quote:
Bril-fakking-jant.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:44 schreef Roguee het volgende:
Mooiste opmerking van jo: Ik trek dit niet, ik zit toch niet in Big Brother ofzo ?!?!
Ja hoe goed kan een mens de boel manipuleren, zes mensen en het hele Nederlandse volkquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:43 schreef Stability het volgende:
dit is de hele opzet geweest...jo heeft iedereen nu met haar mee
Nog even aen Gerard krijgt de schuld van hun omdat ze gedumpt is. Oprotten thuis uitjanken sst draait niet om haar. Slecht voor de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:43 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Okee Gerard heeft Jo nu kapot gemaakt?? Ik geloof niks van dat gesnotter en gedoe. Ze durft niks meer in de groep te bespreken. Snap niets van al die mensen daar. Ik denk dat gerard en Karim helemaal gelijk hebben. Ze kan niet tegen Gerard op, dat is het.
ikke niequote:Op dinsdag 5 april 2011 15:44 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Roep ik ook steeds, maar iedereen wil graag Dennis aanvallen hierover.....
ja zeg en dit is thuis van tevoren allemaal al bedacht en wonderlijk genoeg werkt het ook nog !!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:45 schreef shomila het volgende:
Flip zegt dan speelt ze het spel maar niet meer, ja dag dan moet je lekker naar huis.
Maar zeg nou eens eerlijk, welk doel hadden die verdachtmakingen op Gerard júist op dit moment? Speltechnisch weinig. Ik vind het echt laf. Ik had hem zoveel hoger ingeschat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:43 schreef Annelies-G het volgende:
Moet we nu weken kijken naar bewoners die alleen maar rekening moeten houden met Joanna de koningin? Het spel kan niet meer gespeeld worden omdat Jojanke verdriet heeft? Sorry hoor, heel sneu voor der, maar ga dan naar huis!!! Dit is RLS, dit is SST, geen een of ander janksoap. Gerard is de enige echte die het door heeft, en ook al is het hard, hij en Karim hebben gelijk! gatverdegatver, als SST een GTS wordt ben ik weg $@$%@#U^#%^$U&%#$$Y@
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:46 schreef trollie67 het volgende:
strawberry..lief voor je medelijden voor vrouwen..maar vergeet niet dat er heel veel bitches onder zitten..ik ben ook vrouw..heb voor een hollandse muzikant alles achter geleten in duitsland om 13!!!!!!!!!!!jaar later gedumpt te worden voor een nederlandse met een eigen cafeetje...want ja..door de euro en crisis heb je als muzikant geen werk meer he??maar in die situatie was ik echt niet in staat geweest om in een huis te gaan waar leugens en geheimen op plek no een staan....ik had meer als 2 jaar nodig om weer enigzins te kunnen funktioneren....
Flip zegt alles om Jo maar bij zich te houden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:45 schreef shomila het volgende:
Flip zegt dan speelt ze het spel maar niet meer, ja dag dan moet je lekker naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |