Vergeet ook niet dat Laura wss Karim ook nog eens genomineert heeft, maar Karim zal zelfs dit wel weer begrijpen vrees ik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:10 schreef Annelies-G het volgende:
woehahahaha, wie is nu met het spel bezig. Lul verhaal aan Karim ophangen, zorgen dat ze hem toch wel een beetje begrijpt om hem vervolgens te kunnen kriebelen, misschien nog een kus op de wang en HOPPA weer een stuk van haar "missie" geslaagd. Ik dacht dat ze niet over lijken ging, heb me vergist. Dit tumult past precies in haar straatje. Gebruikt ze de ziekte van de vader van haar vriendin, daarna het verdriet/ruzie van Jo en Geer, Karim zijn onzkerheid en hoppa, weer wat voorelkaar gebokst.
Over Geer toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
Mo is nu sharon weer aan het manipuleren over Karim....pffff
15:10 stream 3...4
Ik denk het niet hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:10 schreef Day het volgende:
Laura heeft zo geen gelijk en ze lult het Karim wel aan en hij trapt er ook in
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:12 schreef Annelies-G het volgende:
Zei Sharon dat Laura alles doet om het spelletje te winnen??? dan heeft ze haar goed door
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:12 schreef MargrietV het volgende:
Goedzo Sharon dat je ziet hoe Laura is!
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:12 schreef DjinN het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat JoHuila hoog op de nominatielijst komt te staan ?
Bij Monique durven ze het blijkbaar niet. Ik ben zo benieuwd naar de nominaties vnvnd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:07 schreef MaryChey het volgende:
[..]
mee eens ...waarom wel rekening houden met Mo en een paar dagen een sfeer in huis om op te schieten ...
en nu niemand rekening houden met haar
quote:Gaat Gerard te ver?
5 april om 15.08
De miljonair zoekt de grenzen van Joanna op.
Gerard wil weten hoe Joanna nu het spel speelt en de twee hebben een gesprek. De miljonair zegt dat hij moe wordt van haar geacteer en dat hij niet gelooft dat ze op het moment het spel niet speelt. Joanna legt uit dat ze op het moment erg met haar emoties bezig is, daarom wil ze nu het spel niet spelen. Ze geeft aan dat ze op het moment geen confrontaties wil. Gerard vindt dat ze dat ook wel eerder had kunnen zeggen. Karim komt tussenbeide en zegt dat de twee nu beter niet met elkaar kunnen praten. Gerard vindt dat geen probleem, maar zegt nog één keer dat Joanna moet stoppen met acteren. Een moment later stort ze in, ze kan niet begrijpen dat Gerard denkt dat ze acteert: Het is gewoon gemeen wat hij zegt, hoe kan ik dit nou acteren. Ik heb geen zin in een confrontatie, dit is de tweede keer. Ik wil alleen zijn, ik ben helemaal klaar met die man, aldus Joanna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |