SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
We hebben zo'n boontjesmachine, dus sowieso altijd vrij sterke koffiequote:
Ik zou em ook nooit meer kwijt willenquote:
Het dekt ook zo mooi de lading.quote:
Hoe werkt dat? Mensen afbledden?quote:Op maandag 4 april 2011 16:36 schreef Cat22 het volgende:
Ben je al thuis Ing?![]()
Zul je net zien: 20 mensen afgebled voor vanavond en eentje die nog niet heeft gereageerd op mijn stalk voicemail, sms en mail.
Moet ik dadelijk tot 6 uur wachten omdat ik haar niet voor een gesloten deur wil laten staan.En ook nog kans dat ze sowieso niet komt, maar we zijn de inschrijvingsformulieren een beetje kwijt.
Dat staat er heul niet.quote:
Hip ende modern.quote:
Heeft hij vast gewijzigd.quote:Op maandag 4 april 2011 16:48 schreef Muis006 het volgende:
Ik zie ook nog afgebled staan hoor. Bij Erik dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 4 april 2011 16:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft hij vast gewijzigd.
Wat een KutCatsmoes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard, maar die sokjes hadden ze niet meerquote:
Denk niet dat Zusje dat zou waarderenquote:Op maandag 4 april 2011 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
In de tijd kocht je ook geen sokken, dan breidde je oma ze
Nee, die draagt de aanstaande Heit nog wel, maar Frummel krijgt gewoon leuke H&M-sokjesquote:Op maandag 4 april 2011 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
Geen lekkere Friesche geitenwollensokken?
Maar het kan zo koud worden daar in de preuvinciequote:Op maandag 4 april 2011 18:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, die draagt de aanstaande Heit nog wel, maar Frummel krijgt gewoon leuke H&M-sokjes![]()
Eten
Ik vermoed een aanstaand neefje of nichtjequote:Op maandag 4 april 2011 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Stel ik een hele domme vraag als ik vraag wie Frummel is? Zo ja, dan negeer dit maar.
Ik was al bang dat de TT een grote, vette leugen was. Maar gelukkigquote:
Hoezo een déjà vu?quote:Op maandag 4 april 2011 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou de TT was wel een beetje een leugen toen ik 'm intikte, want er was, op Cat en mijzelf na, niemand te bekennen.
Oeh, ik heb een enorme deja-vu-ervaring op dit moment. Je bent er live bij!
Ja, dat snap ikquote:Op maandag 4 april 2011 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsof ik dit moment al eerder meegemaakt heb. Weet je wel? Alsof iemand met de Matrix aan het klooien is.
Oeh ja wij hadden ook een combi en dit is een enorme verbetering.quote:Op maandag 4 april 2011 19:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind ovens echt fantastisch. Nu zo'n combi ding, en ik mag toch hopen dat ik nog wat eurootjes over heb voor een oven straks ja
Hahaha neeee die zijn mine, mine, mine!quote:
Eh nee, dat was van de week en ik was vergeten te antwoordenquote:Op maandag 4 april 2011 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ml; waarom PM je mensen en zeg je dan nog eens dat ze PM hebbenDat is toch wel duidelijk aan die popup en dat gele dingetje
quote:
Ja ja ja jaquote:
Ja!quote:Op maandag 4 april 2011 20:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat Ml PM had, faal een beetje he
Nu al?quote:Op maandag 4 april 2011 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja ja ja![]()
Maaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Ik krijg een kitten
Jaquote:
Als ie groot genoeg is om bij Cat weg te kunnenquote:
Joh, dit had ik sowieso gezegd heurrrquote:Op maandag 4 april 2011 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Ach, ik ben gewoon een beetje van slag
Sjefke gaat dat wel goed vinden?quote:Op maandag 4 april 2011 20:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ie groot genoeg is om bij Cat weg te kunnen
Ik was meteen verliefd op m toen ik m zag, heb zelfs erover gedacht om hem erbij te nemen nog
Sjef is andere katten gewend, en sinds Nelis er niet meer is is ie belachelijk extra aanhankelijk, dus ik denk dat hij het wel leuk vindtquote:
Ja, en eng!quote:Leuk natuurlijk![]()
Oh joh, dat gaat helemaal goed komen!quote:Op maandag 4 april 2011 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sjef is andere katten gewend, en sinds Nelis er niet meer is is ie belachelijk extra aanhankelijk, dus ik denk dat hij het wel leuk vindt
[..]
Ja, en eng!Ik heb al heel lang geen kitten gehad
quote:Op maandag 4 april 2011 20:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh joh, dat gaat helemaal goed komen!
Ja, het komt vast goed, maar zo'n minipini katjequote:
Jaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 4 april 2011 20:41 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Maar het is echt zo leuk, zo'n klein wolletje
Jij hebt mazzel dat dit geen FF isquote:
quote:
Vooruit dan maar..quote:Op maandag 4 april 2011 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
Met beleid, van die speelse tikkies, en dan gaan ze een beetje met die kleine pootjes terug proberen te tikken
But ofcourse!quote:Op maandag 4 april 2011 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Alohos![]()
Gb, is je bed nog vlekkeloos schoon?
Ja, en dan vallen ze omquote:Op maandag 4 april 2011 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
Met beleid, van die speelse tikkies, en dan gaan ze een beetje met die kleine pootjes terug proberen te tikken
Da's altijd nog met een extra tquote:
Oeh, die is leuk ja!quote:Op maandag 4 april 2011 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, woensdag komt die leuke film die je een keer tipte. Met die vent uit Ps I Love you, in die film met Catherine Heighl(?)
Je eerste eigenste kittenquote:Op maandag 4 april 2011 20:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaEn deze is ook echt lief
Maar mn laatste kitten had ik toen ik 10 was zeg maar
Jaquote:
Neehee, GB had haar bed schoon opgelegd en toen zei Ing toen ze ging slapen; "geen vlekken maken he!"quote:Op maandag 4 april 2011 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
Dat geeft vast rommel.
Maar Ing? Why?
Jij verwacht een huwelijksnacht-achtige scene met A. die een bebloed laken toont aan de familie ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |