SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Kloptquote:Op donderdag 7 april 2011 19:38 schreef Tankiej het volgende:
Dat is kip? Die op dat andere plaatje zijn zeker geen kippen
Scheelt toch weer een krat bierquote:Op donderdag 7 april 2011 20:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Klopt.
Vandaag oordoppies laten aanmeten;
[ afbeelding ]
Over zo'n 2 weken ophalen.
Prijs viel me mee.. dacht dat ze rond de 120-130 euro waren (partyplugs waren wel zo duur namelijk), maar ze waren 105 euro.
Heb al 2 paar otoplastiekenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:15 schreef Anne het volgende:
Beter dat jullie oordopjes dragen, ik tetter toch wel door.
Heey!quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:01 schreef bvvt het volgende:
[..]- hey -xx- doet ie het nog? of rij je tegenwoordig iets anders?
[..]
ik zal ff uit het raam kijken of je voorbij komt stuiven.
ps. plaatje gewisseld met sounddragon?
die komt er ook wel, maar ik moet eerst eens wat sparen en voor de tussentijd dacht ik dat dit wel een leuk apparaat was, en als het niks is dan gaat hij naar de sloop jammer dan van 500 euro.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:42 schreef Sounddragon het volgende:
Wat wil je ermee ?
Het is een redelijk heftig en zwaar ding, goed voor hoge snelheden op de snelweg, minder geweldig voor kort verkeer en druk bochtenwerk zoals dijkraggen.
Tevens wat die Richard er over zegt; wat meer info betreffende de motorisch/technische staat zou niet vervelend zijn.. voor 500¤ kun je ook niet teveel verwachten denk ik. 100.000+ km is aardig wat, moet hij wel kunnen hebben, maar dat ligt net als bij een vierwieler nogal aan het gepleegde onderhoud.
Als je denkt dat het wat zou kunnen zijn en het is in de buurt: ga ff kijken en zien wat je op de foto's niet ziet.
Kun jij niet beter een dikke allroad kopen om door het bos te crossen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |