het!
Toen Gerard wegliep was er nog niks aan de hand later bij Karim, die haar vertelde dat haar situ van invloed was op de hele groep, liep ze jankend weg.
En zo hard vond ik Geer niet.
B.t.w. zei ze zelf niet dat ze kon janken op komando?????
Welke waarquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:30 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je mijn cap van Genialex ff tot ava moet maken
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Allemaal flugelsletjes die een stem uitbrengen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:31 schreef Urb het volgende:
Nieuwe POLL op SST site.
Alex7%
Gerard30%
Karim19%
Maik3%
Philip41%
En bedanktquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jeetje, das nie bestquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:32 schreef trollie67 het volgende:
ibubrufen...weet het omdat ik als ik het nodig heb...3 keer 600 mg naar binnen flikker..het enige wat helpt met migraine..of hoofdpijn..overgehouden van trap van een paard in mijn gezicht en een hersenschudding van een half jaar...ben je post aan het lopen en je krijgt zo een aanval..blijft het toch het beste
Oehquote:
Hoe duidelijk wil je het hebben? Geer moet gewoon moven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:31 schreef Urb het volgende:
Nieuwe POLL op SST site.
Alex7%
Gerard30%
Karim19%
Maik3%
Philip41%
Die stemmen heeft Flip ook alleen maar gekregen omdat hij Jo troostte de afgelopen 3 dagen. Is aandoendelijk ens0ww.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe duidelijk wil je het hebben? Geer moet gewoon moven.
waarom moet geer moven dan ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe duidelijk wil je het hebben? Geer moet gewoon moven.
Hebben ze het nu over een nieuwe bewoner als Jo met d'r 85 kilo de poort uit gaat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:33 schreef Lauzer het volgende:
Mo zou de playmate eruit stemmen. Snap ik wel, Maik zou gelijk erop springen
Dat zou heel goed kunnen met dat vieze wijf.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:32 schreef suzi1 het volgende:
gatsie haalde lau nu een snotje uit dr neus en wreef ze die tussen dr vingers en liet die toen in t water vallen
Ja, ditmaal wederom een plastic variant.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hebben ze het nu over een nieuwe bewoner als Jo met d'r 85 kilo de poort uit gaat?
jah, vreselijke bikini he...quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:34 schreef Aimy het volgende:
Heeft Laura nou niets beters te doen dan de hele dag in dat barbiepakje door het zwembad lopen...
draaien ze die op een uitvaart?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Vind ik de "Annie de Rooij" uitvoering toch leuker :p
Neuhhh ik ging voor verliefde flipje .... wist ik veel dat die het ook doet voor 'n doos flugelsquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
OehMaar jij hebt natuurlijk voor Geer gedrukt!
Toch, toch...?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:36 schreef Lauzer het volgende:
Weer gelijk dat Limburgse gebalk in je porem.
Mag ik even braken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:34 schreef MargrietV het volgende:
Op het matje geroepen
5 april om 16.04
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:36 schreef Lauzer het volgende:
Aan de mama van Joanna:quote:
Nouquote:
Dat hoor ik eerlijk gezegd liever dan Friesch.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:36 schreef Lauzer het volgende:
Hahahhahaquote:
Jawel op bed liggen kleffen, maar dat mag ff niet van meneer de stem, wordt die boos van.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:34 schreef Aimy het volgende:
Heeft Laura nou niets beters te doen dan de hele dag in dat barbiepakje door het zwembad lopen...
Pak aan! Botoxhoofd!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:37 schreef noddy1 het volgende:
[..]
Aan de mama van Joanna:
IS DIT DAT MEISJE DAT ZOVEEL HUILT ?!
Idem. in nije dei.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:37 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat hoor ik eerlijk gezegd liever dan Friesch.....
hahahaha! Ik moet haar zo ook echt NIETquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:37 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou![]()
roezelrokjes, roezelbikini's
![]()
Dom babywijf is dat zeg. Daarbij loopt ze als een robot want die heupen zitten helemaal vast
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kijken deze mensen echt naar dezelfde SST?quote:5 april 2011 om 16:12
Werd hij maar eens goed aangesproken door de stem en een flinke sanctie krijgen zou ook geen kwaad kunnen, bah wat een enge vent.
5 april 2011 om 16:13
nee ik vind dat Joanna gelijk heeft, waarom moet hij zo ver gaan???
5 april 2011 om 16:18
gerard is gewoon een arrogante klootzak...als je tegen joanna zegt,terwijl ze verdriet heeft,dat ze een actrice is,staat maar 1 straf voor...gerard alla minuut het huis uit..dit gaat hem heel wat stemmen kosten..wil wel eens zien,dat hij zo n bericht krijgt,en verdriet heeft,en dat iemand hem dan uitmaakt voor acteur bah...eruit met gerard...
5 april 2011 om 16:20
Goed zo. Als gerard echte vent was geweest was hij gelijk naar Joanna gegaan om recht te zetten dat hij zo niet bedoelde. Maar nee nu is meneertje nergens te bekennen.
5 april 2011 om 16:26
Wat zijn jullie toch negatief over joanne, kijken we wel naar het zelfde programma. mo mag een week janken terwijl ze weet dat der vriendje weer terug komt. maar joanne mag geen traan laten en mag het niet moeilijk hebben... en dan dat hele gedoe over voortrekken, als het al zo is dan kan zij daar toch niets aan doen.. en ga nou niet zeggen dat joanne de enige is die acteert, dat doen ze namelijk allemaal, daar draait het hele spel toch om...
5 april 2011 om 16:26
gerard heeft gewoon geen respect voor andere en denkt alleen maar aan zich zelf
5 april 2011 om 16:35
HET IS HEEL VERVELEND WAT JOANNA MOET MEE MAKEN IK VOEL HAAR VERDRIET EERST DIE STOMME NOMINATIE EN NU DIET WEER IK KAN JE VERTELLEN DAT DIE MAN VAN HAAR NIET GOED WIJS IS OM ZOON PRACHTIG MENS TE DUMPEN
Klopt voor geen meter.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik even braken?![]()
Het is zo duidelijk dat ze Geer weg willen hebben.
Ik ben er even klaar mee, wat een fuckers daar bij NEP5.
Die kijken stream 5quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:38 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Een selectie uit de reacties van Joanna-fans bij dat nieuws-bericht "dat Gerard op het matje geroepen zou zijn"
[..]
Kijken deze mensen echt naar dezelfde SST?![]()
Wel een psychedelisch kleurgebruik.......quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:39 schreef henkvandetillaart het volgende:
[ afbeelding ]
Kwaliteit is ruk en heb de originele cap gedelete
Die lezen en bekijken alleen de video's van net5 dat zijn vast géén streamers.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:38 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Een selectie uit de reacties van Joanna-fans bij dat nieuws-bericht "dat Gerard op het matje geroepen zou zijn"
[..]
Kijken deze mensen echt naar dezelfde SST?![]()
Dit soort mensen buiten hun slachtofferrol volledig uit en ze doen dit zo perfect dat maar weinig mensen dit doorzien....Behalve Gerard dan.quote:
QFTquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik even braken?![]()
Het is zo duidelijk dat ze Geer weg willen hebben.
Ik ben er even klaar mee, wat een fuckers daar bij NEP5.
Omdat je iemand kent?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:39 schreef lev77 het volgende:
na al die tijd, omdat ik iemand ken wil ik toch iets van mijn hart aan jullie laten weten,
sommige posten vanuit hun werk, misschien vanwege de credietcrisis hebben ze niks te doen, misschien geen leven, geen werk i dont know.
ik snap niet dat niemand inziet dat dit 1 grote marketingstunt is, het gaat om geld, naams ekendheid, goekope reclame. Bah bah en wie trapt erin, nog geen procent van de nl....
marketing is net als psychologie geen wetenschappelijk onderwerp en het is gewoon zielig dat mensen hier in mee gaan, doe wat met je leven for fuck sake
Die staat hier toch op de paginaquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:39 schreef henkvandetillaart het volgende:
[ afbeelding ]
En daar gaat Net5 ook echt niks mee doen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:41 schreef mazaru het volgende:
Even een speculatie dat Gerard donderdag eruit gestemd gaat worden. De nominaties zijn nog niet bekend gemaakt, maar ze weet wel dat Gerard genomineerd staat.
Maar er is geen bewijs van stemafspraken hoor
Niet de originele capquote:
Mee eens!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:41 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Omdat je iemand kent?
![]()
Dis gewoon pure leedvermaak hoor. Food for thought voor intellectuele types die dit allemaal kunnen relativeren en ook binnen een lichtflits kunnen loslaten.
Superquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:41 schreef henkvandetillaart het volgende:
Maar ik ben triggerhappy voor een mooie cap voor je!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:41 schreef mazaru het volgende:
Even een speculatie dat Gerard donderdag eruit gestemd gaat worden. De nominaties zijn nog niet bekend gemaakt, maar ze weet wel dat Gerard genomineerd staat.
goffer gewoon gelijk naar huis met dat kind. Geer en karim moeten gewoon blijven. Al zie ik toch het liefst laura het huis zien uitgaan op dit moment.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, en Mo vindt dat Jo maar moet wachten tot donderdag, want dan staan Geer en karim genomineerd en dan gaat alles veranderen, als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mo heeft ook de kleuterschool overgeslagen: "Nu moet je Jo liefde geven, samen met ooons..."
Godverdomme.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:41 schreef mazaru het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:39 schreef henkvandetillaart het volgende:
[ afbeelding ]
hahahahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:43 schreef md89 het volgende:
Philip op die zeiktoon van hem "Daar wilde ik het nog met je over hebben"
Helaas gaan ze Gerard eruit werken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:43 schreef hypos het volgende:
Jo haar spel is uit Gerard heeft haar door.
Alleen jammer dat hij hiermee zijn eigen ondergang heeft getekend.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:43 schreef hypos het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Godverdomme.
Dan moet FOK gewoon dit forum sluiten. Het moment dat GERARD eruit moet, is het sowieso voor mij (En ik denk voor vele anderen ook) einde story of streamlock story.
Precies, denk ik ook. En nu wordt Gerard een bedreiging. En aangezien mamaJo bij Net5 werkt wordt het dus zo op de site gebracht alsof Gerard de boeman is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:43 schreef hypos het volgende:
Dat dachten mensen ook na de rat actie.... 78% was het toch...?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:44 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij hiermee zijn eigen ondergang heeft getekend.
Sneeuwwitje en de 7 dwergen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:44 schreef bollokus het volgende:
kijk het is een wake![]()
[ link | afbeelding ]
Daar lijkt het veel op ....quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:44 schreef bollokus het volgende:
kijk het is een wake![]()
[ link | afbeelding ]
Denk niet dat het zijn ondergang wordt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:44 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij hiermee zijn eigen ondergang heeft getekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |