Halloquote:
Ik geef niet veel uit neequote:Op maandag 4 april 2011 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook geen verkwister, dat maakt het misschien ook wel iets anders
Goed plan.quote:Op maandag 4 april 2011 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal Danny vragen of we voortaan per post moeten gaan betalen
Irritant hè!quote:Op maandag 4 april 2011 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
man, wat kan aangekoekt snot hardnekkig zijn
Ik heb de rest van die zomer extra kranten bezorgd en mijn pa met klusjes geholpenquote:
Zo, echt welquote:En vooral dat laatste.. Als ik zie door wat voor onzinnige dingen de meesten in de schulden komen ben ik erg blij met mijn opvoeding
quote:Op maandag 4 april 2011 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hallo
Fixed en kusje op je hoofd
Als ik zie hoe sommige stagiaires met geld omgaan bij onsquote:
dan is het dag Fok voor mij en velenquote:Op maandag 4 april 2011 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal Danny vragen of we voortaan per post moeten gaan betalen
Iehhhhquote:Op maandag 4 april 2011 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
nee, die doen noooooit smerige dingenquote:Op maandag 4 april 2011 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Iehhhh
TJ laat maar, houd je broek maar aan, we nemen wel een kat!
Bedankt voor deze fijne infoquote:Op maandag 4 april 2011 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
Of een lening om te verhuizen terwijl je gewoon salaris hebt en thuis woontquote:Op maandag 4 april 2011 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb de rest van die zomer extra kranten bezorgd en mijn pa met klusjes geholpen
[..]
Zo, echt wel
Dat ik nu aardig in de problemen zit, is verre van mijn eigen schuld, maar ik vind het zo erg!
Hoe kunnen mensen dat in godsnaam goedpraten voor zichzelf? Een lening om op vakantie te gaan? Whut?
Ik kreeg vanaf mijn 4e al zakgeld (toen nog van mijn oma). Dat klinkt misschien heel erg verwend, maar ik weet nu wel hoe ik met geld om moet gaan... en als ik sommigen ziequote:Op maandag 4 april 2011 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik zie hoe sommige stagiaires met geld omgaan bij onsDie gaan het echt moeilijk hebben als ze wel dingen zelf moeten betalen
Dat zal bij jou ook wel meevallen, fijn zo'n verstandige puber
![]()
Haiquote:
Minder smerig dan kindjes denk ikquote:Op maandag 4 april 2011 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, die doen noooooit smerige dingen
quote:Op maandag 4 april 2011 15:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kreeg vanaf mijn 4e al zakgeld (toen nog van mijn oma). Dat klinkt misschien heel erg verwend, maar ik weet nu wel hoe ik met geld om moet gaan... en als ik sommigen zie
Uhu, als ik werk heb jaquote:
haarballen, kotsen, op je niesen....quote:Op maandag 4 april 2011 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, die doen noooooit smerige dingen
Ik ben te lui om al die briefjes tot rolletjes te vouwenquote:
Dan heb ik gewoon smerige kattenquote:Op maandag 4 april 2011 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Minder smerig dan kindjes denk ik![]()
Maar katten met kindjes vergelijken is wel anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |