Ik weet ook niet of ik het ga redden hoor, maar ik vind het wel erg leukquote:
Lieve schat in Engeland hebben ze toch ook wel dagkaarten voor het OV?quote:Op maandag 4 april 2011 12:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik had al gekeken naar het vliegen kost nog geen 200 euro kom je aan op stansted vliegveld (noord londen). Om dan naar het park te gaan komt neer op 240 euro taxi of boven de 100 euro OV. En om nu een auto te huren daar, geen idee hoe het is over te stappen op rechts gereden auto's.
Hotels had ik ook al gevonden maar veelal dichtbij het centrum ik wil dan wel zo dicht mogelijk bij het park dan kan ik zelf met het OV de stad in.
ik denk dat ik er geen tijd en rust in ga vinden om uberhaubt een lijst op te stellen en een blog bij te houdenquote:Op maandag 4 april 2011 12:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het ga redden hoor, maar ik vind het wel erg leuk
Londen zelf wel, maar buiten londen om geen idee.quote:Op maandag 4 april 2011 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lieve schat in Engeland hebben ze toch ook wel dagkaarten voor het OV?
Wil je mijn huiswerk dan ook maken?quote:Op maandag 4 april 2011 12:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja nouja, afgezien van het huiswerk heb ik dat ook nog liggen hoor.
vraag het aan stuartquote:Op maandag 4 april 2011 12:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Londen zelf wel, maar buiten londen om geen idee.
Heb je dit al gezien? Geen idee of het ook voor dat gedeelte is ookquote:Op maandag 4 april 2011 12:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik had al gekeken naar het vliegen kost nog geen 200 euro kom je aan op stansted vliegveld (noord londen). Om dan naar het park te gaan komt neer op 240 euro taxi of boven de 100 euro OV. En om nu een auto te huren daar, geen idee hoe het is over te stappen op rechts gereden auto's.
Hotels had ik ook al gevonden maar veelal dichtbij het centrum ik wil dan wel zo dicht mogelijk bij het park dan kan ik zelf met het OV de stad in.
Neenquote:
Mijn website loopt schandalig achterquote:Op maandag 4 april 2011 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik denk dat ik er geen tijd en rust in ga vinden om uberhaubt een lijst op te stellen en een blog bij te houden
Vind mijn eigen website al veel werk
Jij hebt zelf kennisquote:Op maandag 4 april 2011 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en rechts rijden valt harstikke meeAls ik het kan, kan jij het ook
Na 5 minuten ben je al omgeschakeld
Nog een puntje voor op de lijstquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 12:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog een puntje voor op de lijst
Goed idee wel! ik denk er hard over om het vanmiddag tussen de klusjes door te doenquote:Op maandag 4 april 2011 12:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog een puntje voor op de lijst
Afvinken ftwquote:Op maandag 4 april 2011 12:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Goed idee wel! ik denk er hard over om het vanmiddag tussen de klusjes door te doen
quote:
Ik heb gewoon geen site. Ideaal, valt er ook niets te onderhouden.quote:Op maandag 4 april 2011 12:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
de mijne ook, is nog in ontwikkeling
Hij is up and running, maar loopt erg achter helaasquote:Op maandag 4 april 2011 12:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
de mijne ook, is nog in ontwikkeling
TJ en ik wonen nogal ver bij de familie vandaan, dus nu kunnen ze de klusvorderingen via internet volgenquote:Op maandag 4 april 2011 12:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen site. Ideaal, valt er ook niets te onderhouden.
Ow, ja. Tofjes.. dat hebben JD en ik eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 4 april 2011 12:34 schreef Muck het volgende:
[..]
TJ en ik wonen nogal ver bij de familie vandaan, dus nu kunnen ze de klusvorderingen via internet volgen
Blondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Ik zoek er werk in dus beter van wel dat ik er eentje hebquote:Op maandag 4 april 2011 12:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen site. Ideaal, valt er ook niets te onderhouden.
quote:Op maandag 4 april 2011 12:36 schreef Toekito het volgende:
Gewoon lekker kort dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Goed om te weten.quote:Op maandag 4 april 2011 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je dit al gezien? Geen idee of het ook voor dat gedeelte is ook
http://www.visitbritainsh(...)ondon-plus-pass.html
Dit zijn dagkaarten (voor 2/4/7 dagen)
En hotels boek ik altijd bij Booking.com
Als je hulp nodig heb, roep maar hoor
Ik vind altijd de goedkoopste reisjes
Als ik naar Londen ga, bestel ik daar altijd alles.quote:Op maandag 4 april 2011 12:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Goed om te weten.
Die dagkaarten gelden blijkbaar alleen voor de treinen.
Al heb ik wel al een algehele travelcard voor Londen gevonden (per type OV). Misschien dat alleen dan nog de kosten van vliegveld naar londen en londen naar park erbij komen.
Ik ga maar eens alles uitzoeken en noteren.
En weet je anders te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |