+ fakking 200000000quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef Mita het volgende:
De week van de waarheid. De enige die eerlijk is, is Gerard
nee sharon laat ze nu gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan inpakken zeg ik beginnen NUquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef Roguee het volgende:
sharon: Ik ga naar de stem toe, en ik vraag of we met de meiden een pyama party mogen doen!!
nope !quote:
Ik kan delen.quote:
ik dacht dat ze karim moest kriebelenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef suzi1 het volgende:
ondertussen is laura bezig met haar bi-ontwikkeling
Mwah, truth hurts.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan wanneer je wordt aangevallen. Nu is ze erachter gekomen dat ze het spel niet aankan. Tja, dat klopt ook wel, maar ik vind het gewoon een laffe streek van Gerard.
gaat ze dan eindelijk een normale volwassen bikini kopen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef suzi1 het volgende:
ondertussen is laura bezig met haar bi-ontwikkeling
Dat is zo. Vind het alleen stom hoe Karim het bracht, maar hij heeft wel een punt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En ik vind dit spel geen situatie voor fluwelen handschoentjes. Daarom ben ik het 100% met Karim eens.
Precies! En Mo is ook stil!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:32 schreef CrazyDutchNL het volgende:
Laura zegt niks.. Die denkt 'Ga maar, weer dichter bij de eerste plek'
Is beter. Er is nog wel een piloot met ervaring bij Transavia.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:29 schreef Blackprinces het volgende:
roep dat wijf op naar de kamer en spuit haar plat en gooi haar in uit het vliegtuig punt
je ze faalt wel hard hequote:Op dinsdag 5 april 2011 15:32 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik dacht dat ze karim moest kriebelen
nee ze bekstekt gerard niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef delfse het volgende:
[..]
Valt echt door de mand met Gerard af te vallen die Sharon ik hoop dat ze niet wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |