Toppie kanjer!quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:59 schreef Urb het volgende:
De vorige TT klopte niet psies meer dus dan zo maar.![]()
![]()
![]()
Gaat d'r fakking huid nu eindelijk ontploffen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:00 schreef Vultarian het volgende:
jo krijgt ook wel erg veel vlekken
[ afbeelding ]
datquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Precies Karim; ze kiest er voor om in het spel te blijven, en moeten wij dáár rekening mee blijven houden?
idd een lelijke blauwe ballonquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:03 schreef Stability het volgende:
wat voor rok draagt jo eigenlijk? ook eentje uit haar shop? ziet er niet uit
Ook de groepsdruk.. Bij de nominaties kan dat ook terug komen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:02 schreef Chanel5 het volgende:
Ze verneukt het spel door te blijven dat is wel duidelijk. Het is wat karim zegt, ik voel me verplicht om haar te troosten met al die camera's om mijn hoofd. Hij heeft daar dus blijbaar geen zin en dat is zijn goed recht. Maar is bang om daar op afgerekend te worden.
Ja, waarom? En waarom moet het zoals Laura het doet, met dat achterlijke gekriebel en geaai.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:03 schreef Day het volgende:
Waarom zou Karim in hemelsnaam zijn gevoel naar Jo moeten tonen?
Hij is haar ge-acteer zat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:04 schreef Krambo het volgende:
Wat heeft Gerard tegen haar gezegd waardoor ze zo overstuur is?
Dat ze acteert. En terecht. Lees de vorige COS maar door.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:04 schreef Krambo het volgende:
Precies.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:04 schreef Ytsmi het volgende:
laura zat net nog over haar te lullen is ook een slang hoor
Alleen open als ze gelijk er uit wil, en niet meer terug het huis inquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:03 schreef mevrouwdebok het volgende:
hoop zoooooooooo dat die deur niet open gaat !
dat ze opmoest houden met toneelspelenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:04 schreef Krambo het volgende:
Ja gezellig kumbaja om het kampvuurquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Geer heeft gelijk. Punt.
Flip ga janken, jij met je roze bril.
En goedzo Karim; Hij snapt niet wat ze hier nog doet, het verpest de hele sfeer.
mee eens ...waarom wel rekening houden met Mo en een paar dagen een sfeer in huis om op te schieten ...quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:06 schreef Flow3r het volgende:
we hebben 4 dagen lang rekening moeten houden met mevrouw Mo, en nóg, dus laat Jo maar lekker peptalk krijgen in de KvdW
Maar Laura begrijpt het tenminste!! Zoals ze zelfs steeds zegt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:06 schreef Berenjenafok het volgende:
Wat zit Laura enorm te lullen zeg.
Jij moet daar nu een weg in vinden, anders zit jij met een kutgevoel blablablaaa
Ik kon er geen logica in ontdekken.quote:
Kom uit je Gerard tunnel dan! NUUU!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kon er geen logica in ontdekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |