zegt Sharon datquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:22 schreef Roguee het volgende:
mo: maar liefje kunnen we er met de groep niet uitkomen?
sharon: ik sta 100% achter je
laura: ik sta achter je ik sta achter je
1-zijdig verhaal he!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij had hem eruit moeten schoppen als ik zo die verhalen over Dennis hoor....
Jep!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zegt Sharon datDat ze achter Joanna staat?
Het is ook een spel, maar daarom valt het me nog wel tegen van Gerard om zo misbruik te maken van iemands gevoelens. Hij zou toch z'n normen en waarden wel bewaren, nou....quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:20 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Het is een spel.
Als je zulke opmerkingen niet aankan, ga dan maar lekker na huis![]()
Precies, en dat die dozen in dat huis dat nu allemaal voor zoete koek slikken.quote:
Ik zou stofzuigen, maar hier wil ik ook nog even op wachten!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:25 schreef Day het volgende:
Oh please, laat Mo ruzie gaan maken met Gerard.
Je UIquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:25 schreef Reksie1981 het volgende:
En wie veroorzaakte het allemaal?
GENIALEX
Klopt, zijn masterzet vanochtend was het begin, jammer dat wij de enige zijn die het doorzien. Wat een bowser is het ook he!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:25 schreef Reksie1981 het volgende:
GENIALEX
Hierin staat ze 100% achter jo, zei ze.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sharon staat nu dus niet achter Gerard
Polonaisequote:Op dinsdag 5 april 2011 15:22 schreef Roguee het volgende:
mo: maar liefje kunnen we er met de groep niet uitkomen?
sharon: ik sta 100% achter je
laura: ik sta achter je ik sta achter je
Ok, dan nu helemaal..... Sharonquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:26 schreef Roguee het volgende:
[..]
Hierin staat ze 100% achter jo, zei ze.
Opleiding: Acteren voor gevorderden - Act2Act Amsterdam(heden)quote:
Nu al?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:26 schreef PoezeligDing het volgende:
'Ik ga geen discussie voeren met een vent van 39 ';
Oh, ik ben ook klaar met Sharon.
Heb je geen streams ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:27 schreef Blackprinces het volgende:
Ik eis een streamlock nu kan jullie niet meer bijhouden, wil alles effe rustig hebben
Inderdaad, en daarna Gerard voor zijn karretje spannen om Jo verder over de zeik te helpen! Mastermove.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Klopt, zijn masterzet vanochtend was het begin, jammer dat wij de enige zijn die het doorzien. Wat een bowser is het ook he!
Ja schat, ze heeft een strikdiplomaquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:27 schreef IGotNoName het volgende:
[..]
Opleiding: Acteren voor gevorderden - Act2Act Amsterdam(heden)
Camera acteren jaar 1 - TRAP Amsterdam(2006-2007)
Camera acteren - RJB studio(2007)
Doen ze goed hequote:Op dinsdag 5 april 2011 15:26 schreef Stability het volgende:
wat een stel serpenten die grieten allemaal zeg!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:27 schreef Blackprinces het volgende:
Ik eis een streamlock nu kan jullie niet meer bijhouden, wil alles effe rustig hebben
ik weet zowaar waarom ik Geer een BAAS vind!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Wauw ik weet zowaar weer waarom ik de eerste week een hekel had aan Gerard.
sorry..ben er niet mee eens..ik zie gerard niet als nummer een..meer karim..maar deze keer had hij gelijk..joanna heeft alltijd slechte momenten..se had niet goed geslapen,niet goed gegeten,moet ongestelt worden,is gedumt...dit is nu maar real life..wij worden toch ook gedumpt en ongestelt en moeten door gaan met ons leven???en als ik haar drama queen optreden bekijk...was dennis een heeel wijze vent...van zo een beest moest je af..zo snel mogelijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry maar als je een beetje EQ hebt dan weet je dat dit nooit goed had kunnen vallen. Gerard heeft zijn 'vijand' op het meest zwakke moment gepakt, dat vind ik laf. En dit is wel zijn schuld. Ik had een hekel aan Joanna en Gerard was mijn favo, maar dit vind ik echt...nee, had ik niet van hem verwacht, gaat te ver.
Uhm, voor de 2e keer.quote:
De man met de allerbeste timing van iedereen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:25 schreef Reksie1981 het volgende:
GENIALEX
Ze bedoelde het niet eens negatief.quote:
Dan heb je vanmorgen een verbeten Joanna niet het spel zien spelen. Als ze dat toen ook kon moet ze nu niet zo zeiken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is ook een spel, maar daarom valt het me nog wel tegen van Gerard om zo misbruik te maken van iemands gevoelens. Hij zou toch z'n normen en waarden wel bewaren, nou....
Helemaal aangezien hij dit niet speelt voor de hoofdprijs. Dit zegt echt wat over hem.
Yes, please!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:26 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
heeft iemand dat moment dat gerard dat tegen jo zei gecapt ( flashbox??:P )
Je komt ook team Genialex ondersteunen ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:28 schreef Urb het volgende:
[..]
De man met de allerbeste timing van iedereen.
wat heeft hij gedaan dan ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:28 schreef Chanel5 het volgende:
Lopen de dames elkaar lekker op te naaien?
Geer heeft het gedaan hè.
Zit er geen één met helder verstand.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:28 schreef Chanel5 het volgende:
Lopen de dames elkaar lekker op te naaien?
Geer heeft het gedaan hè.
Oscar please, now!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:27 schreef IGotNoName het volgende:
[..]
Opleiding: Acteren voor gevorderden - Act2Act Amsterdam(heden)
Camera acteren jaar 1 - TRAP Amsterdam(2006-2007)
Camera acteren - RJB studio(2007)
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:28 schreef Stability het volgende:
haar liefdes verdriet projecteert ze gewoon op gerard !!
ik zeg: je vuil spui je altijd bij iemand die je het meeste na staat !!!
Haldol!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:29 schreef Blackprinces het volgende:
roep dat wijf op naar de kamer en spuit haar plat en gooi haar in het vliegtuig punt
fototje?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:29 schreef jurien het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
Welke kant gaat het op? Denk niet naar huis....
Offtop: heb wel mn shirt binnen "Fakking" met een stekker plaatje
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:29 schreef Annelies-G het volgende:
Hmmmmm Sharon bekstept Gerard nu heel erg hard????? HoOp dat Fenneke het mee krijgt.
Nee, nu niet gaan overdrijven he!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:29 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Je komt ook team Genialex ondersteunen ?
hahahah heldquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:29 schreef jurien het volgende:
Dat is wat anders dan wanneer je wordt aangevallen. Nu is ze erachter gekomen dat ze het spel niet aankan. Tja, dat klopt ook wel, maar ik vind het gewoon een laffe streek van Gerard.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan heb je vanmorgen een verbeten Joanna niet het spel zien spelen. Als ze dat toen ook kon moet ze nu niet zo zeiken.
Nee hoor Henkiequote:Op dinsdag 5 april 2011 15:29 schreef henkvandetillaart het volgende:
Vuile wijvenkliek is het ook![]()
Vrouwen kunnen ook alleen maar in kutsituaties goed met elkaar samenzijn....
Die had ik gelijk een elleboogstoot gegeven opbokken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Als ik zo boos en verdrietig ben, en er kriebelt iemand zo over mijn rug als Laura.. Dan kreeg die ook nog een flinke lading over zich heen!
af jij, hij is van mij!!quote:
Tuurlijk gaat ze niet, ze is en blijft een aandachtshoer. Zo was ze al voor de breuk en zo blijft ze.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:29 schreef jurien het volgende:
+1quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:30 schreef Dutchdress het volgende:
Sharon backstekt niemand, ik vind dat ze haar probeert te kalmeren, ik weet zeker dat ze verhaal gaat halen bij Gerard en haar eigen conclusie trekt want ze zegt niks negatiefs over Gerard nu hoor.
dacht ik ook net aan!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef Mita het volgende:
De week van de waarheid. De enige die eerlijk is, is Gerard
Valt echt door de mand met Gerard af te vallen die Sharon ik hoop dat ze niet wint.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:30 schreef danilel het volgende:
Sharon; Ik sta je 100% in welke beslissing je neemt!
En ik vind dit spel geen situatie voor fluwelen handschoentjes. Daarom ben ik het 100% met Karim eens.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan wanneer je wordt aangevallen. Nu is ze erachter gekomen dat ze het spel niet aankan. Tja, dat klopt ook wel, maar ik vind het gewoon een laffe streek van Gerard.
Een relatie met Joanna lijkt mij ook onmogelijk vermoeiend.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:28 schreef trollie67 het volgende:
[..]
sorry..ben er niet mee eens..ik zie gerard niet als nummer een..meer karim..maar deze keer had hij gelijk..joanna heeft alltijd slechte momenten..se had niet goed geslapen,niet goed gegeten,moet ongestelt worden,is gedumt...dit is nu maar real life..wij worden toch ook gedumpt en ongestelt en moeten door gaan met ons leven???en als ik haar drama queen optreden bekijk...was dennis een heeel wijze vent...van zo een beest moest je af..zo snel mogelijk
+ fakking 200000000quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef Mita het volgende:
De week van de waarheid. De enige die eerlijk is, is Gerard
nee sharon laat ze nu gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan inpakken zeg ik beginnen NUquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef Roguee het volgende:
sharon: Ik ga naar de stem toe, en ik vraag of we met de meiden een pyama party mogen doen!!
nope !quote:
Ik kan delen.quote:
ik dacht dat ze karim moest kriebelenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef suzi1 het volgende:
ondertussen is laura bezig met haar bi-ontwikkeling
Mwah, truth hurts.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan wanneer je wordt aangevallen. Nu is ze erachter gekomen dat ze het spel niet aankan. Tja, dat klopt ook wel, maar ik vind het gewoon een laffe streek van Gerard.
gaat ze dan eindelijk een normale volwassen bikini kopen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef suzi1 het volgende:
ondertussen is laura bezig met haar bi-ontwikkeling
Dat is zo. Vind het alleen stom hoe Karim het bracht, maar hij heeft wel een punt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En ik vind dit spel geen situatie voor fluwelen handschoentjes. Daarom ben ik het 100% met Karim eens.
Precies! En Mo is ook stil!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:32 schreef CrazyDutchNL het volgende:
Laura zegt niks.. Die denkt 'Ga maar, weer dichter bij de eerste plek'
Is beter. Er is nog wel een piloot met ervaring bij Transavia.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:29 schreef Blackprinces het volgende:
roep dat wijf op naar de kamer en spuit haar plat en gooi haar in uit het vliegtuig punt
je ze faalt wel hard hequote:Op dinsdag 5 april 2011 15:32 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik dacht dat ze karim moest kriebelen
nee ze bekstekt gerard niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef delfse het volgende:
[..]
Valt echt door de mand met Gerard af te vallen die Sharon ik hoop dat ze niet wint.
En daar moet dan tot het eind van deze show rekening mee gehouden worden?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een relatie met Joanna lijkt mij ook onmogelijk vermoeiend.
Maar ze mag toch overstuur zijn als haar relatie van 3,5 jaar beindigd is.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:32 schreef markvanrinsum het volgende:
ik wil mama bellen haar stem horen
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is beter. Er is nog wel een piloot met ervaring bij Transavia.
vind ik wel...quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ze hoeft er niet vanuit te gaan dat alle anderen daar gedwongen in meegaan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
nee ze heeft zichzelf opgegeven wist al dat het niet super was in der relatiequote:
Het zegt gewoon wat over Gerard, om iemand op zo'n manier op zo'n zwak moment te pakken. Dat hij Joanna niet mag was al bekend, maar gevoelsmens als hij zogenaamd is...nee, ik had dit niet van hem verwacht, had 'm wel wat hoger ingeschat.quote:
die ligt al op de rode bank, alles af te luisteren....quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:32 schreef meneertje1972 het volgende:
En waar is Joanna's 'grote' vriend HERR FLIP nou nu ze verdrietig is? Die drukt z'n snor toch nu of niet?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:30 schreef Dutchdress het volgende:
Sharon backstekt niemand, ik vind dat ze haar probeert te kalmeren, ik weet zeker dat ze verhaal gaat halen bij Gerard en haar eigen conclusie trekt want ze zegt niks negatiefs over Gerard nu hoor.
Jawel ga maar op Twitter kijken wat al die bakvissen er van vinden, daar is Gerard de gemene gevoeloze man en Joan het arme onschuldige meisje.quote:
hahaha same herequote:Op dinsdag 5 april 2011 15:33 schreef just me het volgende:
Schat we eten wat later vanvond, ik kom mezelf niet van de tv losrukken
Ja ik wel. Het is ook niet niks. En dan ben je overgevoelig en kun je even niet veel hebben dus ik begrijp het wel.quote:
Nee, maar het is niet eens een week geleden. De eerste week kan je daar best rekening mee houden, zo moeilijk is dat niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En daar moet dan tot het eind van deze show rekening mee gehouden worden?![]()
Als je het niet aan kan, ga je gewoon lekker naar huis.
Heb jij zielige Jo vanmorgen bezig gezien? Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het zegt gewoon wat over Gerard, om iemand op zo'n manier op zo'n zwak moment te pakken. Dat hij Joanna niet mag was al bekend, maar gevoelsmens als hij zogenaamd is...nee, ik had dit niet van hem verwacht, had 'm wel wat hoger ingeschat.
Nou missie behaald voor jo dus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Jawel ga maar op Twitter kijken wat al die bakvissen er van vinden, daar is Gerard de gemene gevoeloze man en Joan het arme onschuldige meisje.
quote:
Gaat ze maar lekker naar huis kan ze mama 24/7 horenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:32 schreef markvanrinsum het volgende:
ik wil mama bellen haar stem horen
[ link | afbeelding ]
ze wist al van te voren dat de relatie op sterven na dood was......quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar het is niet eens een week geleden. De eerste week kan je daar best rekening mee houden, zo moeilijk is dat niet.
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:34 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja ik wel. Het is ook niet niks. En dan ben je overgevoelig en kun je even niet veel hebben dus ik begrijp het wel.
whahaha ja ik dacht ook ik kom eens kijkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:33 schreef schommelstoel het volgende:
nkzij deze TT sleurde ik de streams even aan voor het leedvermaak
Neemt toch niet weg dat die ex van haar een grote klootzak is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:33 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
nee ze heeft zichzelf opgegeven wist al dat het niet super was in der relatie
dus niet zeiken als iemand zegt nie zeuren tis een spel en je zit erin jammer dan deal whit it
Heerlijk zit er op te wachten, ik denk dat Geer gehakt van die hoogbegaafde muts maaktquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:34 schreef Krambo het volgende:
En nu wachten op een clash tussen Monique en Gerard
Nu is het toch net wat definitiever....quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:34 schreef danilel het volgende:
[..]
ze wist al van te voren dat de relatie op sterven na dood was......
Zullen we haar opwachten op schipholquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:35 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie gaat er mee wat geld bij mekaar sprokkelen? :
di 05/04 21:50 Lissabon wo 06/04 09:05 Amsterdam VY 8463
jaaaaaa ik zit hiet bijna te flippen hier wil dat wijf zooooooooooo graag slaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:35 schreef Blackprinces het volgende:
Heeft nou niemand van jullie de neiging om pc aan barrels te slaan?
Ik kan zo slecht tegen dit soort figuren he
RLS prima, maar niet op deze manier de boel gaan manipuleren.
Geer genomineerd waarschijnlijk, deze actie van joan en geer kan naar huis
Ze weten dat geer veel fans heeft, mensen gaan zich blauw betalen om hem erin te houden
dat willen ze
ben zo neidig dat ik geen eens punten en hoofdletters meer gebruik
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:35 schreef rita1959 het volgende:
[..]
Heerlijk zit er op te wachten, ik denk dat Geer gehakt van die hoogbegaafde muts maakt
iets meer info graag?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:35 schreef Blackprinces het volgende:
Ze weten dat geer veel fans heeft, mensen gaan zich blauw betalen om hem erin te houden
dat willen ze
Sharon is een vals kreng die lult met iedereen mee .quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Vind Sharon wel heel sterk hoor! Die geeft een mooie trap onder de kont!
Ik mis Aafkequote:Op dinsdag 5 april 2011 15:32 schreef patrick37 het volgende:
ooooooooooooo god,waarom doen al die imbecielen met haar mee?
Nee, gisternacht wel, met haar pilletje op. Toen was ze ook een klein kind hoe ze het uitgaan van haar relatie handelde. Maar dat betekent niet dat je iemand nu moet breken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:34 schreef Day het volgende:
[..]
Heb jij zielige Jo vanmorgen bezig gezien? Ik denk het niet.
GERARDquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:36 schreef meneertje1972 het volgende:
Haha Gerard tegen Sharon: Er is toch geen damesruzie dat Joanna zo huilt?
![]()
![]()
![]()
ja, die zakt nu ook een paar treedjes lager bij mijquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:36 schreef delfse het volgende:
[..]
Sharon is een vals kreng die lult met iedereen mee .
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:36 schreef meneertje1972 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat gebeurde er dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:35 schreef Blackprinces het volgende:
dat willen ze
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Gerard: Vind ik niet zo netjes dat ze dat nu zo uitspeelt.
WTF Gerard alsof wat jij deed netjes was. Hypocriet.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:35 schreef Blackprinces het volgende:
dat willen ze
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:36 schreef meneertje1972 het volgende:
![]()
![]()
![]()
mee eens!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Gerard: Vind ik niet zo netjes dat ze dat nu zo uitspeelt.
WTF Gerard alsof wat jij deed netjes was. Hypocriet.
De eerste dagen is dat wel zo menselijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ze hoeft er niet vanuit te gaan dat alle anderen daar gedwongen in meegaan.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:39 schreef Capt1caveman het volgende:
Herr Flipp begint over menselijkheid
dan moet ze thuis gaan zitten waar dat ook kan en niet in een huis met 100 camera's erop waar mensen continue bezig zijn met een spelquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De eerste dagen is dat wel zo menselijk.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:38 schreef rita1959 het volgende:
Jo ligt opgebaard, zij heeft SSt verlaten
Dat lijkt me heul niet makkelijk, als iemand je ook al niet erg ligt. Negeren is dan het makkelijkst, en tsja, als je dan het gevoel hebt dat iemand het uitmelkt, dan moet je dat ook wel kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De eerste dagen is dat wel zo menselijk.
dat dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:39 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dan moet ze thuis gaan zitten waar dat ook kan en niet in een huis met 100 camera's erop waar mensen continue bezig zijn met een spel
Ditoquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:39 schreef Day het volgende:
Oh please, ik zit me gewoon op te vreten hier!
ik vind het heel erg voor Jo, maar ze moet gewoon naar huis gaan met haar verdriet en de andere de kans te geven verder te gaan met het spel... zo simpel is hetquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zie niks, maar ik voel het helemaalquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:39 schreef Day het volgende:
Oh please, ik zit me gewoon op te vreten hier!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:40 schreef Little_Lunatic het volgende:
Ben ik d'r ff niet en dan gebeurd er weer van alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |