En daar moet dan tot het eind van deze show rekening mee gehouden worden?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een relatie met Joanna lijkt mij ook onmogelijk vermoeiend.
Maar ze mag toch overstuur zijn als haar relatie van 3,5 jaar beindigd is.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:32 schreef markvanrinsum het volgende:
ik wil mama bellen haar stem horen
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is beter. Er is nog wel een piloot met ervaring bij Transavia.
vind ik wel...quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ze hoeft er niet vanuit te gaan dat alle anderen daar gedwongen in meegaan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
nee ze heeft zichzelf opgegeven wist al dat het niet super was in der relatiequote:
Het zegt gewoon wat over Gerard, om iemand op zo'n manier op zo'n zwak moment te pakken. Dat hij Joanna niet mag was al bekend, maar gevoelsmens als hij zogenaamd is...nee, ik had dit niet van hem verwacht, had 'm wel wat hoger ingeschat.quote:
die ligt al op de rode bank, alles af te luisteren....quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:32 schreef meneertje1972 het volgende:
En waar is Joanna's 'grote' vriend HERR FLIP nou nu ze verdrietig is? Die drukt z'n snor toch nu of niet?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:30 schreef Dutchdress het volgende:
Sharon backstekt niemand, ik vind dat ze haar probeert te kalmeren, ik weet zeker dat ze verhaal gaat halen bij Gerard en haar eigen conclusie trekt want ze zegt niks negatiefs over Gerard nu hoor.
Jawel ga maar op Twitter kijken wat al die bakvissen er van vinden, daar is Gerard de gemene gevoeloze man en Joan het arme onschuldige meisje.quote:
hahaha same herequote:Op dinsdag 5 april 2011 15:33 schreef just me het volgende:
Schat we eten wat later vanvond, ik kom mezelf niet van de tv losrukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |