quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:31 schreef Urb het volgende:
Nieuwe POLL op SST site.
Wie is jouw favoriete SST man?
Alex7%
Gerard30%
Karim19%
Maik3%
Philip41%
Allemaal flugelsletjes die een stem uitbrengen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:31 schreef Urb het volgende:
Nieuwe POLL op SST site.
Alex7%
Gerard30%
Karim19%
Maik3%
Philip41%
Dat dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:08 schreef Chanel5 het volgende:
Thnx Flash!!!!!!
Ten eerste zoekt ze zelf de confrontatie op met Geer.
Geer zei, 5 minuten geleden zei je nog te willen drukken en nu ineens niet meer.
Verandering van taktiek volgens Jo omdat ze emo is?
Wat heeft dat er mee te maken?
Jo weet dat er 2 mensen willen drukken op Maik die het geheim niet goed hebben en dat betekent 5000 meer in zijn kluis, daarom gaat het!
Toen Gerard wegliep was er nog niks aan de hand later bij Karim, die haar vertelde dat haar situ van invloed was op de hele groep, liep ze jankend weg.
En zo hard vond ik Geer niet.
B.t.w. zei ze zelf niet dat ze kon janken op komando?????
Welke waarquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:30 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je mijn cap van Genialex ff tot ava moet maken
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Allemaal flugelsletjes die een stem uitbrengen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:31 schreef Urb het volgende:
Nieuwe POLL op SST site.
Alex7%
Gerard30%
Karim19%
Maik3%
Philip41%
En bedanktquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Allemaal flugelsletjes die een stem uitbrengen.
Jeetje, das nie bestquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:32 schreef trollie67 het volgende:
ibubrufen...weet het omdat ik als ik het nodig heb...3 keer 600 mg naar binnen flikker..het enige wat helpt met migraine..of hoofdpijn..overgehouden van trap van een paard in mijn gezicht en een hersenschudding van een half jaar...ben je post aan het lopen en je krijgt zo een aanval..blijft het toch het beste
Oehquote:
Hoe duidelijk wil je het hebben? Geer moet gewoon moven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:31 schreef Urb het volgende:
Nieuwe POLL op SST site.
Alex7%
Gerard30%
Karim19%
Maik3%
Philip41%
Die stemmen heeft Flip ook alleen maar gekregen omdat hij Jo troostte de afgelopen 3 dagen. Is aandoendelijk ens0ww.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe duidelijk wil je het hebben? Geer moet gewoon moven.
waarom moet geer moven dan ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe duidelijk wil je het hebben? Geer moet gewoon moven.
Hebben ze het nu over een nieuwe bewoner als Jo met d'r 85 kilo de poort uit gaat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:33 schreef Lauzer het volgende:
Mo zou de playmate eruit stemmen. Snap ik wel, Maik zou gelijk erop springen
Dat zou heel goed kunnen met dat vieze wijf.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:32 schreef suzi1 het volgende:
gatsie haalde lau nu een snotje uit dr neus en wreef ze die tussen dr vingers en liet die toen in t water vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |