hahahaha! Ik moet haar zo ook echt NIETquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:37 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou![]()
roezelrokjes, roezelbikini's
![]()
Dom babywijf is dat zeg. Daarbij loopt ze als een robot want die heupen zitten helemaal vast
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Allemaal flugelsletjes die een stem uitbrengen.
Kijken deze mensen echt naar dezelfde SST?quote:5 april 2011 om 16:12
Werd hij maar eens goed aangesproken door de stem en een flinke sanctie krijgen zou ook geen kwaad kunnen, bah wat een enge vent.
5 april 2011 om 16:13
nee ik vind dat Joanna gelijk heeft, waarom moet hij zo ver gaan???
5 april 2011 om 16:18
gerard is gewoon een arrogante klootzak...als je tegen joanna zegt,terwijl ze verdriet heeft,dat ze een actrice is,staat maar 1 straf voor...gerard alla minuut het huis uit..dit gaat hem heel wat stemmen kosten..wil wel eens zien,dat hij zo n bericht krijgt,en verdriet heeft,en dat iemand hem dan uitmaakt voor acteur bah...eruit met gerard...
5 april 2011 om 16:20
Goed zo. Als gerard echte vent was geweest was hij gelijk naar Joanna gegaan om recht te zetten dat hij zo niet bedoelde. Maar nee nu is meneertje nergens te bekennen.
5 april 2011 om 16:26
Wat zijn jullie toch negatief over joanne, kijken we wel naar het zelfde programma. mo mag een week janken terwijl ze weet dat der vriendje weer terug komt. maar joanne mag geen traan laten en mag het niet moeilijk hebben... en dan dat hele gedoe over voortrekken, als het al zo is dan kan zij daar toch niets aan doen.. en ga nou niet zeggen dat joanne de enige is die acteert, dat doen ze namelijk allemaal, daar draait het hele spel toch om...
5 april 2011 om 16:26
gerard heeft gewoon geen respect voor andere en denkt alleen maar aan zich zelf
5 april 2011 om 16:35
HET IS HEEL VERVELEND WAT JOANNA MOET MEE MAKEN IK VOEL HAAR VERDRIET EERST DIE STOMME NOMINATIE EN NU DIET WEER IK KAN JE VERTELLEN DAT DIE MAN VAN HAAR NIET GOED WIJS IS OM ZOON PRACHTIG MENS TE DUMPEN
Klopt voor geen meter.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik even braken?![]()
Het is zo duidelijk dat ze Geer weg willen hebben.
Ik ben er even klaar mee, wat een fuckers daar bij NEP5.
Die kijken stream 5quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:38 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Een selectie uit de reacties van Joanna-fans bij dat nieuws-bericht "dat Gerard op het matje geroepen zou zijn"
[..]
Kijken deze mensen echt naar dezelfde SST?![]()
Wel een psychedelisch kleurgebruik.......quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:39 schreef henkvandetillaart het volgende:
[ afbeelding ]
Kwaliteit is ruk en heb de originele cap gedelete
Die lezen en bekijken alleen de video's van net5 dat zijn vast géén streamers.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:38 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Een selectie uit de reacties van Joanna-fans bij dat nieuws-bericht "dat Gerard op het matje geroepen zou zijn"
[..]
Kijken deze mensen echt naar dezelfde SST?![]()
Dit soort mensen buiten hun slachtofferrol volledig uit en ze doen dit zo perfect dat maar weinig mensen dit doorzien....Behalve Gerard dan.quote:
QFTquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik even braken?![]()
Het is zo duidelijk dat ze Geer weg willen hebben.
Ik ben er even klaar mee, wat een fuckers daar bij NEP5.
Omdat je iemand kent?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:39 schreef lev77 het volgende:
na al die tijd, omdat ik iemand ken wil ik toch iets van mijn hart aan jullie laten weten,
sommige posten vanuit hun werk, misschien vanwege de credietcrisis hebben ze niks te doen, misschien geen leven, geen werk i dont know.
ik snap niet dat niemand inziet dat dit 1 grote marketingstunt is, het gaat om geld, naams ekendheid, goekope reclame. Bah bah en wie trapt erin, nog geen procent van de nl....
marketing is net als psychologie geen wetenschappelijk onderwerp en het is gewoon zielig dat mensen hier in mee gaan, doe wat met je leven for fuck sake
Die staat hier toch op de paginaquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:39 schreef henkvandetillaart het volgende:
[ afbeelding ]
Kwaliteit is ruk en heb de originele cap gedelete
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |