Ja, ditmaal wederom een plastic variant.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hebben ze het nu over een nieuwe bewoner als Jo met d'r 85 kilo de poort uit gaat?
jah, vreselijke bikini he...quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:34 schreef Aimy het volgende:
Heeft Laura nou niets beters te doen dan de hele dag in dat barbiepakje door het zwembad lopen...
draaien ze die op een uitvaart?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Vind ik de "Annie de Rooij" uitvoering toch leuker :p
Neuhhh ik ging voor verliefde flipje .... wist ik veel dat die het ook doet voor 'n doos flugelsquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
OehMaar jij hebt natuurlijk voor Geer gedrukt!
Toch, toch...?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:36 schreef Lauzer het volgende:
Weer gelijk dat Limburgse gebalk in je porem.
Mag ik even braken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:34 schreef MargrietV het volgende:
Op het matje geroepen
5 april om 16.04
Gerard wordt aangesproken op zijn gedrag tegenover Joanna.
De bewoners vinden dat Gerard wel een beetje te ver is gegaan. Vooral omdat hij op het moment, dat Joanna erg zwak is, met haar in discussie gaat. Philip en Sharon denken dat er al eerder iets heeft afgespeeld tussen de twee. Monique vindt het erg wat Gerard gezegd heeft tegen Joanna en vindt dat hij deze keer echt te ver is gegaan. De bewoners besluiten om Joanna te overtuigen om te blijven want ze zien haar liever niet vertrekken.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:36 schreef Lauzer het volgende:
Aan de mama van Joanna:quote:
Nouquote:
Dat hoor ik eerlijk gezegd liever dan Friesch.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:36 schreef Lauzer het volgende:
Hahahhahaquote:
Jawel op bed liggen kleffen, maar dat mag ff niet van meneer de stem, wordt die boos van.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:34 schreef Aimy het volgende:
Heeft Laura nou niets beters te doen dan de hele dag in dat barbiepakje door het zwembad lopen...
Pak aan! Botoxhoofd!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:37 schreef noddy1 het volgende:
[..]
Aan de mama van Joanna:
IS DIT DAT MEISJE DAT ZOVEEL HUILT ?!
Idem. in nije dei.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:37 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat hoor ik eerlijk gezegd liever dan Friesch.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |