tsk en dat op de openbare weg..quote:Op zondag 10 april 2011 21:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Soms dan storm ik op een bocht af, heb ik de neiging om hem er in te hoeken en dan denk ik, oja, kut, toerbanden doe maar niet
Zet em maar bij note nr 10quote:
Volgens mij verdien jij nog aan school ookquote:Op zondag 10 april 2011 21:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nee dat niet maar die draai ik wel even op school
Was het maar zon feestquote:Op zondag 10 april 2011 21:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Volgens mij verdien jij nog aan school ook
D'r passen geen plaatjes op die kleine brieffiesquote:Op zondag 10 april 2011 21:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zet em maar bij note nr 10
Dan eet ik em later op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Als je relaxed dingetjes voor jezelf kunt fiksen is dat ook weer wat waard natuurlijkquote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Was het maar zon feestHet kost me alleen heel veel tijd en geld.
quote:Op zondag 10 april 2011 21:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
D'r passen geen plaatjes op die kleine brieffies![]()
Kan jij d'r maar 10 zien trouwens ?
Heb ik er meer dan 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leugens![]()
daar is de conciërge toch voor.quote:Op zondag 10 april 2011 21:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou relaxed dingetjes voor mezelf fixxen is er ook niet helemaal meer bij... Is 1 docent die het wel leuk vind en waarvan ik eigenlijk alles mag, maar die andere is een chagerijn... Snap niet waarom die op een school werkt, ondersteunende factor (eigk hoeven ze alleen het slot vd deur af te halen voor me, rest kan ik zelf) is er laag.
En anderhalve week terug zat ik nog elke dag tot half 7 half 8 op school![]()
Je doet een technische opleiding neem ik aan ?quote:Op zondag 10 april 2011 21:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou relaxed dingetjes voor mezelf fixxen is er ook niet helemaal meer bij... Is 1 docent die het wel leuk vind en waarvan ik eigenlijk alles mag, maar die andere is een chagerijn... Snap niet waarom die op een school werkt, ondersteunende factor (eigk hoeven ze alleen het slot vd deur af te halen voor me, rest kan ik zelf) is er laag.
En anderhalve week terug zat ik nog elke dag tot half 7 half 8 op school![]()
Misschien zie ik een beetje dubbelquote:
Komt zeker door de drank.quote:Op zondag 10 april 2011 22:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Misschien zie ik een beetje dubbel
Industrieel produkt ontwerpen.. hmm? en wat ontwerp je dan zoal? motoronderdelen?quote:Op zondag 10 april 2011 22:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
Industrieel Product Ontwerpen, in ons gebouw zit ook werktuigbouwkunde en electro. Hebben een modelbouw werkplaats met vrije toegang, en een metaalwerktplaats waar iemand bij moet zijn ivm ongelukken. Wel raar want in dat andere hok kan ook veel gebeuren
heej als er iemand met de haren in de draaibank komt, dan moet er toch iemand op de knop drukkenquote:Op zondag 10 april 2011 23:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Industrieel produkt ontwerpen.. hmm? en wat ontwerp je dan zoal? motoronderdelen?
Die leraren hebben wel meer taken als alleen een oogje in het zeil houden neem ik aan? of is een leraar tegenwoordig gewoon een opgewaardeerde babysitter?
Ligt eraan wie; types als Cage-oen geef je gewoon een trap na natuurlijkquote:Op zondag 10 april 2011 23:15 schreef densmee het volgende:
[..]
heej als er iemand met de haren in de draaibank komt, dan moet er toch iemand op de knop drukken
Hou je mond jongeeehquote:Op zondag 10 april 2011 20:18 schreef Anne het volgende:
OPM, leer eens om al die plaatjes en quotes in één post te plempen. kthxbye.
Jonguh? zit er een wak in je bril of wat?quote:
Ik heb lenzenquote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Sounddragon het volgende:
Jonguh? zit er een wak in je bril of wat?
Dan zitten ze ws verkeerd omquote:
nopequote:
Neh, jij wil te graag, en je hebt geen tettenquote:
checkquote:
Cagoen kijk eens in je schuur, staat jou cbr er nog?quote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je dat dinges gekocht
En wat ben je van plan dermee te doen
indien sarcastisch bedoeld: wennen hč? een semi-inhoudelijke post?quote:
OPM is degene die dat posttequote:Op maandag 11 april 2011 08:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Cagoen kijk eens in je schuur, staat jou cbr er nog?
Neequote:Op maandag 11 april 2011 15:10 schreef dribbel79 het volgende:
worden er komend weekend nog gezamelijke kilometers gemaakt?
3 circuit CBRen? Picsquote:Op maandag 11 april 2011 14:03 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
OPM is degene die dat postte
Of snap ik hem nu niet
En ik heb er al 3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eeuuh, verkeerd topic? Lestopicquote:Op maandag 11 april 2011 16:11 schreef rene90 het volgende:
En jullie hebben weer een lesser minder in dit topic, aangezien ik zojuist geslaagd ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |