Het is een spel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Enorm smakeloos om dit op zo'n moment te doen Gerard.
Zo'n gevoelsmens dat hij is. Ja ja.
Sorry maar als je een beetje EQ hebt dan weet je dat dit nooit goed had kunnen vallen. Gerard heeft zijn 'vijand' op het meest zwakke moment gepakt, dat vind ik laf. En dit is wel zijn schuld. Ik had een hekel aan Joanna en Gerard was mijn favo, maar dit vind ik echt...nee, had ik niet van hem verwacht, gaat te ver.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ze hoeft niet uit de wind gehouden te worden omdat ze geen discussies meer aan kan.
Kom nou toch!
En als Gerard hier de schuld van krijgt mag ze gewoon kapotvallen van mij. Opzouten.
Ik word gewoon kwaad.
Hilarische streams.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:21 schreef Urb het volgende:
Jo " We zullen nog wel zien wie elkaar het meest GEBEKSTEKT heeft"![]()
![]()
![]()
Zei Geer dat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:19 schreef Annelies-G het volgende:
Idd Geer, het is een schreeuw om aandacht
oh ja nog ff snel drukken, ff het geld er uit halen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:21 schreef chufi het volgende:
Is er al voor haar gedrukt op de rode knop?
ga ik ook doen, ik heb zin om me pc door de kamer te slingerenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:21 schreef Stability het volgende:
ff naar geer luisteren, lekker rustig ff
Links om of rechtsom hier had je op kunnen wachten, was het Geer niet dan wel een andere situ. Ze moet gewoon lekker naar huis.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry maar als je een beetje EQ hebt dan weet je dat dit nooit goed had kunnen vallen. Gerard heeft zijn 'vijand' op het meest zwakke moment gepakt, dat vind ik laf. En dit is wel zijn schuld. Ik had een hekel aan Joanna en Gerard was mijn favo, maar dit vind ik echt...nee, had ik niet van hem verwacht, gaat te ver.
ik ook ik wil naar Portugalquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ga ik ook doen, ik heb zin om me pc door de kamer te slingeren
Dat is precies wat Karim ook al zei!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Links om of rechtsom hier had je op kunnen wachten, was het Geer niet dan wel een andere situ. Ze moet gewoon lekker naar huis.
Moet iedereen daar nu op zijn tenen gaan lopen om het Jootje naar de zin te maken en haar niet aan het huilen te maken? Kom op zeg!
mo: maar liefje kunnen we er met de groep niet uitkomen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:22 schreef Roguee het volgende:
mo: maar liefje kunnen we er met de groep niet uitkomen?
sharon: ik sta 100% achter je
laura: ik sta achter je ik sta achter je
Zijn preciese woorden waren (volgens mij tegen Karim) Misschien is het wel een schreeuw om aandacht,quote:
Word nog krap in dat hoekje achter haar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:22 schreef Roguee het volgende:
mo: maar liefje kunnen we er met de groep niet uitkomen?
sharon: ik sta 100% achter je
laura: ik sta achter je ik sta achter je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |