zegt Sharon datquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:22 schreef Roguee het volgende:
mo: maar liefje kunnen we er met de groep niet uitkomen?
sharon: ik sta 100% achter je
laura: ik sta achter je ik sta achter je
1-zijdig verhaal he!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij had hem eruit moeten schoppen als ik zo die verhalen over Dennis hoor....
Jep!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zegt Sharon datDat ze achter Joanna staat?
Het is ook een spel, maar daarom valt het me nog wel tegen van Gerard om zo misbruik te maken van iemands gevoelens. Hij zou toch z'n normen en waarden wel bewaren, nou....quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:20 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Het is een spel.
Als je zulke opmerkingen niet aankan, ga dan maar lekker na huis![]()
Precies, en dat die dozen in dat huis dat nu allemaal voor zoete koek slikken.quote:
Ik zou stofzuigen, maar hier wil ik ook nog even op wachten!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:25 schreef Day het volgende:
Oh please, laat Mo ruzie gaan maken met Gerard.
Je UIquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:25 schreef Reksie1981 het volgende:
En wie veroorzaakte het allemaal?
GENIALEX
Klopt, zijn masterzet vanochtend was het begin, jammer dat wij de enige zijn die het doorzien. Wat een bowser is het ook he!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:25 schreef Reksie1981 het volgende:
GENIALEX
Hierin staat ze 100% achter jo, zei ze.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sharon staat nu dus niet achter Gerard
Polonaisequote:Op dinsdag 5 april 2011 15:22 schreef Roguee het volgende:
mo: maar liefje kunnen we er met de groep niet uitkomen?
sharon: ik sta 100% achter je
laura: ik sta achter je ik sta achter je
Ok, dan nu helemaal..... Sharonquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:26 schreef Roguee het volgende:
[..]
Hierin staat ze 100% achter jo, zei ze.
Opleiding: Acteren voor gevorderden - Act2Act Amsterdam(heden)quote:
Nu al?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:26 schreef PoezeligDing het volgende:
'Ik ga geen discussie voeren met een vent van 39 ';
Oh, ik ben ook klaar met Sharon.
Heb je geen streams ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:27 schreef Blackprinces het volgende:
Ik eis een streamlock nu kan jullie niet meer bijhouden, wil alles effe rustig hebben
Inderdaad, en daarna Gerard voor zijn karretje spannen om Jo verder over de zeik te helpen! Mastermove.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Klopt, zijn masterzet vanochtend was het begin, jammer dat wij de enige zijn die het doorzien. Wat een bowser is het ook he!
Ja schat, ze heeft een strikdiplomaquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:27 schreef IGotNoName het volgende:
[..]
Opleiding: Acteren voor gevorderden - Act2Act Amsterdam(heden)
Camera acteren jaar 1 - TRAP Amsterdam(2006-2007)
Camera acteren - RJB studio(2007)
Doen ze goed hequote:Op dinsdag 5 april 2011 15:26 schreef Stability het volgende:
wat een stel serpenten die grieten allemaal zeg!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:27 schreef Blackprinces het volgende:
Ik eis een streamlock nu kan jullie niet meer bijhouden, wil alles effe rustig hebben
ik weet zowaar waarom ik Geer een BAAS vind!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Wauw ik weet zowaar weer waarom ik de eerste week een hekel had aan Gerard.
sorry..ben er niet mee eens..ik zie gerard niet als nummer een..meer karim..maar deze keer had hij gelijk..joanna heeft alltijd slechte momenten..se had niet goed geslapen,niet goed gegeten,moet ongestelt worden,is gedumt...dit is nu maar real life..wij worden toch ook gedumpt en ongestelt en moeten door gaan met ons leven???en als ik haar drama queen optreden bekijk...was dennis een heeel wijze vent...van zo een beest moest je af..zo snel mogelijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry maar als je een beetje EQ hebt dan weet je dat dit nooit goed had kunnen vallen. Gerard heeft zijn 'vijand' op het meest zwakke moment gepakt, dat vind ik laf. En dit is wel zijn schuld. Ik had een hekel aan Joanna en Gerard was mijn favo, maar dit vind ik echt...nee, had ik niet van hem verwacht, gaat te ver.
Uhm, voor de 2e keer.quote:
De man met de allerbeste timing van iedereen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:25 schreef Reksie1981 het volgende:
GENIALEX
Ze bedoelde het niet eens negatief.quote:
Dan heb je vanmorgen een verbeten Joanna niet het spel zien spelen. Als ze dat toen ook kon moet ze nu niet zo zeiken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is ook een spel, maar daarom valt het me nog wel tegen van Gerard om zo misbruik te maken van iemands gevoelens. Hij zou toch z'n normen en waarden wel bewaren, nou....
Helemaal aangezien hij dit niet speelt voor de hoofdprijs. Dit zegt echt wat over hem.
Yes, please!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:26 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
heeft iemand dat moment dat gerard dat tegen jo zei gecapt ( flashbox??:P )
Je komt ook team Genialex ondersteunen ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:28 schreef Urb het volgende:
[..]
De man met de allerbeste timing van iedereen.
wat heeft hij gedaan dan ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:28 schreef Chanel5 het volgende:
Lopen de dames elkaar lekker op te naaien?
Geer heeft het gedaan hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |