quote:Op maandag 4 april 2011 11:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Geestelijk gebroken daarom weekje rust.![]()
Wilde eigenlijk tripje Engeland in plannen maar de kosten daar zijn niet normaal, dus vergt wat meer planning.
you killed the topic!quote:Op maandag 4 april 2011 11:55 schreef sararaats het volgende:
De Special K minibreaks zijn binnen
Het is heerlijk in bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Hoi Koentjuhquote:Op maandag 4 april 2011 12:00 schreef Koen66 het volgende:
Vandaag 2 nieuwe mensen hier begeleiden
Zal weinig van Fok terecht komen
quote:Op maandag 4 april 2011 12:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
you killed the topic!Maar in een SC hoeft toch niet iedereen het over hetzelfde te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Nee, je moet helemaal nietsquote:Op maandag 4 april 2011 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
voor Solique
Pas je goed op jezelf?
@Muck als je die 100 dingen gaat doen moet je dan zoveel kraanvogels maken?
Moet ik weer langskomen met mijn espresso?quote:
Je kunt ze ook gewoon introduceren op FOK!quote:Op maandag 4 april 2011 12:00 schreef Koen66 het volgende:
Vandaag 2 nieuwe mensen hier begeleiden
Zal weinig van Fok terecht komen
Hee, hoe is het met Sander nu, is hij de ochtend een beetje doorgekomen?quote:Op maandag 4 april 2011 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
voor Solique
Pas je goed op jezelf?
De gedachte alleen al maakt me klaarwakkerquote:Op maandag 4 april 2011 12:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Moet ik weer langskomen met mijn espresso?
Maar waarom 1000 kraanvogels?quote:Op maandag 4 april 2011 12:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, je moet helemaal niets
Het is een doel dat ik mezelf gesteld heb, niet iets dat verplicht is.
Graag gedaanquote:Op maandag 4 april 2011 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
De gedachte alleen al maakt me klaarwakker.
quote:Maar ik had even een niet zo helder moment net... wilde een e-mail doorsturen, en Outlook zei telkens maar dat het niet kon... na 10 minuten zag ik pas dat ik de titel in het BCC-veld had ingevoerd, en Outlook vond dat hij daar geen e-mail naartoe kan sturen![]()
.
Omdat het geluk brengt als iemand 1000 kraanvogels voor je vouwtquote:
Daarom weekje rust, heb niemand op msn van fok maar PM weet ik te vinden.quote:Op maandag 4 april 2011 11:47 schreef Muck het volgende:
[..]
ai
Een weekje rust is dan een goed idee ja
Mja, Engeland is inderdaad duur
Je weet dat PM/MSN/postduif/fax/mail openstaan he?
3 of 4 dagen, hotel zo goedkoop mogelijk, incl. 1 of 2 dagen Thorpe Park (hier ligt het probleem OV kosten zijn hoog)quote:Op maandag 4 april 2011 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoelang zou je naar engeland willen?
Ik ga 3 dagen en heb een 3 sterrenhotel. En met het vliegtuig, ben 200 euro kwijt
Zeg maar gerust 1 a 2 jaar werken zonder echte vakantie, begint op te breken laatste maanden.quote:Op maandag 4 april 2011 11:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mental breakdown ??![]()
doe voorzichtig met jezelf!
Ach, rust moet goed doen hopelijk.quote:Op maandag 4 april 2011 11:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
he bah, dat is wel heel heftig...
Pas blijkbaar niet goed genoeg op mezelf, veel te veel gewerkt de laatste jaren.quote:Op maandag 4 april 2011 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
voor Solique
Pas je goed op jezelf?
Dan moet je even lekker de tijd voor jezelf nemen...quote:Op maandag 4 april 2011 12:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Daarom weekje rust, heb niemand op msn van fok maar PM weet ik te vinden.
[..]
3 of 4 dagen, hotel zo goedkoop mogelijk, incl. 1 of 2 dagen Thorpe Park (hier ligt het probleem OV kosten zijn hoog)
[..]
Zeg maar gerust 1 a 2 jaar werken zonder echte vakantie, begint op te breken laatste maanden.
[..]
Ach, rust moet goed doen hopelijk.
[..]
Pas blijkbaar niet goed genoeg op mezelf, veel te veel gewerkt de laatste jaren.
Ja daaag.quote:
nee, nog 3 uurtjesquote:
En 3 kwartier.quote:
dan hoop ik al bij euromaster te staanquote:
Dat Parkquote:Op maandag 4 april 2011 12:09 schreef Solique het volgende:
3 of 4 dagen, hotel zo goedkoop mogelijk, incl. 1 of 2 dagen Thorpe Park (hier ligt het probleem OV kosten zijn hoog)
Wat ga je daar doen?quote:Op maandag 4 april 2011 12:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan hoop ik al bij euromaster te staan
quote:Op maandag 4 april 2011 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk dat ik ook dat dayzero project wil gaan doen, ik kan alleen niet zoveel dingen bedenken
quote:Op maandag 4 april 2011 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee, hoe is het met Sander nu, is hij de ochtend een beetje doorgekomen?
Sorry meis, ik heb er over heen gelezen, maar hij is prima de ochtend doorgekomenquote:
mijn kapotte band afleverenquote:
Jaloers.quote:
Geeft niet, ik dacht ik vraag het gewoon nog een keerquote:Op maandag 4 april 2011 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry meis, ik heb er over heen gelezen, maar hij is prima de ochtend doorgekomenhij is weer lekker bijdehand voor een maandag
Ow, nee. Inderdaad.quote:Op maandag 4 april 2011 12:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn kapotte band afleveren
daar kan ik niet meer mee rijden
Ach, ik moet zometeen nog huiswerk maken en 3 wassen opvouwen en heel veel strijken, dus ik heb ook nog genoeg 'werk' voor de maandag middagquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 12:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niet, ik dacht ik vraag het gewoon nog een keer![]()
Fijn dat het beter gaat
Bij mij staan er ook nog geen 100 hoor, maar dat komt vanzelfquote:Op maandag 4 april 2011 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk dat ik ook dat dayzero project wil gaan doen, ik kan alleen niet zoveel dingen bedenken
laat staan te makenquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
gelukkig wel
Maar die grote mond mag wel wat minder
pfff ik denk het toch maar nietquote:Op maandag 4 april 2011 12:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Bij mij staan er ook nog geen 100 hoor, maar dat komt vanzelf
Ik had al gekeken naar het vliegen kost nog geen 200 euro kom je aan op stansted vliegveld (noord londen). Om dan naar het park te gaan komt neer op 240 euro taxi of boven de 100 euro OV. En om nu een auto te huren daar, geen idee hoe het is over te stappen op rechts gereden auto's.quote:Op maandag 4 april 2011 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat Parkik weet daar niks van
De volgende keer ook maar een dagje naar dat park plannen
Maar met easyjet is natuurlijk goedkoop vliegenEn het hotel kan goedkoper
Maar goed je zegt dat de ov kosten erg hoog zijn er naar toe
Kan je niet via nederland een treinticket bestellen? Heb ik ook gedaan, als ik via de engelse site zou boeken was ik 30 pond kwijt, en nu via de nederlandse site 20 euro (retourtje) van Luton naar centrum Londen
Nou in ieder geval veel sterkteDoe rustig aan
Ik zag het titelveld, waar al iets stond dat ik wilde aanpassen, aan voor het bijlageveld en dacht dus dat er een bijlage bij de mail zatquote:
Ja nouja, afgezien van het huiswerk heb ik dat ook nog liggen hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 12:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, ik moet zometeen nog huiswerk maken en 3 wassen opvouwen en heel veel strijken, dus ik heb ook nog genoeg 'werk' voor de maandag middag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |