quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:16 schreef Felixa het volgende:
Volgens mij is dit die goochelaar/clown die in de vooraankondiging voor de volgende keer zat.
(ik herkende 'm aan zijn accent)
http://www.peppino.nl/

Nee man, niet Rembo, maar Rembo!quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:41 schreef BoerBert het volgende:
Ge-wel-dig programmaAl verwachtte ik niet anders van Rembo natuurlijk.
Op meta niveau.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:40 schreef TUFKAL het volgende:
"dat het ons persoonlijk leven overstijgt, op beta niveau". Geniaalen die blik van die meid
Jaquote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef Ascendancy het volgende:
Is dit programma wat? Ik zie het voor het eerst.
Vierde of vijfde keer geloof ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:45 schreef YazooW het volgende:
Wat een bazenprogramma is dit, eerste keer dat ik het zie, hoe lang is dit nu al op TV ?
Voor mij ook, lekker 25 minuten even lachen op de maandagavond.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:49 schreef BoerBert het volgende:
Dit programma blijft gewoon oneindig leuk volgens mij![]()
Het stukje bij paashaas is ook briljant.quote:
Eind februari tijdens Stukafest ging hij nog, samen met Fedor van Rossem, meegebrachte objecten van mensen taxeren in de taxatieshow. Was jammer genoeg wel kort, maar wel erg grappig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:00 schreef golfer het volgende:
Interview afgelopen zaterdag met Maxim in Volkskrant Magazine gelezen. Hij is in het echt ook zo als op de TV. Altijd maar rare fratsen uithalen en mensen shockeren. Tot en met de cassiere in de supermarkt.
quote:De kleptomaan richtte zijn aandacht na zijn behandeling vooral op losse steelpannen.
Dankzij haar open ruggetje had zij een soort van walk-in ribbenkast.
Het dode lijk had last van ontbindingsangst.
Betrokken: Zeepresten moet je niet wegspoelen. Die moet je bewaren! Want in delen van Afrika zouden ze er nog uren mee kunnen bellenblazen.
Shit, zit nu op de plee. Toiletpapier op! Geen velletje over. Er staat alleen een busje 'intieme mousse'. Zou dat kwaad kunnen?
Was een interessant interview.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:00 schreef golfer het volgende:
Interview afgelopen zaterdag met Maxim in Volkskrant Magazine gelezen. Hij is in het echt ook zo als op de TV. Altijd maar rare fratsen uithalen en mensen shockeren. Tot en met de cassiere in de supermarkt.
EENSCH! http://player.omroep.nl/?aflID=10352476quote:Op woensdag 6 april 2011 16:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Die ken ik niet echt goed; maar Maxim was bij DWHN geniaal.
Het enige pluspunt van het programma is dan ook Maxim zelf.
Lachen toch? Lijkt me onvergetelijke ervaringquote:Op maandag 9 mei 2011 21:24 schreef Ascendancy het volgende:
Het gaat ook echt nergens over. Dat die mensen mee willen doen
Snap je het niet ofzo?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:31 schreef Ascendancy het volgende:
Zie je die man zo staan te wachten
En die bouwvakker is ook gecast.
De zoektocht naar Humor was een lange weg...maar Maxim heeft het na Rembo & Rembo weer helemaal te pakken....quote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef leRomein het volgende:
Ik kan er echt niet over uit hoe masterlijk (Omroep) Maxim is, dit is echt van begin tot het eind genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |