SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
We hebben zo'n boontjesmachine, dus sowieso altijd vrij sterke koffiequote:
Ik zou em ook nooit meer kwijt willenquote:
Het dekt ook zo mooi de lading.quote:
Hoe werkt dat? Mensen afbledden?quote:Op maandag 4 april 2011 16:36 schreef Cat22 het volgende:
Ben je al thuis Ing?![]()
Zul je net zien: 20 mensen afgebled voor vanavond en eentje die nog niet heeft gereageerd op mijn stalk voicemail, sms en mail.
Moet ik dadelijk tot 6 uur wachten omdat ik haar niet voor een gesloten deur wil laten staan.En ook nog kans dat ze sowieso niet komt, maar we zijn de inschrijvingsformulieren een beetje kwijt.
Dat staat er heul niet.quote:
Hip ende modern.quote:
Heeft hij vast gewijzigd.quote:Op maandag 4 april 2011 16:48 schreef Muis006 het volgende:
Ik zie ook nog afgebled staan hoor. Bij Erik dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 4 april 2011 16:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft hij vast gewijzigd.
Wat een KutCatsmoes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard, maar die sokjes hadden ze niet meerquote:
Denk niet dat Zusje dat zou waarderenquote:Op maandag 4 april 2011 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
In de tijd kocht je ook geen sokken, dan breidde je oma ze
Nee, die draagt de aanstaande Heit nog wel, maar Frummel krijgt gewoon leuke H&M-sokjesquote:Op maandag 4 april 2011 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
Geen lekkere Friesche geitenwollensokken?
Maar het kan zo koud worden daar in de preuvinciequote:Op maandag 4 april 2011 18:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, die draagt de aanstaande Heit nog wel, maar Frummel krijgt gewoon leuke H&M-sokjes![]()
Eten
Ik vermoed een aanstaand neefje of nichtjequote:Op maandag 4 april 2011 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Stel ik een hele domme vraag als ik vraag wie Frummel is? Zo ja, dan negeer dit maar.
Ik was al bang dat de TT een grote, vette leugen was. Maar gelukkigquote:
Hoezo een déjà vu?quote:Op maandag 4 april 2011 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou de TT was wel een beetje een leugen toen ik 'm intikte, want er was, op Cat en mijzelf na, niemand te bekennen.
Oeh, ik heb een enorme deja-vu-ervaring op dit moment. Je bent er live bij!
Ja, dat snap ikquote:Op maandag 4 april 2011 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsof ik dit moment al eerder meegemaakt heb. Weet je wel? Alsof iemand met de Matrix aan het klooien is.
Oeh ja wij hadden ook een combi en dit is een enorme verbetering.quote:Op maandag 4 april 2011 19:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind ovens echt fantastisch. Nu zo'n combi ding, en ik mag toch hopen dat ik nog wat eurootjes over heb voor een oven straks ja
Hahaha neeee die zijn mine, mine, mine!quote:
Eh nee, dat was van de week en ik was vergeten te antwoordenquote:Op maandag 4 april 2011 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ml; waarom PM je mensen en zeg je dan nog eens dat ze PM hebbenDat is toch wel duidelijk aan die popup en dat gele dingetje
quote:
Ja ja ja jaquote:
Ja!quote:Op maandag 4 april 2011 20:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat Ml PM had, faal een beetje he
Nu al?quote:Op maandag 4 april 2011 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja ja ja![]()
Maaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Ik krijg een kitten
Jaquote:
Als ie groot genoeg is om bij Cat weg te kunnenquote:
Joh, dit had ik sowieso gezegd heurrrquote:Op maandag 4 april 2011 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Ach, ik ben gewoon een beetje van slag
Sjefke gaat dat wel goed vinden?quote:Op maandag 4 april 2011 20:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ie groot genoeg is om bij Cat weg te kunnen
Ik was meteen verliefd op m toen ik m zag, heb zelfs erover gedacht om hem erbij te nemen nog
Sjef is andere katten gewend, en sinds Nelis er niet meer is is ie belachelijk extra aanhankelijk, dus ik denk dat hij het wel leuk vindtquote:
Ja, en eng!quote:Leuk natuurlijk![]()
Oh joh, dat gaat helemaal goed komen!quote:Op maandag 4 april 2011 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sjef is andere katten gewend, en sinds Nelis er niet meer is is ie belachelijk extra aanhankelijk, dus ik denk dat hij het wel leuk vindt
[..]
Ja, en eng!Ik heb al heel lang geen kitten gehad
quote:Op maandag 4 april 2011 20:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh joh, dat gaat helemaal goed komen!
Ja, het komt vast goed, maar zo'n minipini katjequote:
Jaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 4 april 2011 20:41 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Maar het is echt zo leuk, zo'n klein wolletje
Jij hebt mazzel dat dit geen FF isquote:
quote:
Vooruit dan maar..quote:Op maandag 4 april 2011 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
Met beleid, van die speelse tikkies, en dan gaan ze een beetje met die kleine pootjes terug proberen te tikken
But ofcourse!quote:Op maandag 4 april 2011 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Alohos![]()
Gb, is je bed nog vlekkeloos schoon?
Ja, en dan vallen ze omquote:Op maandag 4 april 2011 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
Met beleid, van die speelse tikkies, en dan gaan ze een beetje met die kleine pootjes terug proberen te tikken
Da's altijd nog met een extra tquote:
Oeh, die is leuk ja!quote:Op maandag 4 april 2011 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, woensdag komt die leuke film die je een keer tipte. Met die vent uit Ps I Love you, in die film met Catherine Heighl(?)
Je eerste eigenste kittenquote:Op maandag 4 april 2011 20:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaEn deze is ook echt lief
Maar mn laatste kitten had ik toen ik 10 was zeg maar
Jaquote:
Neehee, GB had haar bed schoon opgelegd en toen zei Ing toen ze ging slapen; "geen vlekken maken he!"quote:Op maandag 4 april 2011 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
Dat geeft vast rommel.
Maar Ing? Why?
Jij verwacht een huwelijksnacht-achtige scene met A. die een bebloed laken toont aan de familie ofzo?
Ik ook, alleen in de bioscoop. Thanks voor de tip, dusquote:Op maandag 4 april 2011 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja
Ik heb hem pas één keer gezien, dus zeker zin om te kijken
Ik doe niet aan sex voor het huwelijkquote:
Tuuuuurlijk niet meid.quote:Op maandag 4 april 2011 20:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik doe niet aan sex voor het huwelijk
+1quote:Op maandag 4 april 2011 20:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik doe niet aan sex voor het huwelijk
Smerig gedoequote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk niet meid.
He bah, het idee alleen al
Jij zit ook buiten dat ene broekje?quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
Bedankt Loveless*stuk kruidkoek weglegt.
eh...quote:Op maandag 4 april 2011 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, wat hebben jullie nou liever? Dat ik mijn broekje kom of in die van jullie
Kan echt enorm goed visualiseren (ook ongewild helaasquote:Op maandag 4 april 2011 21:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent ook snel je eetlust kwijt!
Cup-a-soup pakt
Dat je die tekst lekker bij je houdt.quote:Op maandag 4 april 2011 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, wat hebben jullie nou liever? Dat ik mijn broekje kom of in die van jullie
Ik ook, maar dan visualiseer ik daarna iets lekkersquote:Op maandag 4 april 2011 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan echt enorm goed visualiseren (ook ongewild helaas).
Goed voor de lijn
Joh, het is Ll!quote:Op maandag 4 april 2011 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat je die tekst lekker bij je houdt.
quote:Op maandag 4 april 2011 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
joh
Tombo 3x naar Limburg? Heb je er tegenwoordig een vriendje?
Mieeeww?quote:
Waar naartoe?quote:
Naar mij natuurlijkquote:
Dat mag idd helemaal nog niet danquote:Op maandag 4 april 2011 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Naar mij natuurlijkhelaas is hij dan nog erg ietepetiterig.
Nope helaas pindakaas.quote:Op maandag 4 april 2011 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat mag idd helemaal nog niet dan
Goede ideeën van Ingquote:
Is goed, maar dan moet je zorgen dat je als eerste komt, bij 3+ mensen die kletsen laat ie zich niet zien denk ikquote:
Wat hap je snel tegenwoordigquote:Op maandag 4 april 2011 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zit tot eind mei vol momenteelquote:Op maandag 4 april 2011 21:34 schreef Ml-etje het volgende:
Leukeven rekenen hoor ieg na half mei dan
Dan ben ik er als eerstequote:Op maandag 4 april 2011 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is goed, maar dan moet je zorgen dat je als eerste komt, bij 3+ mensen die kletsen laat ie zich niet zien denk ik
Had jij anders ook Tombo's poezz willen knuffen?quote:
Ehh Sjefke en die nieuwe? Ja hoorquote:Op maandag 4 april 2011 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had jij anders ook Tombo's poezz willen knuffen?
Dat zijn katersquote:
Ik zou maar wat sterkers nemenquote:
Er is nu geen liveshow toch?quote:Op maandag 4 april 2011 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Zit Greys weer in de studio bij SST?
En waaaaar is Cattekop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik was zinguh en daaansuh.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:15 schreef Goodbye het volgende:
Misschien heeft ze wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trusten vlekkie
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Nou, gezellig is dat.quote:
Slaap lekkerquote:
Alleen als je geen maoams hebt gegetenquote:Op maandag 4 april 2011 22:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb Sjefke al geknuffeld.En Sawyer.
![]()
Wie wil mij aanraken?
quote:Op maandag 4 april 2011 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alleen als je geen maoams hebt gegeten
quote:Op maandag 4 april 2011 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alleen als je geen maoams hebt gegeten
Slaap lekker!quote:
Maoams gegeten toevallig?quote:Op maandag 4 april 2011 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
En waaaarom gaat iedereen slapen als ik binnenkom?
Omdat het half elf is en om 6 uur de wekker weer gaatquote:Op maandag 4 april 2011 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
En waaaarom gaat iedereen slapen als ik binnenkom?
Laat die wekker toch lekker wekkeren.quote:Op maandag 4 april 2011 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Omdat het half elf is en om 6 uur de wekker weer gaat
No offence![]()
Ja, als ie dat doet wordt zij juist wakkerquote:
Meneer I. kan dat wel heel goed, vraag Cat maarquote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, als ie dat doet wordt zij juist wakker
Ik vind het echt vervelend, mijn katten over de zeik en het beest is niet tegen te houden, Of ik moet het katteluik dichtdoen, maar dat was juist niet de bedoeling ervan. Maar het grommen is inmiddels afgezakt, nu nog dunne staarten zien en katten van verstopplekken krijgen.quote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Die rooie is wel brutaal zeg![]()
Trusten Em El
quote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. kan dat wel heel goed, vraag Cat maar
Wake up light=fel lichtquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:35 schreef Cat22 het volgende:
OMG, rooie indringer alert.![]()
Beest zat in mijn tv kast met grote ogen te kijken, vloog naar de deur (Naartjie en Yoko sliepen vredig)... en kwam daar Satsu tegen.Iedereen is nu over de zeik. Dikke staarten, grommen en gevaarlijk gillen alom.
![]()
Die rooie is allang naar buiten. Over het schrikdraad. Wat aan staat.![]()
En ik krijg de katten het komende half uur vast niet naar bed.
Werkt dat een beetje?quote:Op maandag 4 april 2011 22:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wake up light=fel licht
Balen zeg Cat, die gaat ook vast terug komen
Oeh, specs willen we graagquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is gezoend. En niet met de Spanjaard.
Shocker!
Moggequote:
Whut?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Shocker!
I know, rightquote:
Go Erikquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I know, right!
Afgesproken met iemand. Leren kennen via een mobiele app. Bij hem thuis. 28 jaar, beetje indo, schattig en leuk. En voordat ik het wist (nou ja, eigenlijk na een paar uur bij hem gezeten te hebben), was er gezoen
.
Maar toen kwam ik thuis, vind ik in mijn facebookinbox een berichtje van de Spanjaard! Shocker! Nou, die kwam melden dat ie het heel erg vond om te moeten zeggen en dat ie me echt aardig vond bladiebla, maar dat ie terug gaat naar zijn ex.
! Like wutf
, en maar zeggen dat je me zo leuk vindt... ass. Maar hij wist niet dat ie eigenlijk alweer vervangen was voor een jonger exemplaar, die dichterbij woont (namelijk IN utrecht)
.
Kijk, daar houden we vanquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Beetje vroeg om te zeggen. Maar wat een verschil met de Spanjaard
, deze ging er gewoon voor. Dat is veel leuker dan dat onzekere twijfelachtige gedoe.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar hij wist niet dat ie eigenlijk alweer vervangen was voor een jonger exemplaar
Zo is het maar netquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Mja, het is maar weer afwachten wat de toekomst brengt. Maar gisteren zei ik tegen iemand op msn:
Je weet nooit hoe het gaat lopen, maar je moet onthouden en genieten van het feit dát je loopt.
Ssshht. Ik was niet hier, je hebt me niet gezien, we spreken er nooit meer over.quote:
Give me one good reason!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ssshht. Ik was niet hier, je hebt me niet gezien, we spreken er nooit meer over.
Ik kwam er vorige week achter dat zij Hart van Nederland of zo doet.quote:
Lampje.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kwam er vorige week achter dat zij Hart van Nederland of zo doet.
Wat?!? Ga weeeeeeeeeeeeeeeeeeeegquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kwam er vorige week achter dat zij Hart van Nederland of zo doet.
En dat doe je als ik slaapquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Shocker!
Hoe laat sliep je?quote:
Ik zag jou vanmorgen al heel vroeg weer postenquote:
Ik kon niet slapen toen ik weer thuis wasquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag jou vanmorgen al heel vroeg weer posten
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kon niet slapen toen ik weer thuis was.
Dan komt de man met de hamer zo langsquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanmiddag anderhalf uur een beetje gesluimerd.
Ik heb nog geen hamer opgepakt hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:26 schreef Ml-etje het volgende:
Snelle veroudering door dat verbouwen Ll!
Alleen het regelen alquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen hamer opgepakt hoor
Ik snapte er geen hout van, maar is dat zo?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:31 schreef Loveless85 het volgende:
God wat een hypocriet zooitje is het toch ook
Achteraf bonussen belasten van bankiers is not done, maar je mag wel nu 'ineens' studenten die al 5 of 6 jaar studeren of met een 2 studie bezig zijn paar duizend extra euro uit de zak kloppen, ook al kunnen ze NU niks meer doen om die achterstand in te lopen
Mjah dat is wel het idee toch? Alle langstudeerders krijgen gewoon een boete. En niet dat vanaf nu mensen die starten met een studie en er dán lang over doen (dan weet je dus dat je een boete kan krijgen) een boete krijgen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Alleen het regelen al
[..]
Ik snapte er geen hout van, maar is dat zo?
Hoorde wel iets over mensen die 3 jr terug meer dan een bepaald bedrag bijverdienden.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
Oh wat leuk, welke gaf ze je? hoe is ze in het echt?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
Oh wat leuk, welke gaf ze je? hoe is ze in het echt?
Dat is echt weer een fijne zet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah dat is wel het idee toch? Alle langstudeerders krijgen gewoon een boete. En niet dat vanaf nu mensen die starten met een studie en er dán lang over doen (dan weet je dus dat je een boete kan krijgen) een boete krijgen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:41 schreef Goodbye het volgende:
Voor de liefhebber: vanavond de hele avond TBBT bij veronica!
Hou vol, nog even en je kunt naar bed en je zit in je goeie ritmequote:
Doe de groetjes aan Paulquote:
Die ene van de reenbo in duh skai-ai-aiquote:
HAKKUHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die ene van de reenbo in duh skai-ai-ai
Altijd, volledig ontopicquote:
Niet over de badrand plempuh.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hou vol, nog even en je kunt naar bed en je zit in je goeie ritme
Heeft het nog een bepaalde smaak of is het een combi met groenten?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:05 schreef Cat22 het volgende:
Het is gewoon al 9 uur!![]()
Dat komt ervan als je pas om 8 uur thuis bent van je werk.![]()
Ik ben benieuwd of de maaltijdsoep van Struik zijn naam eer aandoet want ik ben absoluut ongeïnspireerd om iets te koken of te halen.
Chinese tomatensoep. Met best wat groenten en ik ontdekte er zelfs drie stukjes kip in.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft het nog een bepaalde smaak of is het een combi met groenten?
Eet smakelijk alvast!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Chinese tomatensoep. Met best wat groenten en ik ontdekte er zelfs drie stukjes kip in.![]()
Is op zich prima te eten als je lui bent.
Het lijkt me een type dat zn gloedjenieuwe telefoon niet meeneemt de badkamer inquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eet smakelijk alvast!![]()
Is die ene al uit bad of moeten we de smscirkel gaan starten?
Awquote:
Ten eerste moet je niet wanhopen! Ten tweede vind ik een tijd opleggen wanneer je weer mag smsen stom. Dus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit bijna in wanhoops-sms-modus jongens, houd me tegen. Potverdorie, heb 'm gisteren nog gewoon gezien
.
Dan kun je toch laten weten dat je het leuk vond gister?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit bijna in wanhoops-sms-modus jongens, houd me tegen. Potverdorie, heb 'm gisteren nog gewoon gezien
.
Ja, en ja!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ten eerste moet je niet wanhopen! Ten tweede vind ik een tijd opleggen wanneer je weer mag smsen stom. Dus.
Gewoon smsenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Mijn laatste bericht aan 'm was "We moeten dat van gisteren nog wel eens overdoenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan kun je toch laten weten dat je het leuk vond gister?Kort en duidelijk?
Van je telefoon ga je niet dood hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik neem mijn telefoon ook niet mee de badkamer in, hoor!![]()
maar dat is meer omdat ik dan bang ben voor een Frits van Houtentje![]()
Was dat niet met een tv?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik neem mijn telefoon ook niet mee de badkamer in, hoor!![]()
maar dat is meer omdat ik dan bang ben voor een Frits van Houtentje![]()
Wanneer gestuurd?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn laatste bericht aan 'm was "We moeten dat van gisteren nog wel eens overdoen" En daar reageert ie niet op
!
Jaquote:
Echt? Ohquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:16 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb mijn vorige 2x in bad laten vallen, hij deed t nog
Misschien zit ie in bad?quote:
Lekker gaan slapen dan straks.quote:
Hij was 2x helemaal onder, ik heb twee keer als een malle de nummers overgeschreven omdat ik dacht dat ie later alsnog zou crashenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? OhZeker een ultieme snelle catch?
Ja he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker gaan slapen dan straks.En fijn dromen en niet gelijk in paniek raken
Is zich mooi aan het maken voor een telefoontje met Erik.quote:
Kun je wel handig wanhoops-mmsjes makenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou mijn telefoon ook niet meenemen in bad denk ik. Te bang dat het ding uit mijn handen glipt, en ik houd niet van naakt bellen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kun je wel handig wanhoops-mmsjes maken![]()
![]()
Natuurlijk, dit is nog maar een kleine twee uurtjes geleden. Je hebt mensen (ja, ik wist het ook niet) die niet constant op hun mobiele telefoon kijken. Schijnt. Heb ik van horen zeggen.quote:
Die kan je nu ook sturen natuurlijk (en dan niet per ongeluk naar de verkeerdequote:
Ja, Cat...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Natuurlijk, dit is nog maar een kleine twee uurtjes geleden. Je hebt mensen (ja, ik wist het ook niet) die niet constant op hun mobiele telefoon kijken. Schijnt. Heb ik van horen zeggen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb mensen nooit zo geloofd dat het zoenmoment gewoon ontstaat, maar dat is dus blijkbaar wel een beetje zo
.
Nee joh! Dat meen je niet!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Natuurlijk, dit is nog maar een kleine twee uurtjes geleden. Je hebt mensen (ja, ik wist het ook niet) die niet constant op hun mobiele telefoon kijken. Schijnt. Heb ik van horen zeggen.
Ik ben online al net zo'n vlotje als mobiel.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:29 schreef tombolafan het volgende:
Ik zie nu pas dat Amy uit TBBT Blossom is!
The Big Bang Theoryquote:
Ik zie Amy vandaag voor het eerst hoor, ik kijk niet op volgorde maar wat toevallig op tv isquote:
Is het een serie?quote:
Blossom!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:29 schreef tombolafan het volgende:
Ik zie nu pas dat Amy uit TBBT Blossom is!
Oh, kijk je het niet volgens het USA schema?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zie Amy vandaag voor het eerst hoor, ik kijk niet op volgorde maar wat toevallig op tv is
Maar hoe on-Blossom
Dat zegt ze toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, kijk je het niet volgens het USA schema?
Ik doe haast nooit iets volgens schemaquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, kijk je het niet volgens het USA schema?
quote:
OOOOOH, somebody's taking bitch-pillsquote:
Die Cat weer zeker.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OOOOOH, somebody's taking bitch-pills
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |