Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie![]()
* wel.o.k haakt even afquote:Op maandag 4 april 2011 13:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
goed zo, Mart, welke kleur is het dan wel?
vroegahquote:
Ikke ikke! Samen met MPG.quote:Op maandag 4 april 2011 13:44 schreef Kuukske het volgende:
Shit, ik zit met dat deuntje van Boes in m'n hoofd. Wiens schuld is dat?
quote:Op maandag 4 april 2011 13:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat vandaag niet helemaal mijn dag is.
Huilende mensen op kantoor
quote:
heb je het rooster ZOOO verpest??quote:Op maandag 4 april 2011 13:44 schreef Symphonic het volgende:
Ach, Boes valt wel mee, ik heb zaterdag de hele dag Kusjesdag van K3 in mijn kop gehad.quote:
Leuk!quote:Op maandag 4 april 2011 13:46 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 april 2011 13:46 schreef suikertaartje het volgende:
Oh die zijn zooooo coolquote:Op maandag 4 april 2011 13:46 schreef suikertaartje het volgende:
Tofquote:Op maandag 4 april 2011 13:46 schreef suikertaartje het volgende:
Sorryquote:Op maandag 4 april 2011 13:44 schreef Kuukske het volgende:
Shit, ik zit met dat deuntje van Boes in m'n hoofd. Wiens schuld is dat?
Same here.quote:
Nee de managers worden hier gewoon een voor een afgebrand.quote:
Ah, op mijn werk vallen ze ook allemaal omquote:Op maandag 4 april 2011 13:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee de managers worden hier gewoon een voor een afgebrand.
En nu is deze aan de beurt geloof ik. Iets met teveel taken enzo
Dus eigenlijk worden ze toch wel een beetje geroosterd?quote:Op maandag 4 april 2011 13:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
das echt kutquote:Op maandag 4 april 2011 13:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMGquote:
Ha dich!quote:
als er een mini-barretje komt, wil je dan met mij mee gaan shoppen??quote:
Weet je wat ik doe?quote:Op maandag 4 april 2011 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
das echt kut
[..]
OMG
Waar heb je ze vandaan?
Ofnee, vertel maar niet, dat is misschien beter
OMGquote:Op maandag 4 april 2011 13:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk worden ze toch wel een beetje geroosterd?.
jaaaaa, hou jij van retrokinderdingies?quote:Op maandag 4 april 2011 13:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als er een mini-barretje komt, wil je dan met mij mee gaan shoppen??
zulke leuke dingetjes!
quote:Op maandag 4 april 2011 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je wat ik doe?
Jou eentje van die 30 sturen![]()
ik heb ze van ehm..zeggikniet!
zie afbeeldingslocatie
Latersquote:
Dag meisjequote:
Bohquote:Op maandag 4 april 2011 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je wat ik doe?
Jou eentje van die 30 sturen![]()
ik heb ze van ehm..zeggikniet!
zie afbeeldingslocatie
Dat vind ik toch zo'n toffe uitdrukking.quote:Op maandag 4 april 2011 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Boh
Dan haak ik een muts voor je!
Oh...wacht...
Potver, nou keek ik
Mijn portemonnee van uienleer
quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Boh
Oh...wacht...
Potver, nou keek ik
1200 km? Dat heb ik dit hele jaar bij elkaar nog niet eens gereden... ik kom aan de 1000 ongeveerquote:Op maandag 4 april 2011 13:54 schreef JJH het volgende:
Holy cannoli!
Dik 1700km vorige week.
Meestal zit ik rond de 1200 ofzo.
Maar zo duur zijn die losse niet, en verzendkosten is ook maar een beetjequote:Op maandag 4 april 2011 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Boh
Oh...wacht...
Potver, nou keek ik
Haiquote:
ik vind cuteness.com ook zo fantastischquote:Op maandag 4 april 2011 13:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar zo duur zijn die losse niet, en verzendkosten is ook maar een beetje![]()
En je krijgt een handgeschreven kaartje erbij van de mensen, en mijn pakketje was nog ingepakt ook![]()
![]()
![]()
Ik vind die site zooooo fijn, af en toe kan ik me gewoon niet bedwingen en moet ik iets bestellen
Ik zit aan de 70, 80k op jaarbasis.quote:Op maandag 4 april 2011 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
1200 km? Dat heb ik dit hele jaar bij elkaar nog niet eens gereden... ik kom aan de 1000 ongeveer.
dat zei je nietquote:Op maandag 4 april 2011 13:58 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind cuteness.com ook zo fantastisch
Daar komen bijna al mijn lucky stars papiertjes vandaan
quote:Op maandag 4 april 2011 13:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaaaa, hou jij van retrokinderdingies?
want ik weet genoeg![]()
ook wel voor heul duur, maar dat vinden jullie snobs toch niet erg![]()
* Muck prikt in je oogquote:Op maandag 4 april 2011 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat zei je niet![]()
nee hoor.
lalalalalaaaa, I can't read you, lalalalalaaaa
Whut? Zelfs ik rij meer, volgens mijquote:Op maandag 4 april 2011 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
1200 km? Dat heb ik dit hele jaar bij elkaar nog niet eens gereden... ik kom aan de 1000 ongeveer.
ah ja, goed gecombineerde retro, daar ben ik ook vanquote:Op maandag 4 april 2011 13:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik hou wel van een beetje retro.. maar wel goed gecombineerd en ook enorm van barok
jij krijgt mooi geen kaartje meerquote:
Ik heb een heeeeele oude salontafelquote:Op maandag 4 april 2011 14:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ah ja, goed gecombineerde retro, daar ben ik ook van![]()
wil je zien welke deurknopjes Thijs aan zijn kastdeuren heeft?![]()
barok..voor een baby...oei
Het was voor je eigen veiligheidquote:Op maandag 4 april 2011 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij krijgt mooi geen kaartje meer![]()
pm je adres eens?
mja.. barok nu voor de trouwkaartquote:Op maandag 4 april 2011 14:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ah ja, goed gecombineerde retro, daar ben ik ook van![]()
wil je zien welke deurknopjes Thijs aan zijn kastdeuren heeft?![]()
barok..voor een baby...oei
al een foto update gedaan??quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 14:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. barok nu voor de trouwkaarten een muur is behangen met barok
wel geheel wit anders is het ook te overweldigend..
kastdeurknopjes!
(eens kijken of ik ze hier kan zien)
ohhhquote:Op maandag 4 april 2011 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en een olifant, maar die staat niet online geloof ik
kjuut!quote:Op maandag 4 april 2011 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en een olifant, maar die staat niet online geloof ik
dan drink je maar water..quote:
De Flow?quote:Op maandag 4 april 2011 14:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kjuut!
heb je zeker ok een abbonnement op de flow??
HIER een van de keuzes voor de trouwkaart hopelijk krijgen we de proefexemplaren deze week nog
quote:Op maandag 4 april 2011 14:03 schreef Muck het volgende:
[..]
ohhh
we zoeken nog toffe voor de nieuwe kasten in de eetkamer
Die is erquote:Op maandag 4 april 2011 14:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dan drink je maar water..![]()
zou er ook aanmaaklimonade in cola smaak zijn??
ohhhquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 14:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Die is er
Maar dat is vies joh
[..]
ohhh
Maar de deurtjes zijn blauw, dus ik denk niet dat het heel mooi is
Je hebt ook van die SodaClub dingen, de sinas en de cassis daarvan is nog wel te doen, maar de cola is niet zuipen joh!quote:Op maandag 4 april 2011 14:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Die is er
Maar dat is vies joh
[..]
ohhh
Maar de deurtjes zijn blauw, dus ik denk niet dat het heel mooi is
hej bemoei jij je er eens niet meequote:Op maandag 4 april 2011 14:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dan drink je maar water..![]()
zou er ook aanmaaklimonade in cola smaak zijn??
TJ,we nemen een kindquote:Op maandag 4 april 2011 14:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
daar staat de olifant ook bij
Brrr, inderdaadquote:Op maandag 4 april 2011 14:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt ook van die SodaClub dingen, de sinas en de cassis daarvan is nog wel te doen, maar de cola is niet zuipen joh!
Ik moet nog brood halen, dus dan kan ik wel drinken meebrengenquote:Op maandag 4 april 2011 14:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
hej bemoei jij je er eens niet meeof ik kom bij jou eten
durumquote:Op maandag 4 april 2011 14:11 schreef JJH het volgende:
Wat zal ik eten vandaag? Ik moet zo boodschappen doen, maar ik heb werkelijk waar géén idee.
Klinkt anders als een puik plan. Eten bij Barbabequote:Op maandag 4 april 2011 14:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
hej bemoei jij je er eens niet meeof ik kom bij jou eten
Ben jij eigenlijk wel een mannetje?quote:Op maandag 4 april 2011 14:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Nèh.
Ik denk dat ik een maaltijdsalade met pasta ga maken.
My godquote:Op maandag 4 april 2011 14:15 schreef Symphonic het volgende:
Zo, dat was de volgende met een trillend lipje
Gaat goed zo
quote:Op maandag 4 april 2011 14:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die heeft een verzuimpercentage van 70% in zijn team
quote:Op maandag 4 april 2011 14:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
WTFquote:Op maandag 4 april 2011 14:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Naar werk ga ik met de trein, en rijd ik hooguit 14 km per dag naar het station... af en toe eens wat verder voor werk of vrienden. Ik denk dat ik in totaal sinds ik mijn rijbewijs heb zo'n 75k km heb gereden of zoquote:
*checked*quote:Op maandag 4 april 2011 14:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk wel een mannetje?
jaquote:Op maandag 4 april 2011 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
er zijn te veel mooie dingen in de wereld
Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar?quote:Op maandag 4 april 2011 14:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik ook maar eens wat doenquote:Op maandag 4 april 2011 14:23 schreef Muck het volgende:
balkon vegen
Was ophangen, boodschap doen, foto's uploaden, balkon vegen![]()
Ja, maar je vond de deurknopjes en de kaartjes ook al leukquote:Op maandag 4 april 2011 14:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon leuk om te doen. En lekker.En voooral ook makkelijk!
Die deurknopjes heb ik niet op gereageerd, kaartje vond ik inderdaad tof.quote:Op maandag 4 april 2011 14:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar je vond de deurknopjes en de kaartjes ook al leuk
Gat-verdamme.quote:Op maandag 4 april 2011 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
Gadverdammevieze mensen
Zit op de wc in het ziekenhuis, ligt er op de grond wc papie in een puntje met poep eraanAlsof ze hem zo in de poeperd hebben gestoken
Wat zijn mensen toch goor
Lijkt mij vrij normaal hoor, wc-papier in je achteruitgang stoppen om de boel schoon te vegen... alleen was dit dan iemand die niet in de wc-pot kon mikkenquote:Op maandag 4 april 2011 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
Gadverdammevieze mensen
Zit op de wc in het ziekenhuis, ligt er op de grond wc papie in een puntje met poep eraanAlsof ze hem zo in de poeperd hebben gestoken
en bedankt voor de informatiequote:Op maandag 4 april 2011 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
Gadverdammevieze mensen
Oh, sorry, maar dan nogquote:Op maandag 4 april 2011 14:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Die deurknopjes heb ik niet op gereageerd, kaartje vond ik inderdaad tof.
Ieuwl. TMIquote:Op maandag 4 april 2011 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
Gadverdammevieze mensen
Ik kreeg ooit de vraag of ik zo vies was dat ik keek naar mijn wc-papier als ik had gepoept.quote:Op maandag 4 april 2011 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij normaal hoor, wc-papier in je achteruitgang stoppen om de boel schoon te vegen... alleen was dit dan iemand die niet in de wc-pot kon mikken.
* Kuukske schuift schaaltje fruit weer terug richting koelkast.quote:Op maandag 4 april 2011 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
Gadverdammevieze mensen
Sommige mensen zijn nou eenmaal gekquote:Op maandag 4 april 2011 14:34 schreef DaMart het volgende:
Hoe kan iemand die suikerkaartjes nou niet tof vinden!
Zaten er aamb... aardbeien in?quote:Op maandag 4 april 2011 14:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
* Kuukske schuift schaaltje fruit weer terug richting koelkast..
Gelukkig niet.quote:
Ik kijk ook altijd even hoor. Anders blijf je uren vegen terwijl het al lang niet meer nodig isquote:Op maandag 4 april 2011 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit de vraag of ik zo vies was dat ik keek naar mijn wc-papier als ik had gepoept.
Mijn wedervraag hoe je anders moest weten of het schoon was vonden ze maar raar
Jawelquote:Op maandag 4 april 2011 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
jullie worden nu toch niet echt misselijk van een verhaaltje over poep aan een papiertje?
Echtquote:Op maandag 4 april 2011 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij normaal hoor, wc-papier in je achteruitgang stoppen om de boel schoon te vegen... alleen was dit dan iemand die niet in de wc-pot kon mikken.
Dus ik mag als man niet koken en kaartjes leuk vinden.quote:
Neuh, mijn zus wel. Die kan ik er altijd zo heerlijk mee pesten.quote:Op maandag 4 april 2011 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
jullie worden nu toch niet echt misselijk van een verhaaltje over poep aan een papiertje?
Dat mag je juist wel, ik was in aanbiddingsmodus, zag je dat niet?quote:Op maandag 4 april 2011 14:36 schreef JJH het volgende:
Dus ik mag als man niet koken en kaartjes leuk vinden.
Nou, dan ga ik wel een buffel vangen en rauw opeten hoor!
o.quote:Op maandag 4 april 2011 14:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat mag je juist wel, ik was in aanbiddingsmodus, zag je dat niet?
En een vrouwmensch aan dr haren naar je hut slepenquote:Op maandag 4 april 2011 14:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus ik mag als man niet koken en kaartjes leuk vinden.
Nou, dan ga ik wel een buffel vangen en rauw opeten hoor!
Dan zal ik maar niet zeggen hoe het eruitzagquote:Op maandag 4 april 2011 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
Bruin zeker?quote:Op maandag 4 april 2011 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen hoe het eruitzag![]()
Echt niet. Sammeke Gooris wel hèhè.quote:Op maandag 4 april 2011 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2011 14:36 schreef JJH het volgende:
Neuh, mijn zus wel. Die kan ik er altijd zo heerlijk mee pesten.
quote:
loop even langs het stationquote:Op maandag 4 april 2011 14:38 schreef JJH het volgende:
Wat een heerlijk weertje trouwens, het liefst zou ik op de fiets boodschappen gaan doen. Maar die heb ik niet.
van mij mag het hoorquote:Op maandag 4 april 2011 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 april 2011 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
loop even langs het station
Heb je geen foto gemaakt?quote:Op maandag 4 april 2011 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met stukkiesquote:Op maandag 4 april 2011 14:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Bruin zeker?
Nog andere interessante pasteltinten?
Zeg niet bij de hornbachquote:Op maandag 4 april 2011 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was wel dichtbij de Efteling zaterdag. Ik was in Dongen, dat ligt er toch dichtbij?
Ik heb een nieuwe tuinset gekocht bij.... weet even niet meer hoe het heetMaar erg goedkoop
Neeejuh. Ze is bij Cranenbroek geweest.quote:Op maandag 4 april 2011 14:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zeg niet bij de hornbach
en dongen is voor mij ook 10 min fietsen
ok, hornbach is bij mij de brug overquote:Op maandag 4 april 2011 14:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neeejuh. Ze is bij Cranenbroek geweest.
Ha die Toekquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
ThuisMoe
Zal ik nog even gaan slapen of vanavond gewoon achterlijk vroeg naar bed?
Haiquote:
Nee heb Muck niet gevonden!quote:Op maandag 4 april 2011 14:45 schreef RockNijntje het volgende:
Ha die ToekMuck's snor nog gevonden?
vermoeide MZquote:Op maandag 4 april 2011 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
ThuisMoe
Zal ik nog even gaan slapen of vanavond gewoon achterlijk vroeg naar bed?
sollicitatie?quote:Op maandag 4 april 2011 14:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiHoe is het met jou dan? Is het leren nog gelukt?
Neh, dan heb ik helemaal geen dag meer
Oh, 2e afwijzing binnen
Met mij is het goed hoorquote:Op maandag 4 april 2011 14:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, 2e afwijzing binnen
Jumbo?quote:Op maandag 4 april 2011 14:50 schreef JJH het volgende:
Ik ga de plaatselijk Jumbo eens met een bezoekje vereren.
Haiquote:Op maandag 4 april 2011 14:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, 2e afwijzing binnen
ja ze hebben me weer aardig te pakken gehad!quote:
Nee, een datingverzoekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ah, dat heb ik ook gehad toen ik in een bejaardenhuis werktequote:Op maandag 4 april 2011 14:34 schreef sararaats het volgende:
Ik heb eens gehad dat zelfs de muren vol kak hingen.
Hadden de bejaarden hun poeperd aan de muur afgekuist.
Dat was tijdens m'n stage voor verzorgende bij demente bejaarden.
Lekkerquote:Op maandag 4 april 2011 14:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met mij is het goed hoorEn ik hoefde voor vandaag alleen Engels te leren, een paar proefwerken zijn verzet, dus al met al toch nog een vrij rustige week
Haiquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 14:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja ze hebben me weer aardig te pakken gehad!
Ik had dat met verstandelijk gehandicapten, er was er eentje die deed dat standaard...quote:Op maandag 4 april 2011 14:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik ook gehad toen ik in een bejaardenhuis werkte
Bejaarden die gingen vingerverven met hun eigen uitwerpselen
quote:Op maandag 4 april 2011 14:55 schreef RockNijntje het volgende:
Een 1 voor multitasken; ik was een tosti aan het maken en aan het FOK!en op mobiel, deed ik bijna mijn telefoon in het tosti-ijzer
quote:Op maandag 4 april 2011 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, een datingverzoekSolliciteren is nooit leuk. Je word zo vaak afgewezen, maar er is altijd een keer dat je aangenomen word. En dat gaat snel gebeuren ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja, het was inderdaad vaste prikquote:Op maandag 4 april 2011 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had dat met verstandelijk gehandicapten, er was er eentje die deed dat standaard...Als je em alleen liet poepen dan zat de hele plee eronder
*drukt op het gaspedaal van de KSCquote:Op maandag 4 april 2011 14:58 schreef JJH het volgende:
Ik ben dus ff de deur uit, niet te snel gaan hè?
Komt wel goedquote:Op maandag 4 april 2011 14:57 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Solliciteren is nooit leuk. Je word zo vaak afgewezen, maar er is altijd een keer dat je aangenomen word. En dat gaat snel gebeuren ook.
Was leuk joh, mocht ie een keer mee naar een verjaardag van een collega, mag jij raden wat er gebeurde?quote:
Het is echt maandag en iets met huilende mensen en trillende lipjesquote:Op maandag 4 april 2011 14:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[
Hai![]()
Ach, komt goed, ik wil gewoon die uber coole baan waar ik het van het weekend over had![]()
Leef jij nog een beetje?
Okido meneer de taxichauffeurquote:Op maandag 4 april 2011 14:58 schreef JJH het volgende:
Ik ben dus ff de deur uit, niet te snel gaan hè?
quote:Op maandag 4 april 2011 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt wel goedIk ben allang blij dat ik op het punt zit dat ik denk dat ik het wel ga redden om weer te werken
Dus ik moet wel een leuke baan gaan vinden
![]()
[..]
Was leuk joh, mocht ie een keer mee naar een verjaardag van een collega, mag jij raden wat er gebeurde?![]()
Ik ook niet met die verstandelijk gehandicaptenquote:Op maandag 4 april 2011 15:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel lang in dat bejaardenhuis gewerkt
quote:Op maandag 4 april 2011 15:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is echt maandag en iets met huilende mensen en trillende lipjes
Ik ben blij als het tijd is
Die baan in Zwolle klinkt inderdaad heel gaaf
Duitslandquote:Op maandag 4 april 2011 15:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was gister nog in Duitsland, 200 op de teller, harder wilde ie niet.
Het is net daten dusquote:Op maandag 4 april 2011 14:57 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Solliciteren is nooit leuk. Je word zo vaak afgewezen, maar er is altijd een keer dat je aangenomen word. En dat gaat snel gebeuren ook.
een sollicitatie die geen haar wil en ijzer in het gezicht heeftquote:
Dat zei ik toch?quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, een datingverzoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 4 april 2011 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook niet met die verstandelijk gehandicaptenWeet je wat diezelfde gast deed? Poedelnaakt voor de voordeur (met veel glas) gaan zitten met z'n handen over z'n zakie
![]()
Ik ook biiiijnaquote:
Ja, zoietsquote:Op maandag 4 april 2011 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een sollicitatie die geen haar wil en ijzer in het gezicht heeft
Ja, maar ik verduidelijkte het nog even voor JJHquote:
met vlagen!quote:Op maandag 4 april 2011 15:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook biiiijna
Niet zo druk op je werk dus?
Cranenbroekquote:Op maandag 4 april 2011 14:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neeejuh. Ze is bij Cranenbroek geweest.
Ja, lekkerquote:Op maandag 4 april 2011 15:03 schreef Muck het volgende:
[..]
![]()
Ik moest op mijn eerste dag in mijn eentje kamers schoonmaken op de gesloten afdeling.
Dat laat je een veertienjarige toch niet doen?
werken op je 14equote:Op maandag 4 april 2011 15:03 schreef Muck het volgende:
[..]
![]()
Ik moest op mijn eerste dag in mijn eentje kamers schoonmaken op de gesloten afdeling.
Dat laat je een veertienjarige toch niet doen?
Niet eens de Jumbo in Venloquote:Op maandag 4 april 2011 14:50 schreef JJH het volgende:
Ik ga de plaatselijk Jumbo eens met een bezoekje vereren.
Je moest een dwangbuis aan?quote:Op maandag 4 april 2011 15:05 schreef sararaats het volgende:
Ik heb zelfs die opleiding niet afgemaakt
Was gebuisd voor 1 vak in de eerste module.
Sorry, maar waar heb je het over?quote:Op maandag 4 april 2011 15:05 schreef sararaats het volgende:
Ik heb zelfs die opleiding niet afgemaakt
Was gebuisd voor 1 vak in de eerste module.
Heb je serieus nog nooit gewerkt?quote:Op maandag 4 april 2011 15:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
werken op je 14eik voel me nogal lui nu
Echt heel erg vind ik datquote:Op maandag 4 april 2011 15:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, lekkerDat had ik ook hoor, eerste dag op een groep dementerende bejaarden als vakantiekracht, laten ze je vanaf half 1 alleen, ik was ook 18
Ze lieten ook stagiaires alleen nachtdienst draaien
Echt slecht in de zorg, die personeelskrapte...
Ik heb sinds mijn 14e eigenlijk altijd wel gewerktquote:Op maandag 4 april 2011 15:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
werken op je 14eik voel me nogal lui nu
Oh ja, kranten bezorgde ik ook sinds ik een jaar of 12 was!quote:Op maandag 4 april 2011 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, maar waar heb je het over?
[..]
Heb je serieus nog nooit gewerkt?![]()
Ik heb echt vanaf mijn 11/12e denk ik wel gewerkt, folders lopen en later schoonmaken enzo
Ik werk ook al vanaf mijn 14dequote:Op maandag 4 april 2011 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, maar waar heb je het over?
[..]
Ik heb echt vanaf mijn 11/12e denk ik wel gewerkt, folders lopen en later schoonmaken enzo
Ja, ik vind dat ook zo erg en ik snap je pappie helemaalquote:Op maandag 4 april 2011 15:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt heel erg vind ik dat
Nu begrijp ik ook veel beter dat mijn pa helemaal uit zijn plaat ging
[..]
Ik heb sinds mijn 14e eigenlijk altijd wel gewerkt
Nou ja, tot nu toe dan
Ja preciesquote:Op maandag 4 april 2011 15:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh ja, kranten bezorgde ik ook sinds ik een jaar of 12 was!
Dan moet ie eerst een visum aanvragen.quote:
Nog nooitquote:Op maandag 4 april 2011 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wat is gebuisd?quote:
IDkaart of paspoort is voldoendequote:Op maandag 4 april 2011 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet ie eerst een visum aanvragen.
Gebuisd is gezopen toch? Tenminste in 't Venloos betekent buizen zuipenquote:Op maandag 4 april 2011 15:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar wat is gebuisd?
Dit is fok.nl he, niet .be
Zoals Mart al zei, dwangbuisquote:Op maandag 4 april 2011 15:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar wat is gebuisd?
Ik heb niet echt geld nodig...quote:Op maandag 4 april 2011 15:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hup ergens inschijven en aan het werk, is goed voor je en je portomonee
Ik nu ook welquote:Op maandag 4 april 2011 15:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook zo erg en ik snap je pappie helemaal![]()
Ja, dat dus!quote:Ja preciesAls ik wat wilde dan moest ik werken en sparen
Volgens mij ben jij ook geen verkwister, dat maakt het misschien ook wel iets andersquote:
Niet geslaagdquote:Op maandag 4 april 2011 15:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar wat is gebuisd?
Ik zal Danny vragen of we voortaan per post moeten gaan betalenquote:
Ja jeetje...quote:Op maandag 4 april 2011 15:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik nu ook wel
Ik kwam elke dag helemaal gebroken thuis, en ben meerdere keren in huilen uitgebarsten omdat ik het niet trok.
Bejaarden die uit bed kukelen, terwijl je niets mag doen, omdat je daar niet voor opgeleid bent, bejaarden die in hun broek pissen, schijt aan de muren, kwijlen op hun brood
[..]
Ja, dat dus!
Wordt je zelfstandig van
Ik was een van de weinigen op school die niet uitging van hertentamens, omdat ik mijn studie volledig zelf betaalde. Natuurlijk vond ik dat niet altijd even eerlijk, maar achteraf gezien heeft het me wel ontzettend zelfstandig gemaakt en de waarde van geld leren kennen.
Halloquote:
Ik geef niet veel uit neequote:Op maandag 4 april 2011 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook geen verkwister, dat maakt het misschien ook wel iets anders
Goed plan.quote:Op maandag 4 april 2011 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal Danny vragen of we voortaan per post moeten gaan betalen
Irritant hè!quote:Op maandag 4 april 2011 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
man, wat kan aangekoekt snot hardnekkig zijn
Ik heb de rest van die zomer extra kranten bezorgd en mijn pa met klusjes geholpenquote:
Zo, echt welquote:En vooral dat laatste.. Als ik zie door wat voor onzinnige dingen de meesten in de schulden komen ben ik erg blij met mijn opvoeding
quote:Op maandag 4 april 2011 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hallo
Fixed en kusje op je hoofd
Als ik zie hoe sommige stagiaires met geld omgaan bij onsquote:
dan is het dag Fok voor mij en velenquote:Op maandag 4 april 2011 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal Danny vragen of we voortaan per post moeten gaan betalen
Iehhhhquote:Op maandag 4 april 2011 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
nee, die doen noooooit smerige dingenquote:Op maandag 4 april 2011 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Iehhhh
TJ laat maar, houd je broek maar aan, we nemen wel een kat!
Bedankt voor deze fijne infoquote:Op maandag 4 april 2011 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
Of een lening om te verhuizen terwijl je gewoon salaris hebt en thuis woontquote:Op maandag 4 april 2011 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb de rest van die zomer extra kranten bezorgd en mijn pa met klusjes geholpen
[..]
Zo, echt wel
Dat ik nu aardig in de problemen zit, is verre van mijn eigen schuld, maar ik vind het zo erg!
Hoe kunnen mensen dat in godsnaam goedpraten voor zichzelf? Een lening om op vakantie te gaan? Whut?
Ik kreeg vanaf mijn 4e al zakgeld (toen nog van mijn oma). Dat klinkt misschien heel erg verwend, maar ik weet nu wel hoe ik met geld om moet gaan... en als ik sommigen ziequote:Op maandag 4 april 2011 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik zie hoe sommige stagiaires met geld omgaan bij onsDie gaan het echt moeilijk hebben als ze wel dingen zelf moeten betalen
Dat zal bij jou ook wel meevallen, fijn zo'n verstandige puber
![]()
Haiquote:
Minder smerig dan kindjes denk ikquote:Op maandag 4 april 2011 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, die doen noooooit smerige dingen
quote:Op maandag 4 april 2011 15:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kreeg vanaf mijn 4e al zakgeld (toen nog van mijn oma). Dat klinkt misschien heel erg verwend, maar ik weet nu wel hoe ik met geld om moet gaan... en als ik sommigen zie
Uhu, als ik werk heb jaquote:
haarballen, kotsen, op je niesen....quote:Op maandag 4 april 2011 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, die doen noooooit smerige dingen
Ik ben te lui om al die briefjes tot rolletjes te vouwenquote:
Dan heb ik gewoon smerige kattenquote:Op maandag 4 april 2011 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Minder smerig dan kindjes denk ik![]()
Maar katten met kindjes vergelijken is wel anders
Ik ben blij dat ik met geld om kan gaan, zit nu al anderhalf jaar in de bijstand en heb alleen dat ik af en toe rood sta. Als ik weer werk heb ga ik echt niet opeens 2 keer zoveel uitgevenquote:
Ik wil ook, en ik kan het ook wel. Maar toch doe ik het nietquote:Op maandag 4 april 2011 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik met geld om kan gaan, zit nu al anderhalf jaar in de bijstand en heb alleen dat ik af en toe rood sta. Als ik weer werk heb ga ik echt niet opeens 2 keer zoveel uitgevenIk wil sparen!
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ja ik heb geld gezienquote:Op maandag 4 april 2011 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bedankt voor deze fijne info![]()
[..]
Of een lening om te verhuizen terwijl je gewoon salaris hebt en thuis woontJij zit in de ellendige molen van het UWV
He, heb je nou al geld gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is niet verwend hoor, het is ook een manier om ermee om leren gaanquote:Op maandag 4 april 2011 15:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kreeg vanaf mijn 4e al zakgeld (toen nog van mijn oma). Dat klinkt misschien heel erg verwend, maar ik weet nu wel hoe ik met geld om moet gaan... en als ik sommigen zie
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ik ook, ik heb zelfs een jaar lang geen uitkering gehad, omdat ik te veel spaarcenten had en geen zin in om deze over de balk te smijten.quote:Op maandag 4 april 2011 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik met geld om kan gaan, zit nu al anderhalf jaar in de bijstand en heb alleen dat ik af en toe rood sta. Als ik weer werk heb ga ik echt niet opeens 2 keer zoveel uitgevenIk wil sparen!
![]()
Alleen niet te hard en niet met muntjes die niet van jou zelf zijn!quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Whehehehe, Sofie besprong Hilde en Hilde sprong een halve meter de lucht inJammer dat ik niet kon filmen
Ja, en bij voorkeur mijn kant op.quote:
Heb jij je katten eigenlijk naar Sophie Hildebrand vernoemd?quote:Op maandag 4 april 2011 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Whehehehe, Sofie besprong Hilde en Hilde sprong een halve meter de lucht inJammer dat ik niet kon filmen
quote:Op maandag 4 april 2011 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en bij voorkeur mijn kant op.
EN in jouw geval richting rijschool, toch?
quote:Op maandag 4 april 2011 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan heb ik gewoon smerige katten
Keuzes maken he? Geld kun je maar 1 keer uitgeven.quote:Op maandag 4 april 2011 15:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wil ook, en ik kan het ook wel. Maar toch doe ik het niet
Ik ook, ik heb ook een jaar ingeteerd op spaargeld...quote:Op maandag 4 april 2011 15:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb zelfs een jaar lang geen uitkering gehad, omdat ik te veel spaarcenten had en geen zin in om deze over de balk te smijten.
Dat dus, maar dat begrijpt niet iedereenquote:Op maandag 4 april 2011 15:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is niet verwend hoor, het is ook een manier om ermee om leren gaan
Een maat van me nie nam het op en deed er voor de rest niks mee, ze vroegen er ook niet verder meer naarquote:Op maandag 4 april 2011 15:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb zelfs een jaar lang geen uitkering gehad, omdat ik te veel spaarcenten had en geen zin in om deze over de balk te smijten.
Aangezien die mevrouw Sophie Hilbrand heet, denk ik het nietquote:Op maandag 4 april 2011 15:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb jij je katten eigenlijk naar Sophie Hildebrand vernoemd?
Je bent de 2e die het vraagtquote:Op maandag 4 april 2011 15:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb jij je katten eigenlijk naar Sophie Hildebrand vernoemd?
Ik begon met een gulden per weekquote:Op maandag 4 april 2011 15:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat dus, maar dat begrijpt niet iedereen
Ik kreeg toen een bedrag per week waar steeds 0.50 bijkwam als ik jarig was geweest
quote:Op maandag 4 april 2011 15:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Aangezien die mevrouw Sophie Hilbrand heet, denk ik het niet
Stoppen met roken. Nagellak de deur uit doen. Minder zuipen.quote:Op maandag 4 april 2011 15:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wil ook, en ik kan het ook wel. Maar toch doe ik het niet
Dat zijn mensen die vast niet met geld om kunnen gaanquote:Op maandag 4 april 2011 15:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat dus, maar dat begrijpt niet iedereen
Ik kreeg toen een bedrag per week waar steeds 0.50 bijkwam als ik jarig was geweest
Vooral roken, reken maar eens uit wat dat je scheelt, om nog maar te zwijgen over je gezondheid en de stank die het met zich meebrengtquote:Op maandag 4 april 2011 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Stoppen met roken. Nagellak de deur uit doen. Minder zuipen.
Okeequote:Op maandag 4 april 2011 15:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent de 2e die het vraagtMaar nee, naar Sofie en Hilde uit De wereld van Sofie
En daar komt het dus vaak op neer ja...quote:Op maandag 4 april 2011 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die vast niet met geld om kunnen gaan
en wie was hilde dan??quote:Op maandag 4 april 2011 15:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent de 2e die het vraagtMaar nee, naar Sofie en Hilde uit De wereld van Sofie
Ik heb daar nooit wat van gemerkt, ik gaf het alsnog uit, maar dan aan andere dingenquote:Op maandag 4 april 2011 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral roken, reken maar eens uit wat dat je scheelt, om nog maar te zwijgen over je gezondheid en de stank die het met zich meebrengt
Dat gaat bij mij dus inderdaad dan ook gebeurenquote:Op maandag 4 april 2011 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit wat van gemerkt, ik gaf het alsnog uit, maar dan aan andere dingen
das hier ook het probleemquote:Op maandag 4 april 2011 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit wat van gemerkt, ik gaf het alsnog uit, maar dan aan andere dingen
Dus, niets van aantrekkenquote:Op maandag 4 april 2011 15:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En daar komt het dus vaak op neer ja...
Hilde is de dochter van een meneer en die stuurde kaartjes naar haar en die ontving Sofie. Later blijkt die vader dan de schrijver van het verhaal te zijnquote:
Ja, de rest is gewoon wel waar, die stankquote:Op maandag 4 april 2011 15:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij dus inderdaad dan ook gebeuren
Mja, ik moet toch wel stoppen ooit.
Dat is ook een keuze die je zelf maakt toch?quote:Op maandag 4 april 2011 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die staat er gewoon in hoorquote:
Mijn geld is daar anders heel goed in.quote:Op maandag 4 april 2011 15:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat is ook een keuze die je zelf maakt toch?Het is niet dat dat geld zichzelf uitgeeft
![]()
Kijk, DAT klinkt pas verwend!quote:Op maandag 4 april 2011 15:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zou ook écht niet weten wanneer ik voor het laatst iets gekocht heb(zelf betaald bedoel ik dan)
Vertel mij watquote:Op maandag 4 april 2011 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, de rest is gewoon wel waar, die stank
dat heb ik ookquote:Op maandag 4 april 2011 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn geld is daar anders heel goed in.
Ik krijg het, en dan is het ineens op
Ik krijg wat ik nodig heb (voedsel, kleren, etc)quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn geld is daar anders heel goed in.
Ik krijg het, en dan is het ineens op
en ik zie het vaak niet eensquote:Op maandag 4 april 2011 15:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doet mijn geld nou ook altijd
Foei! Stout geld!
Ik had kleedgeld, maar mijn tante had een kledingzaak dus ik kreeg best vaak gratis dingenquote:Op maandag 4 april 2011 15:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik krijg wat ik nodig heb (voedsel, kleren, etc)
Ik zou het slaanquote:Op maandag 4 april 2011 15:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doet mijn geld nou ook altijd
Foei! Stout geld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |