Bij ons ligt het postkantoor in een gebied waar ze flink aan het (ver)bouwen zijn. Oude scholen gesloopt, nieuwe gebouwd met flink wat appartementen erbovenop. En ook het postkantoor zelf gaat op den duur plat. Ik geloof dat Albert Heijn daar wil gaan zitten met een grotere supermarkt dan ze nu hebben in het dorp.quote:
Ik kom voor de dagelijkse boodschappen bij de Boni, gewoon omdat die het dichtste bij is. En voor de grote boodschappen rijd ik even naar de Jumbo. Dat is de enige supermarkt die ik qua kwaliteit bij de AH in de buurt vind komen (en heel dichtbij ook!)quote:Op maandag 4 april 2011 13:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, toen we hier net woonden gingen we nog weleens naar de Plus, maar ze hebben ongelofelijk onbeschoft personeel en zijn veel te duur, dus ze kunnen de boom in
Ah toe?quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 13:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck ziet een supermarkt in een boom hangen
Als ik me kwaad maak wel.quote:Op maandag 4 april 2011 13:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck ziet een supermarkt in een boom hangen
Succes.quote:Op maandag 4 april 2011 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga de pc afsluiten, plasje doen, boodschapjes, ziekenhuis, en dan richting huis
Tot later vandaag
quote:Op maandag 4 april 2011 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah toe?Alsjeblieft?
Bak ik taart voor je
![]()
We hebben niet zo ver hier vandaan een winkelcentrum met een aldi, AH en turkse supermarkt naast elkaar, dus daar komen de meeste boodschappen vandaan.quote:Op maandag 4 april 2011 13:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kom voor de dagelijkse boodschappen bij de Boni, gewoon omdat die het dichtste bij is. En voor de grote boodschappen rijd ik even naar de Jumbo. Dat is de enige supermarkt die ik qua kwaliteit bij de AH in de buurt vind komen (en heel dichtbij ook!)
Ik ben dan ook Appie fanboy, heb er vijf jaar gewerkt en kom er nog steeds heel graag.
Ik ga altijd naar de Vomar en heeeeeeeeeel af en toe naar de AH, als ik daar toevallig in de buurt ben en snel iets nodig heb. Verder niet echt supermarkt gebonden of zo, ik ga gewoon naar degene die het dichtst bij is. En dan vind ik twee minuten lopen beter dan 8 minuten fietsenquote:Op maandag 4 april 2011 13:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kom voor de dagelijkse boodschappen bij de Boni, gewoon omdat die het dichtste bij is. En voor de grote boodschappen rijd ik even naar de Jumbo. Dat is de enige supermarkt die ik qua kwaliteit bij de AH in de buurt vind komen (en heel dichtbij ook!)
Ik ben dan ook Appie fanboy, heb er vijf jaar gewerkt en kom er nog steeds heel graag.
Ik kan administraties doenquote:Op maandag 4 april 2011 13:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen, en de administratie van vorige week rondbreien. En ik zit tegen beide aan te hikken.
quote:Op maandag 4 april 2011 13:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Als ik me kwaad maak wel.
Grrrrrrr [ afbeelding ]
Ik zit nu op m'n werkquote:Op maandag 4 april 2011 13:22 schreef JJH het volgende:
En als je die energie voor het bakken van taart in schoonmaken stopt, ben je zo klaar.
Voor mij niet!quote:Op maandag 4 april 2011 13:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zit nu op m'n werkEn taart bakken is minder werk dan poetsen
![]()
Mwah, die administratie is nog 15 minuutjes denk ik. Ik was al begonnen.quote:Op maandag 4 april 2011 13:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan administraties doenDat doe ik als werk oa
Maar ik poets zelf wel hoor
Taart krijg je sowieso omdat je zo lief bent te helpen met versjouwen
Als het dan een administratie is van meer dan 6 weken, zou ik het niet iedere week doen, dan ben je over het geheel genomen meer tijd kwijtquote:Op maandag 4 april 2011 13:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, die administratie is nog 15 minuutjes denk ik. Ik was al begonnen.
Als ik dat gewoon door de week bijhoud, ben ik er op zondagavond met 5 minuutjes mee klaar.
Nu is het altijd dik een half uur.
Begint langzaam het moment aan de horizon te gloren waarop Thijs helemaal geen middagslaapjes meer nodig heeft?quote:Op maandag 4 april 2011 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
slaapjes afschaffen zou verboden moeten worden
En ook: mijn bestelde kaarten zijn er![]()
![]()
Is van een week. Rittenstaten optellen en verder rondmaken. Weekstaat invullen en doorrekenen.quote:Op maandag 4 april 2011 13:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als het dan een administratie is van meer dan 6 weken, zou ik het niet iedere week doen, dan ben je over het geheel genomen meer tijd kwijt
Jij wil zeker alleen alles weten he?quote:Op maandag 4 april 2011 13:30 schreef DaMart het volgende:
O, en ik ben niet nieuwsgierig hoor... helemaal niet.
Jaquote:Op maandag 4 april 2011 13:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Begint langzaam het moment aan de horizon te gloren waarop Thijs helemaal geen middagslaapjes meer nodig heeft?
En wat voor kaarten? Speelkaarten, verjaardagskaarten, landkaarten, kerstkaarten?.
Die koffiepot, how very toepasselijk hier.quote:Op maandag 4 april 2011 13:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
JaNou, hij vindt zelf dat hij ze niet meer nodig heeft
Kaarten met heel leuke afbeeldingen er op, een paar voor de kamer van Thijs, eentje voor een vriendinnetje dat bijna een baby heeft en een boekje vol om te versturen als ik daar zin in heb![]()
Allemaal met beestjes. Oh, wacht. Bijna allemaal met beestjes, eentje met een koffiepot
Koffiepotquote:Op maandag 4 april 2011 13:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kaarten met heel leuke afbeeldingen er op, een paar voor de kamer van Thijs, eentje voor een vriendinnetje dat bijna een baby heeft en een boekje vol om te versturen als ik daar zin in heb![]()
Allemaal met beestjes. Oh, wacht. Bijna allemaal met beestjes, eentje met een koffiepot
Jaquote:Op maandag 4 april 2011 13:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Die koffiepot, how very toepasselijk hier.
Oeh, wat voor kaarten?quote:Op maandag 4 april 2011 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
voorzichtig!quote:Op maandag 4 april 2011 13:33 schreef Muck het volgende:
Oewaaaa![]()
Ik verdraai mijn enkel op een of andere wazige manier! Pijnscheuten tot aan mijn knie aan toe
En dan komt er een moment dat je daarin meegaat, vermoed ik... ooit...quote:Op maandag 4 april 2011 13:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een roze koffiepot?quote:Kaarten met heel leuke afbeeldingen er op, een paar voor de kamer van Thijs, eentje voor een vriendinnetje dat bijna een baby heeft en een boekje vol om te versturen als ik daar zin in heb![]()
Ohneeequote:Op maandag 4 april 2011 13:33 schreef Muck het volgende:
Oewaaaa![]()
Ik verdraai mijn enkel op een of andere wazige manier! Pijnscheuten tot aan mijn knie aan toe
tellen kaarten uit zwolle ook mee??quote:
Mja als ze niet willen kan je ze moeilijk dwingen... hoe fijn het ook is om even voor jezelf tot rust te komenquote:Op maandag 4 april 2011 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 13:32 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga gewoon met hem kletsen door de babyfoon, en soms slaapt hij dan toch nog eventjes.quote:Op maandag 4 april 2011 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja als ze niet willen kan je ze moeilijk dwingen... hoe fijn het ook is om even voor jezelf tot rust te komen
ST.. er rust vandaag een vloek op jequote:
Mja, die enkel is ooit gebroken geweest en blijft een zwakke plek helaasquote:
Liefquote:
Love itquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 13:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ST.. er rust vandaag een vloek op jeeerst LL en nu Muck!
Cool he?quote:Op maandag 4 april 2011 13:37 schreef DaMart het volgende:
Kindernet is terug, en hoe!
* DaMart stoft de videorecorder maar even af.
Als ik ga kletsen door de babyfoon dan vind Koen dat ENG en gaat hij heel hard huilen.quote:Op maandag 4 april 2011 13:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon met hem kletsen door de babyfoon, en soms slaapt hij dan toch nog eventjes.
En zo niet dan haal ik hem wel weer op.
huh?quote:Op maandag 4 april 2011 13:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ST.. er rust vandaag een vloek op jeeerst LL en nu Muck!
quote:Op maandag 4 april 2011 13:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan komt er een moment dat je daarin meegaat, vermoed ik... ooit....
[..]
Een roze koffiepot?
quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 13:37 schreef DaMart het volgende:
Kindernet is terug, en hoe!
* DaMart stoft de videorecorder maar even af.
Ja, en die dierenkaarten ookquote:
Ja, kan alleen even niet kijken nu... vrijdag maar met laptop op de bank werkenquote:
ja, dat is niet rozequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |