Vroeger was t allemaal gelijk. Anno nu is de achterband voornamelijk gericht op acceleratie en de voorband op remmen.quote:Op maandag 11 april 2011 21:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik kan nou eenmaal niet alles weten natuurlijk.
Voor en achterband even breed?quote:Op maandag 11 april 2011 21:50 schreef vannelle het volgende:
Thanks.
Had al zo'n vermoeden maar wist het niet zeker. En het viel me dit weekend pas voor het eerst op eerlijk gezegd.
Ik ben niet zo'n poetser dus zo vaak zie ik mijn banden niet van dichtbij. Met bandenspanning controleren natuurlijk wel maar dan let ik weer wat meer op het ventiel en zo.
Een 1000 niet gaan overschatten ehquote:Op maandag 11 april 2011 21:51 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
misschien deze motor maar eens beter gaan bekijken, lijkt me beter dan een 1000cc als beginner
cbr 1000f ruim 125 pkquote:Op maandag 11 april 2011 22:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een 1000 niet gaan overschatten eh
Alleen pk's zegt niet zoveel. Ook koppel en bij welk toerental alles vrij komt. (etc)quote:Op maandag 11 april 2011 22:08 schreef densmee het volgende:
[..]
cbr 1000f ruim 125 pk
cbr 750 hurrican 105 pk
toch een aardig verschil
Dat heb ik wel.quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
En de meest dominante factor, gewicht..
quote:Op maandag 11 april 2011 21:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Vroeger was t allemaal gelijk. Anno nu is de achterband voornamelijk gericht op acceleratie en de voorband op remmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 april 2011 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo zonder MF čhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beiden Honda's he. Wel iets om rekening mee te houden.quote:Op maandag 11 april 2011 22:08 schreef densmee het volgende:
[..]
cbr 1000f ruim 125 pk
cbr 750 hurrican 105 pk
toch een aardig verschil
Sja weet je zeker dat het aan het handvat ligt?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:32 schreef densmee het volgende:
ja bedankt ik ben benieuwd zaterdag ochtend halen en dan smiddags maar eens lekker een rondje tuffen, en het rechter handvat repareren want dat zit los, kun je gewoon draaien maakt overigens wel een hoop herrie dan als je dat tot het einde draait
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |