quote:Op bezoek bij de onbekende zangeres Marlous Oosting legt hij uit: "Nu nog even door de tuin lopen, zoals Ivo Niehe doet." Er wordt niets van tevoren ingestudeerd. Versprekingen mogen en de aanwijzingen die Hartman geeft, krijgen we gewoon te zien. Daarnaast is hij de kijker die wil wegzappen alvast een stapje voor door de gesprekken op onverwachte momenten te onderbreken met wonderlijke filmpjes. Dat kan een stukje motorcross zijn, maar ook een op het eerste gezicht ouderwets en komisch fragment van een filmpje uit de jaren vijftig over seksuele voorlichting. Wat Hartman doet, mogen we 'reality-humor' noemen, maar het is geen Bananasplit. "Met leedvermaak heb ik weinig affiniteit. Ik wil mensen niet afzeiken." Een beetje verwarring stichten hoort er wel bij. "Dat doe ik zelf ook vaak. Dan breek je sneller door de beleefdheidsfrasen heen."
Ik zit dat filmpje uit je OP te kijken, heerlijkquote:Op maandag 4 april 2011 23:37 schreef Mankatans het volgende:
jah het is ook wel een beetje dezelfde stijl, totaal geflipt, bruggetjes die alleen hij kan bedenken, tussen motorcross in de modder binnen 2 sec naar een stel dat praat over de eenden in hun vijver die 'groepsverkracht' worden, echt heerlijk
Die ken ik niet echt goed; maar Maxim was bij DWHN geniaal.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Precies wat je kan verwachten bij Maxim.
Waarschijnlijk vond je "Rembo&Rembo" en vooral "Ja hoor" dan ook niks.
JA HOOR!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:02 schreef pberends het volgende:
Matig programma overigens. Flauwe animaties, flauwe filmpjes, flauwe gesprekken, flauwe mensen, etc. Heel flauw allemaal. Niet iets wat ik vaker ga kijken.
Dat je geen smaak hebt was al langer bekend en blijkt nu opnieuw.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:02 schreef pberends het volgende:
Matig programma overigens. Flauwe animaties, flauwe filmpjes, flauwe gesprekken, flauwe mensen, etc. Heel flauw allemaal. Niet iets wat ik vaker ga kijken.
Komop zeg, als je dit een "briljant" programma noemt ben je ook niet helemaal 100.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat je geen smaak hebt was al langer bekend en blijkt nu opnieuw.
Nee, gelukkig ben ik nog geen 100, maar ik denk dat jij de parodie, die dit hele programma is, niet echt begrijpt en het als serieus programma beschouwt?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:21 schreef pberends het volgende:
Komop zeg, als je dit een "briljant" programma noemt ben je ook niet helemaal 100.
Als het een parodie is, moet Maxim niet doen alsof hij de personen in het programma serieus neemt. En een parodie wil niet zeggen dat het een leuk of goed programma is. De meeste parodieën zuigen als de hel.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, gelukkig ben ik nog geen 100, maar ik denk dat jij de parodie, die dit hele programma is, niet echt begrijpt en het als serieus programma beschouwt?
Het gaat er juist om dat mensen zoals die Marloes en die mensen die zich zorgen maakten over die eenden zichzelf veel te serieus nemen, en blijkbaar ook verwachten heel serieus genomen te worden terwijl het echt nergens over gaat.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Als het een parodie is, moet Maxim niet doen alsof hij de personen in het programma serieus neemt. En een parodie wil niet zeggen dat het een leuk of goed programma is. De meeste parodieën zuigen als de hel.
Je hebt gelijk. Koot & Bie en Jiskefet waren ook echte prutsprogramma's.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:29 schreef pberends het volgende:
Als het een parodie is, moet Maxim niet doen alsof hij de personen in het programma serieus neemt. En een parodie wil niet zeggen dat het een leuk of goed programma is. De meeste parodieën zuigen als de hel.
Kijken. Humor om te lachen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:09 schreef 7eVeNL het volgende:
Karrel, wat moeten wij in hemelsnaam met dat filmpje??
Idioot.quote:Slagter liet zich vorige week dinsdag al negatief uit over Omroep Maxim bij publicatie van de kijkcijfers. Omroep Maxim 226.000 kijkers, dat zijn er bijna 1,3 miljoen minder dan de enige echte #omroepmax met #droomhuisgezocht.
Zowel hij als die eigenaar hadden in de gaten dat ze in de zeik genomen werden en speelden het leuk mee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:56 schreef Mankatans het volgende:
jaa nickmaar dat was leuk, die jongen deed gewoon grappig mee
Tijdstip van uitzending tegenover een aantal andere populaire uitzendingen?quote:
Dat zal heel best kunnenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Tijdstip van uitzending tegenover een aantal andere populaire uitzendingen?
Ik kijk ook niet rechtstreeks maar neem het op.
Dat is het niet. Ik denk dat het toch een bepaald soort programma is, dat maar een beperkt (lees: hoger opgeleid) publiek trekt, en dan kun je driekwart van de tv-kijkers al afstrepen. Zit je ook met het probleem dat hoe hoger opgeleid men is, hoe minder tv men überhaupt kijkt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Tijdstip van uitzending tegenover een aantal andere populaire uitzendingen?
Ik kijk ook niet rechtstreeks maar neem het op.
Ben ik met je eensquote:Op woensdag 13 april 2011 10:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Aflevering twee was echt een stuk beter dan aflevering 1. Ben benieuwd wat PBerends ervan vond.
Eensquote:Op woensdag 13 april 2011 10:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Aflevering twee was echt een stuk beter dan aflevering 1. Ben benieuwd wat PBerends ervan vond.
Als ik dat filmpje met die diëtisten zie lig ik telkens weer in een vouw. Echt geweldig.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:09 schreef superworm het volgende:
Hier een bizar grote verzameling van Maxim's vorige GENIALE programma: "Ja hoor" voor Villa Achterwerk, waar hij mensen interviewt en constant antwoordt met JA HOOR. Toch is het elk filmpje weer hilarisch.
http://weblogs.vpro.nl/villa-achterwerk/2007/11/15/jahoor/
Ik vond er nog steeds niet veel aan, maar dat Villa Achterwerk-achtige gedoe heb ik altijd al flauw gevonden. Ik ga er niet meer naar kijken.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die Ja hoor interviews blijven nog net iets leuker dan dit programma, maar het is toch heerlijk zo'n programma op tvquote:Op donderdag 14 april 2011 23:09 schreef superworm het volgende:
Hier een bizar grote verzameling van Maxim's vorige GENIALE programma: "Ja hoor" voor Villa Achterwerk, waar hij mensen interviewt en constant antwoordt met JA HOOR. Toch is het elk filmpje weer hilarisch.
http://weblogs.vpro.nl/villa-achterwerk/2007/11/15/jahoor/
Nee te flauw. Maar wel leuk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Ja hoor interviews blijven nog net iets leuker
Zender:quote:Omroep Maxim breekt met alle tv-wetten.
De kijkers krijgen iets heel anders voorgeschoteld dan ze gewend zijn: abrupt afgebroken interviews, een beroerd voorbereide presentator en vragen als wat is je lievelingsdier? Het resultaat is zowel ongemakkelijk als verfrissend. Door Maxim Hartmans onconventionele aanpak blijft voorspelbaarheid in het programma uit.
Geniaal
Hartman heeft de aandacht van de tv-kijkers op zich gevestigd. Zijn programma is veelbesproken op Twitter en de reacties zijn uitermate positief heel erg hard gelachen, gewoon geniaal, geweldig programma. Zo luidt het oordeel.
Wel te zien in zijn programma zijn Troubadour Gertrude, het item Alles kan kapot en unieke beelden van Sperma TV.
Duel
Overigens is niet iedereen even blij met Omroep Maxim. Jan Slagter, voorzitter van Omroep MAX, is bang voor verwarring tussen zijn omroep en Hartmans programma. Hij kondigt maatregelen aan als er een tweede seizoen komt. Hartman zelf is het daar niet mee eens en haalt uit naar Slagter. Hij kondigt tegenmaatregelen aan: Ik daag hem uit voor een duel op het Mediapark. Mijn naam Maxim bestond veel langer dan zijn oude-van-dagen-omroepje.
http://www.tvgids.nl/artikel/40313/Hartman_lust_MAX-baas_rauw/
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef TUFKAL het volgende:
http://www.geenstijl.nl/poll/pollresult.php
naar Paul de Leeuw kijkt ook niemandquote:
http://www.ronvanbuuren.info/ Heel duidelijk de verhaaltjes op zn site zelf getypt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:11 schreef superjojo het volgende:
Die Ron van Buuren met z'n Duitse helmen
Vraag me af wat de uitkomst zou zijn als de keuzemogelijkheden omgedraaid waren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef TUFKAL het volgende:
http://www.geenstijl.nl/poll/pollresult.php
400 kozijnen per dag, wauw!quote:Per jaar dag plaatsen wij ongeveer 400 kozijnen en ruim 30 dakkapellen.
Namate. Ik moest huilen.quote:Op woensdag 20 april 2011 02:43 schreef superworm het volgende:
[..]
http://www.ronvanbuuren.info/ Heel duidelijk de verhaaltjes op zn site zelf getypt.
Normaal toch?quote:Alles wordt afgedekt tegen stof en vuil en na afloop lopen we alles na met stoffer en blik. Normaal toch? Dat zijn de kleine dingetjes waar wij, maar ook de klant, grote waarde aanhechten.
De zelfbevlekking! En voor altijd joh! Had Ron van Buuren maar in de Romeinse tijd geleefd, dan stonden al die tempels er nog met een vers laagje verf.quote:Schuifpuien en stolpdeuren
Het vergroot uw woning en u krijgt veel meer licht in uw huis. Onze hefschuifpuien zijn van de beste kwaliteit en de stolpdeuren hebben een landelijke uitstraling. Zegt u nu zelf; Ziet dit er niet keurig netjes uit? Ook qua onderhoud bent u zo klaar. Even een sopje erlangs en het is weer schoon en....... schilderen van uw houtwerk is voor altijd verleden tijd!
"Zelfde kleren, zelfde nichtje"quote:Op maandag 25 april 2011 21:44 schreef golfer het volgende:
Het was weer erg leuk. Vooral met die grijze muts en die zoon.![]()
2 weken later....
Wat vind je er níet hilarisch aan dan? Dat naaicafé, die Elly, die filmpjes tussendoor. Die toneelclub, die blikken. De awkwardness!quote:Op dinsdag 26 april 2011 06:02 schreef Document1 het volgende:
Dat mensen er zo positief op reageren! Ik vind het maar langzaam en erg saai. Ver verwijderd van leuke tv, helaas.
wat vind jij leuke tv?quote:Op dinsdag 26 april 2011 06:02 schreef Document1 het volgende:
Dat mensen er zo positief op reageren! Ik vind het maar langzaam en erg saai. Ver verwijderd van leuke tv, helaas
Zou een prachtige Nederlandse inzending voor de Emmy Awards zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 05:57 schreef Grunge. het volgende:
Prachtig weer. Die Elly. Die moeder en zoon. Die fietser. Die filmpjes over reddingszwemmen.
Echt, dit program zou een prijs moeten winnen.
quote:
Daarin ligt juist de kracht van het programma.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:36 schreef Document1 het volgende:
Als hij nou zelf niet zo dom en sloom zou overkomen zou ik het al beter vinden.
Hoe kan je je dan afvragen waarom wij deze aflevering leuk vonden terwijl je zelf al 2 weken niet kijkt?. En ja het wordt steeds beter dus als je Rembo & Rembo leuk vond geef het nog een kans zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:36 schreef Document1 het volgende:
Huidige tijd? Keuringsdient van waarde. Ben altijd een groot rembo en rembo fan gebleven maar dit kan mij niet bekoren. Ik weet dat hij zelf zegt dat je het daarmee niet moet vergelijken en dat heeft ook geen zin, dit is een heel ander progamma. Als hij nou zelf niet zo dom en sloom zou overkomen zou ik het al beter vinden. Al moet ik zeggen dat ik het na aflevering twee niet meer gezien heb.
[..]
Echt he waar tover je dat soort mensen vandaan?quote:
Dat had ik nou met Elly v/d Takquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Echt he waar tover je dat soort mensen vandaan?
Keuringsdienst met dit vergelijken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:36 schreef Document1 het volgende:
Huidige tijd? Keuringsdient van waarde. Ben altijd een groot rembo en rembo fan gebleven maar dit kan mij niet bekoren. Ik weet dat hij zelf zegt dat je het daarmee niet moet vergelijken en dat heeft ook geen zin, dit is een heel ander progamma. Als hij nou zelf niet zo dom en sloom zou overkomen zou ik het al beter vinden. Al moet ik zeggen dat ik het na aflevering twee niet meer gezien heb.
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:16 schreef Felixa het volgende:
Volgens mij is dit die goochelaar/clown die in de vooraankondiging voor de volgende keer zat.
(ik herkende 'm aan zijn accent)
http://www.peppino.nl/
Nee man, niet Rembo, maar Rembo!quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:41 schreef BoerBert het volgende:
Ge-wel-dig programmaAl verwachtte ik niet anders van Rembo natuurlijk.
Op meta niveau.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:40 schreef TUFKAL het volgende:
"dat het ons persoonlijk leven overstijgt, op beta niveau". Geniaalen die blik van die meid
Jaquote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef Ascendancy het volgende:
Is dit programma wat? Ik zie het voor het eerst.
Vierde of vijfde keer geloof ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:45 schreef YazooW het volgende:
Wat een bazenprogramma is dit, eerste keer dat ik het zie, hoe lang is dit nu al op TV ?
Voor mij ook, lekker 25 minuten even lachen op de maandagavond.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:49 schreef BoerBert het volgende:
Dit programma blijft gewoon oneindig leuk volgens mij![]()
Het stukje bij paashaas is ook briljant.quote:
Eind februari tijdens Stukafest ging hij nog, samen met Fedor van Rossem, meegebrachte objecten van mensen taxeren in de taxatieshow. Was jammer genoeg wel kort, maar wel erg grappig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:00 schreef golfer het volgende:
Interview afgelopen zaterdag met Maxim in Volkskrant Magazine gelezen. Hij is in het echt ook zo als op de TV. Altijd maar rare fratsen uithalen en mensen shockeren. Tot en met de cassiere in de supermarkt.
quote:De kleptomaan richtte zijn aandacht na zijn behandeling vooral op losse steelpannen.
Dankzij haar open ruggetje had zij een soort van walk-in ribbenkast.
Het dode lijk had last van ontbindingsangst.
Betrokken: Zeepresten moet je niet wegspoelen. Die moet je bewaren! Want in delen van Afrika zouden ze er nog uren mee kunnen bellenblazen.
Shit, zit nu op de plee. Toiletpapier op! Geen velletje over. Er staat alleen een busje 'intieme mousse'. Zou dat kwaad kunnen?
Was een interessant interview.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:00 schreef golfer het volgende:
Interview afgelopen zaterdag met Maxim in Volkskrant Magazine gelezen. Hij is in het echt ook zo als op de TV. Altijd maar rare fratsen uithalen en mensen shockeren. Tot en met de cassiere in de supermarkt.
EENSCH! http://player.omroep.nl/?aflID=10352476quote:Op woensdag 6 april 2011 16:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Die ken ik niet echt goed; maar Maxim was bij DWHN geniaal.
Het enige pluspunt van het programma is dan ook Maxim zelf.
Lachen toch? Lijkt me onvergetelijke ervaringquote:Op maandag 9 mei 2011 21:24 schreef Ascendancy het volgende:
Het gaat ook echt nergens over. Dat die mensen mee willen doen
Snap je het niet ofzo?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:31 schreef Ascendancy het volgende:
Zie je die man zo staan te wachten
En die bouwvakker is ook gecast.
De zoektocht naar Humor was een lange weg...maar Maxim heeft het na Rembo & Rembo weer helemaal te pakken....quote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef leRomein het volgende:
Ik kan er echt niet over uit hoe masterlijk (Omroep) Maxim is, dit is echt van begin tot het eind genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |