Jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef TUFKAL het volgende:
http://www.geenstijl.nl/poll/pollresult.php
naar Paul de Leeuw kijkt ook niemandquote:
http://www.ronvanbuuren.info/ Heel duidelijk de verhaaltjes op zn site zelf getypt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:11 schreef superjojo het volgende:
Die Ron van Buuren met z'n Duitse helmen
Vraag me af wat de uitkomst zou zijn als de keuzemogelijkheden omgedraaid waren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef TUFKAL het volgende:
http://www.geenstijl.nl/poll/pollresult.php
400 kozijnen per dag, wauw!quote:Per jaar dag plaatsen wij ongeveer 400 kozijnen en ruim 30 dakkapellen.
Namate. Ik moest huilen.quote:Op woensdag 20 april 2011 02:43 schreef superworm het volgende:
[..]
http://www.ronvanbuuren.info/ Heel duidelijk de verhaaltjes op zn site zelf getypt.
Normaal toch?quote:Alles wordt afgedekt tegen stof en vuil en na afloop lopen we alles na met stoffer en blik. Normaal toch? Dat zijn de kleine dingetjes waar wij, maar ook de klant, grote waarde aanhechten.
De zelfbevlekking! En voor altijd joh! Had Ron van Buuren maar in de Romeinse tijd geleefd, dan stonden al die tempels er nog met een vers laagje verf.quote:Schuifpuien en stolpdeuren
Het vergroot uw woning en u krijgt veel meer licht in uw huis. Onze hefschuifpuien zijn van de beste kwaliteit en de stolpdeuren hebben een landelijke uitstraling. Zegt u nu zelf; Ziet dit er niet keurig netjes uit? Ook qua onderhoud bent u zo klaar. Even een sopje erlangs en het is weer schoon en....... schilderen van uw houtwerk is voor altijd verleden tijd!
"Zelfde kleren, zelfde nichtje"quote:Op maandag 25 april 2011 21:44 schreef golfer het volgende:
Het was weer erg leuk. Vooral met die grijze muts en die zoon.![]()
2 weken later....
Wat vind je er níet hilarisch aan dan? Dat naaicafé, die Elly, die filmpjes tussendoor. Die toneelclub, die blikken. De awkwardness!quote:Op dinsdag 26 april 2011 06:02 schreef Document1 het volgende:
Dat mensen er zo positief op reageren! Ik vind het maar langzaam en erg saai. Ver verwijderd van leuke tv, helaas.
wat vind jij leuke tv?quote:Op dinsdag 26 april 2011 06:02 schreef Document1 het volgende:
Dat mensen er zo positief op reageren! Ik vind het maar langzaam en erg saai. Ver verwijderd van leuke tv, helaas
Zou een prachtige Nederlandse inzending voor de Emmy Awards zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 05:57 schreef Grunge. het volgende:
Prachtig weer. Die Elly. Die moeder en zoon. Die fietser. Die filmpjes over reddingszwemmen.
Echt, dit program zou een prijs moeten winnen.
quote:
Daarin ligt juist de kracht van het programma.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:36 schreef Document1 het volgende:
Als hij nou zelf niet zo dom en sloom zou overkomen zou ik het al beter vinden.
Hoe kan je je dan afvragen waarom wij deze aflevering leuk vonden terwijl je zelf al 2 weken niet kijkt?. En ja het wordt steeds beter dus als je Rembo & Rembo leuk vond geef het nog een kans zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:36 schreef Document1 het volgende:
Huidige tijd? Keuringsdient van waarde. Ben altijd een groot rembo en rembo fan gebleven maar dit kan mij niet bekoren. Ik weet dat hij zelf zegt dat je het daarmee niet moet vergelijken en dat heeft ook geen zin, dit is een heel ander progamma. Als hij nou zelf niet zo dom en sloom zou overkomen zou ik het al beter vinden. Al moet ik zeggen dat ik het na aflevering twee niet meer gezien heb.
[..]
Echt he waar tover je dat soort mensen vandaan?quote:
Dat had ik nou met Elly v/d Takquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Echt he waar tover je dat soort mensen vandaan?
Keuringsdienst met dit vergelijken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:36 schreef Document1 het volgende:
Huidige tijd? Keuringsdient van waarde. Ben altijd een groot rembo en rembo fan gebleven maar dit kan mij niet bekoren. Ik weet dat hij zelf zegt dat je het daarmee niet moet vergelijken en dat heeft ook geen zin, dit is een heel ander progamma. Als hij nou zelf niet zo dom en sloom zou overkomen zou ik het al beter vinden. Al moet ik zeggen dat ik het na aflevering twee niet meer gezien heb.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |