quote:Op bezoek bij de onbekende zangeres Marlous Oosting legt hij uit: "Nu nog even door de tuin lopen, zoals Ivo Niehe doet." Er wordt niets van tevoren ingestudeerd. Versprekingen mogen en de aanwijzingen die Hartman geeft, krijgen we gewoon te zien. Daarnaast is hij de kijker die wil wegzappen alvast een stapje voor door de gesprekken op onverwachte momenten te onderbreken met wonderlijke filmpjes. Dat kan een stukje motorcross zijn, maar ook een op het eerste gezicht ouderwets en komisch fragment van een filmpje uit de jaren vijftig over seksuele voorlichting. Wat Hartman doet, mogen we 'reality-humor' noemen, maar het is geen Bananasplit. "Met leedvermaak heb ik weinig affiniteit. Ik wil mensen niet afzeiken." Een beetje verwarring stichten hoort er wel bij. "Dat doe ik zelf ook vaak. Dan breek je sneller door de beleefdheidsfrasen heen."
Ik zit dat filmpje uit je OP te kijken, heerlijkquote:Op maandag 4 april 2011 23:37 schreef Mankatans het volgende:
jah het is ook wel een beetje dezelfde stijl, totaal geflipt, bruggetjes die alleen hij kan bedenken, tussen motorcross in de modder binnen 2 sec naar een stel dat praat over de eenden in hun vijver die 'groepsverkracht' worden, echt heerlijk
Die ken ik niet echt goed; maar Maxim was bij DWHN geniaal.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Precies wat je kan verwachten bij Maxim.
Waarschijnlijk vond je "Rembo&Rembo" en vooral "Ja hoor" dan ook niks.
JA HOOR!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:02 schreef pberends het volgende:
Matig programma overigens. Flauwe animaties, flauwe filmpjes, flauwe gesprekken, flauwe mensen, etc. Heel flauw allemaal. Niet iets wat ik vaker ga kijken.
Dat je geen smaak hebt was al langer bekend en blijkt nu opnieuw.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:02 schreef pberends het volgende:
Matig programma overigens. Flauwe animaties, flauwe filmpjes, flauwe gesprekken, flauwe mensen, etc. Heel flauw allemaal. Niet iets wat ik vaker ga kijken.
Komop zeg, als je dit een "briljant" programma noemt ben je ook niet helemaal 100.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat je geen smaak hebt was al langer bekend en blijkt nu opnieuw.
Nee, gelukkig ben ik nog geen 100, maar ik denk dat jij de parodie, die dit hele programma is, niet echt begrijpt en het als serieus programma beschouwt?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:21 schreef pberends het volgende:
Komop zeg, als je dit een "briljant" programma noemt ben je ook niet helemaal 100.
Als het een parodie is, moet Maxim niet doen alsof hij de personen in het programma serieus neemt. En een parodie wil niet zeggen dat het een leuk of goed programma is. De meeste parodieën zuigen als de hel.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, gelukkig ben ik nog geen 100, maar ik denk dat jij de parodie, die dit hele programma is, niet echt begrijpt en het als serieus programma beschouwt?
Het gaat er juist om dat mensen zoals die Marloes en die mensen die zich zorgen maakten over die eenden zichzelf veel te serieus nemen, en blijkbaar ook verwachten heel serieus genomen te worden terwijl het echt nergens over gaat.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Als het een parodie is, moet Maxim niet doen alsof hij de personen in het programma serieus neemt. En een parodie wil niet zeggen dat het een leuk of goed programma is. De meeste parodieën zuigen als de hel.
Je hebt gelijk. Koot & Bie en Jiskefet waren ook echte prutsprogramma's.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:29 schreef pberends het volgende:
Als het een parodie is, moet Maxim niet doen alsof hij de personen in het programma serieus neemt. En een parodie wil niet zeggen dat het een leuk of goed programma is. De meeste parodieën zuigen als de hel.
Kijken. Humor om te lachen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:09 schreef 7eVeNL het volgende:
Karrel, wat moeten wij in hemelsnaam met dat filmpje??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |