En daar gaat Net5 ook echt niks mee doen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:41 schreef mazaru het volgende:
Even een speculatie dat Gerard donderdag eruit gestemd gaat worden. De nominaties zijn nog niet bekend gemaakt, maar ze weet wel dat Gerard genomineerd staat.
Maar er is geen bewijs van stemafspraken hoor
Niet de originele capquote:
Mee eens!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:41 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Omdat je iemand kent?
![]()
Dis gewoon pure leedvermaak hoor. Food for thought voor intellectuele types die dit allemaal kunnen relativeren en ook binnen een lichtflits kunnen loslaten.
Superquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:41 schreef henkvandetillaart het volgende:
Maar ik ben triggerhappy voor een mooie cap voor je!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:41 schreef mazaru het volgende:
Even een speculatie dat Gerard donderdag eruit gestemd gaat worden. De nominaties zijn nog niet bekend gemaakt, maar ze weet wel dat Gerard genomineerd staat.
goffer gewoon gelijk naar huis met dat kind. Geer en karim moeten gewoon blijven. Al zie ik toch het liefst laura het huis zien uitgaan op dit moment.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, en Mo vindt dat Jo maar moet wachten tot donderdag, want dan staan Geer en karim genomineerd en dan gaat alles veranderen, als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mo heeft ook de kleuterschool overgeslagen: "Nu moet je Jo liefde geven, samen met ooons..."
Godverdomme.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:41 schreef mazaru het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |