Moet toch wel eerst écht die pilot powers monteren. Soms dan storm ik op een bocht af, heb ik de neiging om hem er in te hoeken en dan denk ik, oja, kut, toerbanden doe maar nietquote:Op zondag 10 april 2011 21:17 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Juist CP.
Als ik een keer een bike ter beschikking heb keertje rond knallen.
Wil je wel is op die TRX zien knallen. Kan ik t opnemen terwijl ik achter je aan rijd
dat zal zeker maar voor 1000 euro kan het mij niet zo heel veel schelen, en wat ik niet zelf kan repareren aan die brommers moeten ze nog uitvindenquote:
Heb hier een bandenwisselapparaat staanquote:Op zondag 10 april 2011 21:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Moet toch wel eerst écht die pilot powers monteren. Soms dan storm ik op een bocht af, heb ik de neiging om hem er in te hoeken en dan denk ik, oja, kut, toerbanden doe maar niet
Goed om te onthoudenquote:Op zondag 10 april 2011 21:20 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Heb hier een bandenwisselapparaat staan
tsk en dat op de openbare weg..quote:Op zondag 10 april 2011 21:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Soms dan storm ik op een bocht af, heb ik de neiging om hem er in te hoeken en dan denk ik, oja, kut, toerbanden doe maar niet
Zet em maar bij note nr 10quote:
Volgens mij verdien jij nog aan school ookquote:Op zondag 10 april 2011 21:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nee dat niet maar die draai ik wel even op school
Was het maar zon feestquote:Op zondag 10 april 2011 21:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Volgens mij verdien jij nog aan school ook
D'r passen geen plaatjes op die kleine brieffiesquote:Op zondag 10 april 2011 21:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zet em maar bij note nr 10
Dan eet ik em later op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Als je relaxed dingetjes voor jezelf kunt fiksen is dat ook weer wat waard natuurlijkquote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Was het maar zon feestHet kost me alleen heel veel tijd en geld.
quote:Op zondag 10 april 2011 21:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
D'r passen geen plaatjes op die kleine brieffies![]()
Kan jij d'r maar 10 zien trouwens ?
Heb ik er meer dan 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leugens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |