Wat een losersquote:Op maandag 11 april 2011 16:32 schreef rene90 het volgende:
Neuh, de users hier hebben/hadden het niet zo op lessers, dus vandaar even hier de mededeling
op de rest ook niet naar het schijntquote:Op maandag 11 april 2011 16:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
Neuh, de users hier hebben/hadden het niet zo op lessers, dus vandaar even hier de mededeling
Probeer hem is op de achtervelg te leggen kijken of je verschil merkt.quote:Op maandag 11 april 2011 17:53 schreef vannelle het volgende:
Vraagje:
Gister viel mij op dat er op mijn voorband "front use only" staat.
Waarom is dat?
Is dat omdat het loopvlak anders is dan een achterband? Zit het karkas anders in elkaar?
Ben hier echt benieuwd naar.
Daar heb ik nog niks van gemerktquote:Op maandag 11 april 2011 16:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 18:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Probeer hem is op de achtervelg te leggen kijken of je verschil merkt.
Ennuh draai nog een sjakkie
![]()
Weet je wel hoeveel werk dat is?quote:Op maandag 11 april 2011 18:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Probeer hem is op de achtervelg te leggen kijken of je verschil merkt.
Die anderhalve lambal die elke keer loopt te janken negeren we gewoonquote:Op maandag 11 april 2011 17:13 schreef cageon2 het volgende:
[..]
op de rest ook niet naar het schijnt
pasje met spoed aangevraagd neem ik aan?quote:Op maandag 11 april 2011 16:11 schreef rene90 het volgende:
En jullie hebben weer een lesser minder in dit topic, aangezien ik zojuist geslaagd ben
Ik denk inderdaad ook dat het met het karkas te maken heeft; een voorband wordt heel anders belast als een achterband natuurlijkquote:Op maandag 11 april 2011 17:53 schreef vannelle het volgende:
Vraagje:
Gister viel mij op dat er op mijn voorband "front use only" staat.
Waarom is dat?
Is dat omdat het loopvlak anders is dan een achterband? Zit het karkas anders in elkaar?
Ben hier echt benieuwd naar.
meer dan je tegenwoordig voor een K8 kwacker betaalt..quote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je dat dinges gekocht
En wat ben je van plan dermee te doen
Was een serieuze vraag? lolquote:Op maandag 11 april 2011 18:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel werk dat is?
Neuh, ik wissel de wielen wel gewoon om.
Maar ff serieus, iemand die dit weet?
Knmv stuurt route mobiel, een berger of de ANWB.quote:Op maandag 11 april 2011 19:49 schreef rene90 het volgende:
Vraagje, ik kan dit jaar gratis bij de KNMV blijven, omdat ik geslaagd ben. Alleen zag ik dat je ook hulp krijgt met je auto. Vandaar vroeg ik me af of het verstandig is mijn lidmaatschap voor de motor op te zeggen omdat ik het toch dubbelop heb dan. Iemand ervaring met KNMV voor motor/auto?
Vroeger was t allemaal gelijk. Anno nu is de achterband voornamelijk gericht op acceleratie en de voorband op remmen.quote:Op maandag 11 april 2011 21:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik kan nou eenmaal niet alles weten natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |