ik kan er op de fiets heenquote:Op maandag 4 april 2011 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
Zo nog een half uur
En we hebben weer personeelsaanbiedingen
26 euro voor een kaartje voor de EftelingEven aan
vragen of hij nog naar de efteling wilt
En anders even een MEET regelen
Joh, dan woon je dicht bij mij! Nouja.. eeh. Niet zo heeeel ver weg.quote:
Tilburgquote:Op maandag 4 april 2011 12:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Joh, dan woon je dicht bij mij! Nouja.. eeh. Niet zo heeeel ver weg.
Wat dolletjes! Fiets je dan trouwens naar de Efteling ja? Wat fanatiekquote:Op maandag 4 april 2011 12:58 schreef Crazy-M het volgende:
Tilburgen dan net voor de reeshof. dus jah binnen 20 min in jouw woonplaats
is maar een klein stukjequote:Op maandag 4 april 2011 12:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat dolletjes! Fiets je dan trouwens naar de Efteling ja? Wat fanatiek.
Jaaaahquote:
Hm, ik had gedacht dat het verder zou zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 13:00 schreef Crazy-M het volgende:
is maar een klein stukje
maar kwartiertje fietsen als ik door fiets
Tof. Ik ook!quote:Jaaaah
mja schiet langs de snelweg met de fiets en ben ik er zo.quote:Op maandag 4 april 2011 13:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, ik had gedacht dat het verder zou zijn.
[..]
Tof. Ik ook!. En uit hetzelfde jaar.
.
Jup. Vergader ze.quote:Op maandag 4 april 2011 13:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja schiet langs de snelweg met de fiets en ben ik er zo.
zelfs een keer naar oosterwijk gefietst. was ik ook eigenlijk binnen een half uur.
ook nog hetzeflde jaar ?
* Crazy-M duikt vergadering in
Ik weet nog een huis dat nodig dat nodig heeft.quote:Op maandag 4 april 2011 13:03 schreef JJH het volgende:
Gezogen, gestoft, afgewassen, was gedraaid en eentje opgehangen. Ik vind het wel weer ff prima.
Ow, en ook de wc gedaan.
Mijnes niet meer.quote:Op maandag 4 april 2011 13:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet nog een huis dat nodig dat nodig heeft.
Wees blij dat je er niet dichtbij woont. Dan ben je het zo zat.quote:Op maandag 4 april 2011 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel wil ook dichtbij de Efteling wonen
had je ook een abboquote:Op maandag 4 april 2011 13:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wees blij dat je er niet dichtbij woont. Dan ben je het zo zat.
* Kuukske spreekt uit ervaring..
Dongen, ja. Da's niet zo heel ver weg.quote:Op maandag 4 april 2011 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was wel dichtbij de Efteling zaterdag. Ik was in Dongen, dat ligt er toch dichtbij?
Ik heb een nieuwe tuinset gekocht bij.... weet even niet meer hoe het heetMaar erg goedkoop
ja diequote:Op maandag 4 april 2011 13:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dongen, ja. Da's niet zo heel ver weg.
Bij Cranenbroek ben je geweest denk.
Nee, ik ging ongeveer 1 keer per jaar denk ik. Familiedingetjes, schoolreisjes, vriendengroepjes-reisjes.quote:
Ja dat is perfect voor allerlei handige meuk, voor weinig geld.quote:
Wees blij dat je nog een echt postkantoor hebt.quote:Op maandag 4 april 2011 13:07 schreef DaMart het volgende:
Goede timing om net even naar het postkantoor te gaan. De medewerkers zaten een beetje verveeld om zich heen te kijken en veerden enthousiast op toen ze zagen dat ik binnenkwam om een pakje af te geven!
Ja, maar volgens mij gaat dat binnen een jaar tegen de vlakte en krijgen ze een loket bij de Bruna... zou wel handig zijn als ze dan meteen ook op zaterdag open gaan, want nu moet je tussen half negen en half zes... en dan gooien ze de boel ook nog wel eens zonder aankondiging om 5 uur dichtquote:Op maandag 4 april 2011 13:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog een echt postkantoor hebt.
Ow ik ga sowieso 1 keer in het jaarquote:Op maandag 4 april 2011 13:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, ik ging ongeveer 1 keer per jaar denk ik. Familiedingetjes, schoolreisjes, vriendengroepjes-reisjes.
Die van ons (Zwolle, bijna 120.000 inwoners) is ook al ruim een jaar dicht. Belachelijk.quote:Op maandag 4 april 2011 13:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij gaat dat binnen een jaar tegen de vlakte en krijgen ze een loket bij de Bruna... zou wel handig zijn als ze dan meteen ook op zaterdag open gaan, want nu moet je tussen half negen en half zes... en dan gooien ze de boel ook nog wel eens zonder aankondiging om 5 uur dicht.
Ja we waren op zoek naar een niet al te dure set, voor 315 inclusief kussens... en de stoelen zitten heeeeerlijkquote:Op maandag 4 april 2011 13:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja dat is perfect voor allerlei handige meuk, voor weinig geld.
quote:Op maandag 4 april 2011 13:10 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs was heel boos dat zijn grote politieauto met enorm veel geluid niet mee mocht in zijn bed![]()
Waarom zou dat nou toch niet mogen?
Ik moet er zo ook nog eentje ophangen, en dan ben ik er klaar mee voor vandaag, want ik kan niet meer kwijt.quote:
Zelfde hier in Venloquote:Op maandag 4 april 2011 13:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Die van ons (Zwolle, bijna 120.000 inwoners) is ook al ruim een jaar dicht. Belachelijk.
Ik moet mijn pakketjes inleveren bij de supermarkt.
Ik had vrijdag alles weg gewassen, kijk ik in de wasmand vanmorgen, weer helemaal volquote:Op maandag 4 april 2011 13:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet er zo ook nog eentje ophangen, en dan ben ik er klaar mee voor vandaag, want ik kan niet meer kwijt.
Ik heb gelukkig 5 waslijnen van ruim vijf meter lang buitenquote:Op maandag 4 april 2011 13:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet er zo ook nog eentje ophangen, en dan ben ik er klaar mee voor vandaag, want ik kan niet meer kwijt.
Ow tof!quote:Op maandag 4 april 2011 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja we waren op zoek naar een niet al te dure set, voor 315 inclusief kussens... en de stoelen zitten heeeeerlijk
[ afbeelding ]
In Rotterdam moet ik ook naar de supermarkt. En het mooie is ook dat het eentje is waar ik nooit kom, de plusquote:Op maandag 4 april 2011 13:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelfde hier in Venlo.
Gaat echt nergens over.
He, ik woon bij jou in de buurtquote:
Zandvoort, met 16.000 inwoners heeft dus langer een postkantoor dan grote steden?quote:Op maandag 4 april 2011 13:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Die van ons (Zwolle, bijna 120.000 inwoners) is ook al ruim een jaar dicht. Belachelijk.
Ik moet mijn pakketjes inleveren bij de supermarkt.
quote:Op maandag 4 april 2011 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had vrijdag alles weg gewassen, kijk ik in de wasmand vanmorgen, weer helemaal vol
Ik moet die op het balkon nog ophangen, dan kan ik ook weer meer kwijt, én is het sneller droog.quote:Op maandag 4 april 2011 13:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig 5 waslijnen van ruim vijf meter lang buiten
En dan nog hangen ze regelmatig helemaal vol
Bij mij net zo, ondanks dat ie in een winkelstraat zit, ligt ie net buiten mijn gebruikelijke rondje.quote:Op maandag 4 april 2011 13:16 schreef Muck het volgende:
[..]
In Rotterdam moet ik ook naar de supermarkt. En het mooie is ook dat het eentje is waar ik nooit kom, de plus
quote:Op maandag 4 april 2011 13:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zandvoort, met 16.000 inwoners heeft dus langer een postkantoor dan grote steden?.
In Haarlem zag ik van de week ook het pand van het vroegere postkantoor leegstaan, trouwens.
quote:Op maandag 4 april 2011 13:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, ik woon bij jou in de buurtKom je wel bij mij?
Er zijn haakjes om er nog meer lijntjes bij te maken, maar dan kun je er niet meer lekker zitten. Dikke doei dusquote:Op maandag 4 april 2011 13:17 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ik moet die op het balkon nog ophangen, dan kan ik ook weer meer kwijt, én is het sneller droog.
Ik heb beugels aan de 'buitenkant' van het balkon zitten, dus ik kan mijn hele balkon nog gebruiken.quote:Op maandag 4 april 2011 13:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Er zijn haakjes om er nog meer lijntjes bij te maken, maar dan kun je er niet meer lekker zitten. Dikke doei dus
Mja, toen we hier net woonden gingen we nog weleens naar de Plus, maar ze hebben ongelofelijk onbeschoft personeel en zijn veel te duur, dus ze kunnen de boom inquote:Op maandag 4 april 2011 13:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij net zo, ondanks dat ie in een winkelstraat zit, ligt ie net buiten mijn gebruikelijke rondje.
Daar hangen de lijnen bij ons ookquote:Op maandag 4 april 2011 13:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb beugels aan de 'buitenkant' van het balkon zitten, dus ik kan mijn hele balkon nog gebruiken.
* MaleDuck ziet een supermarkt in een boom hangenquote:Op maandag 4 april 2011 13:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, toen we hier net woonden gingen we nog weleens naar de Plus, maar ze hebben ongelofelijk onbeschoft personeel en zijn veel te duur, dus ze kunnen de boom in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |