Ze doen hun best backstagequote:
*kuch*quote:
Nja het kan bij verschillende organisaties, maar idd niet bijzonder vaak/veel mogelijkheden.quote:Op maandag 4 april 2011 21:24 schreef OPM het volgende:
mogelijkheid voor licentie is 2 x per seizoen?
Die is uit het jaar kruikquote:
Kunnen ze niet een instelling maken dat je (SC) topics bottom-up laadquote:
wel 190/55...quote:Op maandag 4 april 2011 21:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Iemand nog PiPo's 120 160 liggen waar ie vanaf moet ?
Stel het eens voor in het feedback forum, persoonlijk vind ik dit het fijnste, maar er kan altijd wel een knoppie bij in je instellingenquote:Op maandag 4 april 2011 21:38 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet een instelling maken dat je (SC) topics bottom-up laad![]()
zou een hoop wachttijd schelen
quote:
ik zal ff uit het raam kijken of je voorbij komt stuiven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:11 schreef Anne het volgende:
Vandaag ff een ritje naar het Radboud ziekenhuis. Mocht er iets gebeuren rij ik wel meteen de goede kant op.
Infrarood, wat moet ik me daarbij voorstellen? Dat ie afgaat als er iemand voorbij loopt?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:43 schreef rene90 het volgende:
Goedemorgen. Wordt volgens mij wel lekker weer vandaag, iemand nog ritjes doen? Ik donderdag, vrijdag en maandag (examen). En hopelijk daarna lekker zelf rijden
Vandaag maar eens een goed schijfremslot gekocht, na al die verhalen over Nijmegen. De Xena xx14, schijfremslot met alarmfunctie door schoksensor en infrarood (120db).
En wat bak je dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier, in Limburg.
Ik lig inmiddels zelfs in de zon te bakken.
Tik tak! Duurt lang!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:12 schreef OPM het volgende:
actiepics volgen nog..over een maandje ofzoen dan uiteraard zonder stickers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Kloptquote:Op donderdag 7 april 2011 19:38 schreef Tankiej het volgende:
Dat is kip? Die op dat andere plaatje zijn zeker geen kippen
Scheelt toch weer een krat bierquote:Op donderdag 7 april 2011 20:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Klopt.
Vandaag oordoppies laten aanmeten;
[ afbeelding ]
Over zo'n 2 weken ophalen.
Prijs viel me mee.. dacht dat ze rond de 120-130 euro waren (partyplugs waren wel zo duur namelijk), maar ze waren 105 euro.
Heb al 2 paar otoplastiekenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:15 schreef Anne het volgende:
Beter dat jullie oordopjes dragen, ik tetter toch wel door.
Heey!quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:01 schreef bvvt het volgende:
[..]- hey -xx- doet ie het nog? of rij je tegenwoordig iets anders?
[..]
ik zal ff uit het raam kijken of je voorbij komt stuiven.
ps. plaatje gewisseld met sounddragon?
die komt er ook wel, maar ik moet eerst eens wat sparen en voor de tussentijd dacht ik dat dit wel een leuk apparaat was, en als het niks is dan gaat hij naar de sloop jammer dan van 500 euro.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:42 schreef Sounddragon het volgende:
Wat wil je ermee ?
Het is een redelijk heftig en zwaar ding, goed voor hoge snelheden op de snelweg, minder geweldig voor kort verkeer en druk bochtenwerk zoals dijkraggen.
Tevens wat die Richard er over zegt; wat meer info betreffende de motorisch/technische staat zou niet vervelend zijn.. voor 500¤ kun je ook niet teveel verwachten denk ik. 100.000+ km is aardig wat, moet hij wel kunnen hebben, maar dat ligt net als bij een vierwieler nogal aan het gepleegde onderhoud.
Als je denkt dat het wat zou kunnen zijn en het is in de buurt: ga ff kijken en zien wat je op de foto's niet ziet.
Kun jij niet beter een dikke allroad kopen om door het bos te crossen?![]()
Altijd leukquote:Op zondag 10 april 2011 00:00 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen de eerste vijf kilometer ging het nog bijna mis.. oranje stoplicht en een flinke dot gas bij..
Auto voor me stopte ineens op het laatste moment.![]()
Dik remmen, stempelend en kermend voorwiel.. iets rem los en uitwijken..
Net op tijd stil.
.. rubberlucht haalde me daarna in.
Dat ging net goed.
Hobbels in de weg voor het stoplicht door vrachtwagens.quote:Op zondag 10 april 2011 00:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Altijd leukIk ging vanmiddag ook nog even vliegles nemen, samen met ene maat naar huis rijden. Klapte bijna achterop na iets te enthousiaste wheelie
![]()
Houdt het spannend
Yup!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:30 schreef Geerd het volgende:
Een blok van een daytona 1200 past dat onder een trophy?
65 enkele reis en ik kan vanuit Gouda helemaal binnendoor naar Amsterdamquote:
De flitser- en dubbele doorgetrokken strepen route over Alphenquote:Op zondag 10 april 2011 08:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
65 enkele reis en ik kan vanuit Gouda helemaal binnendoor naar Amsterdam
If it works; leave it alonequote:Op zondag 10 april 2011 11:45 schreef rene90 het volgende:
Even weer een vraag, ik lees wel het 1 en ander over forte, dat het goed zou zijn om je motor hiermee inwendig te reinigen. Hebben jullie hier ervaring mee? Mijn motor vertoont geen rare dingen, maar het lijkt me geen kwaad te kunnen zo een busje erdoorheen te gooien? Alleen je hebt meerdere varianten, moto power 1/2, en motor flush. Iemand tips hierover?
Vervang dan ook meteen alle lagers, keerringen, ketting, tandwielen en kabels, en vergeet je banden niet, want wie weet is er iets aan het slijtenquote:Op zondag 10 april 2011 12:00 schreef rene90 het volgende:
Ja dat is ook wel waar, maar preventief kan geen kwaad lijkt me. Beetje het idee dat als iets in een beginstadium is en je het nog niet merkt, je het beter aan kan pakken dan wanneer het helemaal vast zit.
Is het beste geval "langer goed blijft" danquote:Op zondag 10 april 2011 12:45 schreef Roderick2085 het volgende:
Een van die Forte dingen is voor als je hem van de winter (of gewoon voor langere tijd) weg zet, zodat je benzine goed blijft... normaal gesproken dus niet nodig.
Heb het wel een keer gebruikt, of het werkt... geen idee, had geen problemen daarna, maar weet niet of ik die wel gehad zou hebben als ik het niet gebruikt had
Spreek voor jezelf.quote:Op zondag 10 april 2011 12:51 schreef Sounddragon het volgende:
Als je hem zo lang weg gaat zetten tap je de boel toch gewoon ff af, of laat je de motor de carb leeglebberen tot hij afslaat? Sowieso is een wintertje niet genoeg om je brandstof te laten bederven trouwens
Die biedingen slaan ook nergens op.quote:Op zondag 10 april 2011 15:14 schreef ArnosL het volgende:
Dat is wel extreem goedkoop voor zo'n jonge motor.
Check die biedingen ook, ¤5300 geboden
quote:Honda CBR F2 gestolen in Nijmegen
En nu was ik aan de beurt.
Motor stond onder woonkamerraam bij flat op slot met stuurslot en schijfremslot.
Zwarte Honda CBR 600 F2 uit '93.
Links schuifschade, kont stond enigszins scheef boven achterwiel.
Kuip linksvoor met ducttape provisorisch gerepareerd.
Kenteken MG FL 13.
idd, je hebt mietjes en je hebt übermietjesquote:Op zondag 10 april 2011 14:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.sommige mensen houden een wel erg lange winterslaap.
Heb die van mij sinds 2 weken ook weer bij huis staan - heb een fatsoenlijk grondanker (dik staal oog) die in beton zit onder 2 zware tegels. + uit het zicht met tuin deuren die je er niet uit kan wippen.quote:Op zondag 10 april 2011 15:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die biedingen slaan ook nergens op.![]()
Nou Bloempje / BWT.. ik zou verhuizen.. alweer Nijmegen.
[..]
picsquote:Op zondag 10 april 2011 17:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
TRX is niet goed voor men RBWwat een speelfiets..
zal mij benieuwen of het er beter van geworden isquote:Op zondag 10 april 2011 19:48 schreef OPM het volgende:
t was hard nodig, dus mijn peeps [ afbeelding ] aan het werk gezet
[ afbeelding ]
ik kies mijn peeps met carequote:Op zondag 10 april 2011 19:50 schreef cageon2 het volgende:
[..]
zal mij benieuwen of het er beter van geworden is
oja vertelquote:Op zondag 10 april 2011 19:53 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Nice
Je weet trouwens ook dat je meer dan 1 afbeelding in een post kan zetten?
ja fhukquote:Op zondag 10 april 2011 14:52 schreef Worldbeater het volgende:
Circuitbak geen geld.
http://link.marktplaats.nl/424028314
Hetzelfde wat je in die nieuwe post zet, maar dan zet je dat in één?quote:
n00bquote:Op zondag 10 april 2011 20:18 schreef Anne het volgende:
We zijn niet zo moeilijk, maar vooruit![]()
:
OPM, leer eens om al die plaatjes en quotes in één post te plempen. kthxbye.
KDS.quote:Op zondag 10 april 2011 20:20 schreef cageon2 het volgende:
[..]
je kan ze ook gewoon inzippen ofzo...
sja heb geen poser actiepicsquote:Op zondag 10 april 2011 20:22 schreef cageon2 het volgende:
[..]
wat een poser zeg, het is maar een Honda![]()
gemiddeld 1x per dag, soms wat meer, soms wat minder. Vrij normaal tochquote:Op zondag 10 april 2011 20:29 schreef Anne het volgende:
Nee hoorhet betekent dat je de schijt kan krijgen
.
Soundragout is het iig wel met mij eensquote:Op zondag 10 april 2011 20:29 schreef Anne het volgende:
Nee hoorhet betekent dat je de schijt kan krijgen
.
Zegt wiequote:Op zondag 10 april 2011 20:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Soundragout is het iig wel met mij eens
Hij misschien wel.. ik niet..quote:Op zondag 10 april 2011 20:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Soundragout is het iig wel met mij eens
Neucken?quote:
Ja man, dat wil je serieus niet wetenquote:
huiliequote:Op zondag 10 april 2011 20:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat degene die er aan heeft lopen photoshoppen dat blijkbaar niet goed kan.
Yup en ik kan idd niet photoshoppen, dat boeit ook niet.quote:
ja, over 4 maanden zijn we hier wegquote:Op zondag 10 april 2011 15:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die biedingen slaan ook nergens op.![]()
Nou Bloempje / BWT.. ik zou verhuizen.. alweer Nijmegen.
[..]
Wat je niet kan, moet je gewoon niet doenquote:Op zondag 10 april 2011 20:53 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Yup en ik kan idd niet photoshoppen, dat boeit ook niet.
Het blijft een gave pic.Met mijn allergrootste liefde
Niet echtquote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat je niet kan, moet je gewoon niet doen. Het origineel doet het vast beter.
Laat dat nou precies de reden zijn waarom jij beter in de keuken kan blijvenquote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat je niet kan, moet je gewoon niet doen. Het origineel doet het vast beter.
en daar gaan ze zelfs voor naar de chineesquote:Op zondag 10 april 2011 21:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Laat dat nou precies de reden zijn waarom jij beter in de keuken kan blijven
je note maar lekker een eind weg, als je daar vrolijk van wordt.quote:Op zondag 10 april 2011 21:03 schreef Sounddragon het volgende:
Jongens, rustig aan met posten, ik houd het noten niet bij zo
Doe maar borrelnotenquote:Op zondag 10 april 2011 21:03 schreef Sounddragon het volgende:
Jongens, rustig aan met posten, ik houd het noten niet bij zo
Voorkeur voor een bepaalde smaak ?quote:
Vind het eerder fake..quote:Op zondag 10 april 2011 21:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Beetje het gras oppoetsen en de vangrail en er is toch niks mis mee.
[ afbeelding ]
Oriëntalquote:Op zondag 10 april 2011 21:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voorkeur voor een bepaalde smaak ?
Juist CP.quote:Op zondag 10 april 2011 21:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gewoon lekker die zw/kleur pic, veel mooier.
ook Honda's gaan wel is stuk hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 21:17 schreef densmee het volgende:
http://external.autotrade(...)1006884.css&id=3HCW2
ik denk dat ik maar eens komende week deze motor ga bekijken, lekker dichtbij en het is geen particuliere verkoop, en die Frits op MF reageert niet op zijn eigen advertentie
Moet toch wel eerst écht die pilot powers monteren. Soms dan storm ik op een bocht af, heb ik de neiging om hem er in te hoeken en dan denk ik, oja, kut, toerbanden doe maar nietquote:Op zondag 10 april 2011 21:17 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Juist CP.
Als ik een keer een bike ter beschikking heb keertje rond knallen.
Wil je wel is op die TRX zien knallen. Kan ik t opnemen terwijl ik achter je aan rijd
dat zal zeker maar voor 1000 euro kan het mij niet zo heel veel schelen, en wat ik niet zelf kan repareren aan die brommers moeten ze nog uitvindenquote:
Heb hier een bandenwisselapparaat staanquote:Op zondag 10 april 2011 21:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Moet toch wel eerst écht die pilot powers monteren. Soms dan storm ik op een bocht af, heb ik de neiging om hem er in te hoeken en dan denk ik, oja, kut, toerbanden doe maar niet
Goed om te onthoudenquote:Op zondag 10 april 2011 21:20 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Heb hier een bandenwisselapparaat staan
tsk en dat op de openbare weg..quote:Op zondag 10 april 2011 21:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Soms dan storm ik op een bocht af, heb ik de neiging om hem er in te hoeken en dan denk ik, oja, kut, toerbanden doe maar niet
Zet em maar bij note nr 10quote:
Volgens mij verdien jij nog aan school ookquote:Op zondag 10 april 2011 21:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nee dat niet maar die draai ik wel even op school
Was het maar zon feestquote:Op zondag 10 april 2011 21:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Volgens mij verdien jij nog aan school ook
D'r passen geen plaatjes op die kleine brieffiesquote:Op zondag 10 april 2011 21:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zet em maar bij note nr 10
Dan eet ik em later op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Als je relaxed dingetjes voor jezelf kunt fiksen is dat ook weer wat waard natuurlijkquote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Was het maar zon feestHet kost me alleen heel veel tijd en geld.
quote:Op zondag 10 april 2011 21:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
D'r passen geen plaatjes op die kleine brieffies![]()
Kan jij d'r maar 10 zien trouwens ?
Heb ik er meer dan 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leugens![]()
daar is de conciërge toch voor.quote:Op zondag 10 april 2011 21:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou relaxed dingetjes voor mezelf fixxen is er ook niet helemaal meer bij... Is 1 docent die het wel leuk vind en waarvan ik eigenlijk alles mag, maar die andere is een chagerijn... Snap niet waarom die op een school werkt, ondersteunende factor (eigk hoeven ze alleen het slot vd deur af te halen voor me, rest kan ik zelf) is er laag.
En anderhalve week terug zat ik nog elke dag tot half 7 half 8 op school![]()
Je doet een technische opleiding neem ik aan ?quote:Op zondag 10 april 2011 21:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou relaxed dingetjes voor mezelf fixxen is er ook niet helemaal meer bij... Is 1 docent die het wel leuk vind en waarvan ik eigenlijk alles mag, maar die andere is een chagerijn... Snap niet waarom die op een school werkt, ondersteunende factor (eigk hoeven ze alleen het slot vd deur af te halen voor me, rest kan ik zelf) is er laag.
En anderhalve week terug zat ik nog elke dag tot half 7 half 8 op school![]()
Misschien zie ik een beetje dubbelquote:
Komt zeker door de drank.quote:Op zondag 10 april 2011 22:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Misschien zie ik een beetje dubbel
Industrieel produkt ontwerpen.. hmm? en wat ontwerp je dan zoal? motoronderdelen?quote:Op zondag 10 april 2011 22:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
Industrieel Product Ontwerpen, in ons gebouw zit ook werktuigbouwkunde en electro. Hebben een modelbouw werkplaats met vrije toegang, en een metaalwerktplaats waar iemand bij moet zijn ivm ongelukken. Wel raar want in dat andere hok kan ook veel gebeuren
heej als er iemand met de haren in de draaibank komt, dan moet er toch iemand op de knop drukkenquote:Op zondag 10 april 2011 23:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Industrieel produkt ontwerpen.. hmm? en wat ontwerp je dan zoal? motoronderdelen?
Die leraren hebben wel meer taken als alleen een oogje in het zeil houden neem ik aan? of is een leraar tegenwoordig gewoon een opgewaardeerde babysitter?
Ligt eraan wie; types als Cage-oen geef je gewoon een trap na natuurlijkquote:Op zondag 10 april 2011 23:15 schreef densmee het volgende:
[..]
heej als er iemand met de haren in de draaibank komt, dan moet er toch iemand op de knop drukken
Hou je mond jongeeehquote:Op zondag 10 april 2011 20:18 schreef Anne het volgende:
OPM, leer eens om al die plaatjes en quotes in één post te plempen. kthxbye.
Jonguh? zit er een wak in je bril of wat?quote:
Ik heb lenzenquote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Sounddragon het volgende:
Jonguh? zit er een wak in je bril of wat?
Dan zitten ze ws verkeerd omquote:
nopequote:
Neh, jij wil te graag, en je hebt geen tettenquote:
checkquote:
Cagoen kijk eens in je schuur, staat jou cbr er nog?quote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je dat dinges gekocht
En wat ben je van plan dermee te doen
indien sarcastisch bedoeld: wennen hè? een semi-inhoudelijke post?quote:
OPM is degene die dat posttequote:Op maandag 11 april 2011 08:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Cagoen kijk eens in je schuur, staat jou cbr er nog?
Neequote:Op maandag 11 april 2011 15:10 schreef dribbel79 het volgende:
worden er komend weekend nog gezamelijke kilometers gemaakt?
3 circuit CBRen? Picsquote:Op maandag 11 april 2011 14:03 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
OPM is degene die dat postte
Of snap ik hem nu niet
En ik heb er al 3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eeuuh, verkeerd topic? Lestopicquote:Op maandag 11 april 2011 16:11 schreef rene90 het volgende:
En jullie hebben weer een lesser minder in dit topic, aangezien ik zojuist geslaagd ben
Wat een losersquote:Op maandag 11 april 2011 16:32 schreef rene90 het volgende:
Neuh, de users hier hebben/hadden het niet zo op lessers, dus vandaar even hier de mededeling
op de rest ook niet naar het schijntquote:Op maandag 11 april 2011 16:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
Neuh, de users hier hebben/hadden het niet zo op lessers, dus vandaar even hier de mededeling
Probeer hem is op de achtervelg te leggen kijken of je verschil merkt.quote:Op maandag 11 april 2011 17:53 schreef vannelle het volgende:
Vraagje:
Gister viel mij op dat er op mijn voorband "front use only" staat.
Waarom is dat?
Is dat omdat het loopvlak anders is dan een achterband? Zit het karkas anders in elkaar?
Ben hier echt benieuwd naar.
Daar heb ik nog niks van gemerktquote:Op maandag 11 april 2011 16:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 18:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Probeer hem is op de achtervelg te leggen kijken of je verschil merkt.
Ennuh draai nog een sjakkie
![]()
Weet je wel hoeveel werk dat is?quote:Op maandag 11 april 2011 18:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Probeer hem is op de achtervelg te leggen kijken of je verschil merkt.
Die anderhalve lambal die elke keer loopt te janken negeren we gewoonquote:Op maandag 11 april 2011 17:13 schreef cageon2 het volgende:
[..]
op de rest ook niet naar het schijnt
pasje met spoed aangevraagd neem ik aan?quote:Op maandag 11 april 2011 16:11 schreef rene90 het volgende:
En jullie hebben weer een lesser minder in dit topic, aangezien ik zojuist geslaagd ben
Ik denk inderdaad ook dat het met het karkas te maken heeft; een voorband wordt heel anders belast als een achterband natuurlijkquote:Op maandag 11 april 2011 17:53 schreef vannelle het volgende:
Vraagje:
Gister viel mij op dat er op mijn voorband "front use only" staat.
Waarom is dat?
Is dat omdat het loopvlak anders is dan een achterband? Zit het karkas anders in elkaar?
Ben hier echt benieuwd naar.
meer dan je tegenwoordig voor een K8 kwacker betaalt..quote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je dat dinges gekocht
En wat ben je van plan dermee te doen
Was een serieuze vraag? lolquote:Op maandag 11 april 2011 18:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel werk dat is?
Neuh, ik wissel de wielen wel gewoon om.
Maar ff serieus, iemand die dit weet?
Knmv stuurt route mobiel, een berger of de ANWB.quote:Op maandag 11 april 2011 19:49 schreef rene90 het volgende:
Vraagje, ik kan dit jaar gratis bij de KNMV blijven, omdat ik geslaagd ben. Alleen zag ik dat je ook hulp krijgt met je auto. Vandaar vroeg ik me af of het verstandig is mijn lidmaatschap voor de motor op te zeggen omdat ik het toch dubbelop heb dan. Iemand ervaring met KNMV voor motor/auto?
Vroeger was t allemaal gelijk. Anno nu is de achterband voornamelijk gericht op acceleratie en de voorband op remmen.quote:Op maandag 11 april 2011 21:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik kan nou eenmaal niet alles weten natuurlijk.
Voor en achterband even breed?quote:Op maandag 11 april 2011 21:50 schreef vannelle het volgende:
Thanks.
Had al zo'n vermoeden maar wist het niet zeker. En het viel me dit weekend pas voor het eerst op eerlijk gezegd.
Ik ben niet zo'n poetser dus zo vaak zie ik mijn banden niet van dichtbij. Met bandenspanning controleren natuurlijk wel maar dan let ik weer wat meer op het ventiel en zo.
Een 1000 niet gaan overschatten ehquote:Op maandag 11 april 2011 21:51 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
misschien deze motor maar eens beter gaan bekijken, lijkt me beter dan een 1000cc als beginner
cbr 1000f ruim 125 pkquote:Op maandag 11 april 2011 22:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een 1000 niet gaan overschatten eh
Alleen pk's zegt niet zoveel. Ook koppel en bij welk toerental alles vrij komt. (etc)quote:Op maandag 11 april 2011 22:08 schreef densmee het volgende:
[..]
cbr 1000f ruim 125 pk
cbr 750 hurrican 105 pk
toch een aardig verschil
Dat heb ik wel.quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
En de meest dominante factor, gewicht..
quote:Op maandag 11 april 2011 21:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Vroeger was t allemaal gelijk. Anno nu is de achterband voornamelijk gericht op acceleratie en de voorband op remmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 april 2011 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo zonder MF èhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beiden Honda's he. Wel iets om rekening mee te houden.quote:Op maandag 11 april 2011 22:08 schreef densmee het volgende:
[..]
cbr 1000f ruim 125 pk
cbr 750 hurrican 105 pk
toch een aardig verschil
Sja weet je zeker dat het aan het handvat ligt?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:32 schreef densmee het volgende:
ja bedankt ik ben benieuwd zaterdag ochtend halen en dan smiddags maar eens lekker een rondje tuffen, en het rechter handvat repareren want dat zit los, kun je gewoon draaien maakt overigens wel een hoop herrie dan als je dat tot het einde draait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |