quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:21 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Geer toont Jo zn ware gezicht
hahahahquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:22 schreef Lauzer het volgende:
En giraffke loopt nog steeds door het bad te banjeren
Super ..... en nou maar weer afwachtenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed plan
JurienWil je ook een foto maken van de achterkant van je shirt?
![]()
en een klein beetje naar beneden richten, want dan kunnen we zien hoelang het shirt is
Ze mag alex niet meer kriebelen, die loopt met haar (aan de duivel verkochte ziel) onder haar arm.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:22 schreef Lauzer het volgende:
En giraffke loopt nog steeds door het bad te banjeren
Juist en zet er dan een passend muziekje bijquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:21 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
hoort zo een laken niet wit te zijn
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze mag alex niet meer kriebelen, die loopt met haar (aan de duivel verkochte ziel) onder haar arm.
Ja ik ga nu wel naar huis... maar als hij hem neerzet, pm me de link dan evenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:23 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Super ..... en nou maar weer afwachten![]()
Nee, ze hield altijd zo van blauwquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:21 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
hoort zo een laken niet wit te zijn
en me man kijkt waarom ik als een debiel zit te lachenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist en zet er dan een passend muziekje bij
Ik ben er mee bezig!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk even terug, een filmpje van Flashfbox.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Yep, heb er ook bij niemand horen klagen dat ze de 'discussie' met alex zo zwaar vond, want ze had het met mo en flip over het drukken en niet over alex en de discussie. Ook verzonnen dus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:22 schreef Day het volgende:
[..]
En niemand maakt mij meer wijs dat mevrouw niet met het spel bezig is. Dat is ze wel. Sterker nog, d'r mislukte relatie wordt nu zwaar ingezet (dat weet Gerard ook en zelfs Karim, maar die durft het weer niet ronduit te zeggen). De rest tuint er met open ogen in.
Ipobrofens .quote:
Uiteraard ..... ik houd het even in de gaten hierquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ga nu wel naar huis... maar als hij hem neerzet, pm me de link dan even![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:24 schreef Danny het volgende:
[..]
twee
Wat een fakking amateur pillenpopper
laat me alleen,alleen met al mijn verdrietquote:
Vind ik de "Annie de Rooij" uitvoering toch leuker :pquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mag ze niet slikken. Placebomolletjes dus.quote:
Ah en dan tijdens de uitvaart Annie laten optreden!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Vind ik de "Annie de Rooij" uitvoering toch leuker :p
kan dat filmpje niet gepost worden op die SST site , dat ze niet zo hypocriet moeten doen ... en dat ze er zelf om vroeg ! ( en dan was ie indd. nog nieteens zo erg )quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezig!![]()
Tot nu toe vind ik Gerard vrij mild tegen haar. Ik had het heel anders verwacht na wat er op de site van SST staat.
LOL. Ik doelde meer op het feit dat saaie Laura dit altijd zegt, ipv Iboprufen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:25 schreef suzi1 het volgende:
ze waren wit, niet roze (ze slikt wrs niets wat roze is)
Over die vinger wikkelen, dat zei Sofia volgens mij.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:26 schreef trollie67 het volgende:
vanaf het begin vond ik sharon en karim leuk
gerard vond ik een afknapper met zijn gedrag en dat stemmetje als di gydoooooo riep..laura met de binnenkomst:ik ga elke man om de vinger wikkelen..ze had al een neuker thuis??walgelijk...ik zie haar de mannen ook steeds enthusiast begroeten en de dames koel ontvangen...
ondertussen..karim nog steeds leuk ,sharon...jong..respekt voor haar verhaal..maar gezakt omdat ze nu toch meedoet met de pik ladies...alex,flip en maaik??overleggen niet waard...is niets en woord niets...ik gun het karim...alhoewel ik diep respekt voor geer heb dat ie eindelijk durft te zeggen wat iedereen denkt....![]()
Gebeurd wel vaker met info op die site schijnt het.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezig!![]()
Tot nu toe vind ik Gerard vrij mild tegen haar. Ik had het heel anders verwacht na wat er op de site van SST staat.
Nee, Laura in haar intro-filmpje.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:27 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Over die vinger wikkelen, dat zei Sofia volgens mij.
En ik vond dat Guiiiiiiiiidyoooo en Geeeeerard fakking grappig jonge, ik zweer ut je
Lopen de kijkers weer binnen he.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Gebeurd wel vaker met info op die site schijnt het.![]()
![]()
![]()
Kijken ze hoe ze Jo zelf zo snel mogelijk kunnen lozen ??quote:
ja zag ook pas na mn submit dat je ipobrofens had geschrevenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL. Ik doelde meer op het feit dat saaie Laura dit altijd zegt, ipv Iboprufen.
Maar ze zijn verder echt niet partijdig hoor!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Gebeurd wel vaker met info op die site schijnt het.![]()
![]()
![]()
Hoe iedereen ook ibuprofen typtquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja zag ook pas na mn submit dat je ipobrofens had geschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |