Die had ik gelijk een elleboogstoot gegeven opbokken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Als ik zo boos en verdrietig ben, en er kriebelt iemand zo over mijn rug als Laura.. Dan kreeg die ook nog een flinke lading over zich heen!

af jij, hij is van mij!!quote:

Tuurlijk gaat ze niet, ze is en blijft een aandachtshoer. Zo was ze al voor de breuk en zo blijft ze.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:29 schreef jurien het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
Welke kant gaat het op? Denk niet naar huis....
Offtop: heb wel mn shirt binnen "Fakking" met een stekker plaatje

+1quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:30 schreef Dutchdress het volgende:
Sharon backstekt niemand, ik vind dat ze haar probeert te kalmeren, ik weet zeker dat ze verhaal gaat halen bij Gerard en haar eigen conclusie trekt want ze zegt niks negatiefs over Gerard nu hoor.

dacht ik ook net aan!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef Mita het volgende:
De week van de waarheid. De enige die eerlijk is, is Gerard

Valt echt door de mand met Gerard af te vallen die Sharon ik hoop dat ze niet wint.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:30 schreef danilel het volgende:
Sharon; Ik sta je 100% in welke beslissing je neemt!

En ik vind dit spel geen situatie voor fluwelen handschoentjes. Daarom ben ik het 100% met Karim eens.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan wanneer je wordt aangevallen. Nu is ze erachter gekomen dat ze het spel niet aankan. Tja, dat klopt ook wel, maar ik vind het gewoon een laffe streek van Gerard.

Een relatie met Joanna lijkt mij ook onmogelijk vermoeiend.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:28 schreef trollie67 het volgende:
[..]
sorry..ben er niet mee eens..ik zie gerard niet als nummer een..meer karim..maar deze keer had hij gelijk..joanna heeft alltijd slechte momenten..se had niet goed geslapen,niet goed gegeten,moet ongestelt worden,is gedumt...dit is nu maar real life..wij worden toch ook gedumpt en ongestelt en moeten door gaan met ons leven???en als ik haar drama queen optreden bekijk...was dennis een heeel wijze vent...van zo een beest moest je af..zo snel mogelijk

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |